  • 191. Data: 2013-08-04 23:02:48
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 sierpnia 2013 17:53:30 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > No tak paranoja jest poważnym problemem.
    >

    > Oczywiście że maksymalizacja mandatyzacji jest metodą ratowania budżetu ale
    >
    > z drugiej strony łamanie przepisów też jst dość powszechnym procederem.

    Można by wręcz pokusić się o stwierdzenie że łamanie przepisów może być ze sto
    tysięcy razy częstsze niż wystawianie mandatów.

  • 192. Data: 2013-08-05 08:49:23
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-02 23:18, Marek Dyjor pisze:

    > niestety takich ludzi jest całkiem sporo...

    IMO takich jest niewielu

    > i to nie tylko ci co wyprzedzają pod górkę na ciągłej ... także ci co
    > zjeżdząj ci na lewy pas przed samym nosem na dojeździe do skrzyżowani
    > aby potem na zielonym szukać biegów i sprzegła i startować jak ostania
    > lama. Często sie zastanawiam po co to robią skoro nei mają zamiaru ostro
    > wystartować?

    cóż, wychowałem się we Wrocławiu, tu od zawsze wiadomo, że prawy pas
    jedzie szybciej a muły ustawiają się na lewym :P
    Pewnie styl jazdy i ilość wariatów może być różna w różnych częściach
    Polski - np. u nas na pomarańczowym się przejeżdża, a na Śląsku
    zatrzymuje :)

    Lukasz

  • 193. Data: 2013-08-05 09:15:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 05 Aug 2013 08:49:23 +0200, ddddddd napisał(a):
    > cóż, wychowałem się we Wrocławiu, tu od zawsze wiadomo, że prawy pas
    > jedzie szybciej a muły ustawiają się na lewym :P

    Niestety nie - teraz juz kompletnie nie wiadomo ktory lepiej ruszy :-)

    > Pewnie styl jazdy i ilość wariatów może być różna w różnych częściach
    > Polski - np. u nas na pomarańczowym się przejeżdża, a na Śląsku
    > zatrzymuje :)

    Na dk8 miedzy wroclawiem a Warszawa nikt sie nie zatrzymuje na
    pomaranczowym, doslownie nikt, a przeciez ci z gornego Slaska tez od
    piotrkowa jezdzili :-)

    J.

  • 194. Data: 2013-08-05 10:22:27
    Od: ddddddd <b...@e...com>

    W dniu 2013-08-05 09:15, J.F. pisze:

    > Niestety nie - teraz juz kompletnie nie wiadomo ktory lepiej ruszy :-)

    to fakt, ale tak byliśmy uczeni :)

    > Na dk8 miedzy wroclawiem a Warszawa nikt sie nie zatrzymuje na
    > pomaranczowym, doslownie nikt, a przeciez ci z gornego Slaska tez od
    > piotrkowa jezdzili :-)

    ale jakieś 2 lata temu jadąc na śląsk było to wyraźnie zauważalne, teraz
    nie wiem bo dawno nie byłem

    Lukasz

  • 195. Data: 2013-08-05 10:30:27
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-05 09:15, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 05 Aug 2013 08:49:23 +0200, ddddddd napisał(a):
    (...)

    > Na dk8 miedzy wroclawiem a Warszawa nikt sie nie zatrzymuje na
    > pomaranczowym, doslownie nikt, a przeciez ci z gornego Slaska tez od
    > piotrkowa jezdzili :-)

    Zmień okulary i przejedź się DK8 między Wrocławiem a Warszawą.
    Najlepiej w obie strony.

  • 196. Data: 2013-08-05 18:34:55
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Można by wręcz pokusić się o stwierdzenie że łamanie przepisów może
    > być ze sto tysięcy razy częstsze niż wystawianie mandatów.

    no i muszę sie z toba w 100% zgodzić.

  • 197. Data: 2013-08-05 20:19:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-05 18:34, Marek Dyjor wrote:

    > no i muszę sie z toba w 100% zgodzić.

    Bo tak szczerze to osobę mającą do pracy 10km w mieście i przysięgającą,
    że za nic w świecie nie dałoby mu się za każdą jazdę kompletu punktów
    naliczyć można traktować dwojako - albo jako pasażera, albo kłamcę;)

    Shrek.

  • 198. Data: 2013-08-05 20:58:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-05 20:19, Shrek pisze:

    > Bo tak szczerze to osobę mającą do pracy 10km w mieście i przysięgającą,
    > że za nic w świecie nie dałoby mu się za każdą jazdę kompletu punktów
    > naliczyć można traktować dwojako - albo jako pasażera, albo kłamcę;)

    Cóż, nie jeżdżę jako pasażer, kłamcą raczej nie jestem, a z tym
    kompletem punktów to miałbyś jednak problem :>

  • 199. Data: 2013-08-05 23:00:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 05 Aug 2013 20:58:08 +0200 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > Cóż, nie jeżdżę jako pasażer, kłamcą raczej nie jestem, a z tym
    > kompletem punktów to miałbyś jednak problem :>

    24pkt na 10km przy normalnej jeździe? obawiam się, że mało kto ujechałby
    5km. Przekroczenie prędkości o 1km na każdym odcinku ulicy,
    niezatrzymanie na zielonej strzałce (tak 1kmh to niezatrzymanie) itd.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 200. Data: 2013-08-06 00:38:08
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 sierpnia 2013 18:34:55 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > no i muszę sie z toba w 100% zgodzić.

    A to jakiś wstyd że się musisz ze mną zgodzić?