  • Data: 2013-08-06 21:51:19
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-06 20:39, Shrek pisze:

    > To zależy ile masz strzałek na 10 km;) Jak 4 to masz 24 punkty przy
    > upartych i kreatywnych policjantach;)

    To musieliby być bardzo kreatywni, skoro nie na każdej skręcam. Pewnie
    ich ma więcej niż 4.

    > A do tego pojedyncze ciągłe,

    ???? - a po co po nich jeździć?

    > przekroczenia prędkości,

    O ile? Do 6km/h spoko, powyżej tego w zależności od sytuacji. Sąd może
    mieć inne zdanie.

    > na upartego wymuszenia pierwszeństwa jak ktoś
    > cie "puści",

    Widzę, że bardzo na siłę wymyślasz 'argumenty'. Spoko, sąd będzie miał
    inne zdanie.

    > wyprzedzanie w tunelu (wiedziałeś o tym)?

    A skąd ta interpretacja?

    > Żaden - poza tym, że się nie zatrzymuję jak jadę 5 km/h. W zasadzie
    > mógłbym, tylko w imię czego?

    W imię zasad. Na stopach pewnie też się nie zatrzymujesz.

    > Może _ktoś_ się zatrzymuje. Ale ja go nie widziałem - poza elką, oraz
    > sytuacją kiedy się fizycznie trzeba zatrzymać, bo nie ma jak jechać.

    Nie wiem, może mało jeździsz, może masz tunelowe widzenie.

    > Sorry - tak to widzę.

    To akurat zauważyłem :>