  • 11. Data: 2013-07-28 16:54:01
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    (...)

    > Fajne. Skynet pełną gębą.

    nie wiem czy fajnie, czy "fajnie".
    jakby spojrzeć na problem z pewnego dystansu, to gdyby kierowcy byli
    przewidujący i odpowiedzialni, sygnalizacja świetlna, ograniczenia
    prędkości byłyby zbyteczne. Jednak nie są. Więc im więcej kierowców o
    rozumkach wiewiórki, tym ograniczenia surowsze. Im luźniejsze sito,
    wyłapujące "miszczów kierownicy" tym ograniczenia surowsze. Tak więc
    jeśli doprowadzimy do sytuacji w której _każdy_ przekraczający przepisy
    zostanie ukarany, możemy liczyć na.... usunięci pewnych restrykcji! Tak
    właśnie! Moim zdaniem można by spokojnie podnieść prędkość poruszania
    się pojazdów na prostych odcinkach. Ale znowu... przed zakrętem
    musiałaby stać taka kamera, bo znowu drifty będą...

    ToMasz

    PS taki skynet jadącym zgodnie z przepisami nie szkodzi. może być
    niewygodny, ale nie szkodliwy. dla "miszczów kierownicy" jest całkowicie
    destrukcyjny. Tak więc to "lekarstwo" ma mniej skutków ubocznych niż
    przeciętny antybiotyk

  • 12. Data: 2013-07-28 17:19:55
    Od: "Jurek" <...@...pl>

    > Nie ma zdjęcia, jest nagranie filmowe.
    Przez cały czas jest nagrywany film?
    Możesz podać źródło tej informacji?
    W jaki sposób następuje "wyłowienie"
    przekroczenia?

    Pozdrawiam
    Jurek

  • 13. Data: 2013-07-28 17:55:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > kamera, bo znowu drifty będą...
    >
    > ToMasz
    >
    > PS taki skynet jadącym zgodnie z przepisami nie szkodzi.

    Tylko nikt normalny tak nie jeździ.

    KAPELUSZ PLONK WARNING

  • 14. Data: 2013-07-28 18:25:18
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 17:55:32 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    .pl...

    > Tylko nikt normalny tak nie jeździ.
    >

    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    Nikt nie jeździ ale wszyscy zaczną albo oddadzą PJ do urzędu. Nie ma obowiązku
    posiadania PJ. Można oddać samemu albo poczekać aż urząd poinformuje że ma się
    nieważne. jak by nie było zdarzeń niepoprawnie zwanych wypadkami to żadne
    ograniczenia nie były by potrzebne. A że jest ich bardzo dużo i tłumaczenie nie
    wystarcza to trzeba skracać smycze. Niektórym zamiast wysłanej aksamitnym materiałem
    luźnej obroży założyć kolczatkę.

  • 15. Data: 2013-07-28 19:11:55
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-07-28 16:35, k...@g...com pisze:

    > z 30 lat temu był film sf i w czasie rzeczywistym mandat był ściągany z konta a
    pacjent dostał powiadomienie na coś w rodzaju czytnika sms na stałe zainstalowanego
    na motocyklu.

    15 lat: Corben Dallas miał w taksówce ;)

  • 16. Data: 2013-07-28 19:16:49
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Tylko nikt normalny tak nie jeździ.
    >
    > KAPELUSZ PLONK WARNING

    PRzeczytaj jeszcze raz co napisałem i wyciągnij wnioski. Suma kierowców,
    masa, jeździ beznadziejnie, niedbale, bez finezji, i wielokrotnie
    przecenia swoje mozliwiwości. to nie gra komputerowa którą mozna zacząć
    od początku. tu jeden błąd równa się kolizja abo wypadek. Im więcej
    kolizji, wypadków, których skutki są finansowane ze wspólnej kieszeni,
    (rozdzielane przez władze) tym ograniczenia większe. im więcej kierowców
    złamie przepisy i ujdzie im to na sucho, tym madnaty większe i
    ograniczenia większe. teraz wyobraź sobie ze masz pomiary odcinkowe na
    każdym wjeździe do miasta i takie kamery. żaden przyjezdny buc nie
    przejedzie Twojej matki albo córki, bo żegnając miasto dostanie mandat.
    SAm też nie potrącisz żadnego dziecka, z czego Twoja rodzina się
    ucieszy, bo nie bedziesz płacił mandatu/odszkodowania/siedział za
    nieumyślne.
    A teraz nazywasz mnie kapelusznikiem bo jeszcze mam matkę i juz córkę?
    JAsno napisałem ze skrupulatne wyłapywanie "miszczów" w rezultacie
    spowoduje PODNIESIENIE dozwolonej prędkości? nie zgadasz się z moją
    logiką? Napisz dla czego?

    ToMasz

  • 17. Data: 2013-07-28 19:26:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > PRzeczytaj jeszcze raz co napisałem i wyciągnij wnioski.

    Właśnie wyciągam, że pochwalasz jakiekolwiek próby ograniczenia prędkości na
    naszych drogach i tak już teraz drastycznie za małej.
    Dlatego jesteś uosobieniem takowego zła, z którym nie zamierzam nawet
    dyskutować.

    >Suma kierowców, masa, jeździ beznadziejnie, niedbale, bez finezji, i
    >wielokrotnie przecenia swoje mozliwiwości. to nie gra komputerowa którą
    >mozna zacząć od początku. tu jeden błąd równa się kolizja abo wypadek.

    Takie życie.
    Nie podoba się - zrezygnuj z poruszania się po drogach i po kłopocie, w
    końcu ktoś PKS-em jeździć musi.

    Jeszcze większe zwalnianie to nie rozwiązanie, to próba powtórzenia red flag
    act.
    Z takimi pomysłami i ich autorami trzeba walczyć, a jak się nie da, to
    chociaż ich izolować.

    > A teraz nazywasz mnie kapelusznikiem bo

    j.w.

  • 18. Data: 2013-07-28 19:39:35
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 lipca 2013 19:11:55 UTC+2 użytkownik scobowski napisał:

    pacjent dostał powiadomienie na coś w rodzaju czytnika sms na stałe zainstalowanego
    na motocyklu.

    > 15 lat: Corben Dallas miał w taksówce ;)

    Za 10 lat będziemy mieli wszyscy.

  • 19. Data: 2013-07-28 19:42:04
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Takie życie.
    > Nie podoba się - zrezygnuj z poruszania się po drogach i po kłopocie, w
    > końcu ktoś PKS-em jeździć musi.
    tu nie chodzi o to że ja komuś zrobię krzywdę, tylko o to że ktoś może
    mnie i mojej rodzinie zrobić krzywdę. TAk zginął mój ojciec, Ty jak
    wnioskuję nikogo na drodze nie straciłeś

    > Jeszcze większe zwalnianie to nie rozwiązanie, to próba powtórzenia red
    > flag act.
    > Z takimi pomysłami i ich autorami trzeba walczyć, a jak się nie da, to
    > chociaż ich izolować.
    jeszcze większe zwalnianie? Zacznij czytać ze zrozumieniem. ZWALNIANIE
    nastąpi wtedy, gdy ograniczenia okażą się NIESKUTECZNE! Skuteczność,
    nieuchronność ograniczeń, powinno w efekcie pozwolić na ich
    liberalizacje, czyli PODNIESIENIE prędkości

    > j.w.
    czytaj i myśl
    ToMasz

  • 20. Data: 2013-07-28 20:06:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-28 16:54, ToMasz wrote:

    > PS taki skynet jadącym zgodnie z przepisami nie szkodzi. może być
    > niewygodny, ale nie szkodliwy.

    Też tak myślałem. Aż ktoś postawił ograniczenie do 30km/h na
    Wisłostadzie i fotoradar do kompletu. Jak już się nauczyli zwalniać to
    fotoradar na jakiś czas zniknął - a z nim ograniczenie. Tak że nie bój
    żaby - jakby wszyscy jeżdzili zgodnie z przepisami, to i tak te kilka
    miliardów zapisanych w budrzecie będą próbowali ściągnąć - najwyżej się
    na jakiejś krajówce ograniczenie do 30 postawi;)

    Shrek.