  • Data: 2013-07-30 12:37:15
    Temat: Re: Super fotoradary - więcej szczegółów?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,
    Specjalnie na Twoje zyczenie;-):

    > Z kładkami to jest tak, że najlepiej jak Tobie, kiedy już będziesz
    > dziadkiem chodzącym o lasce, nastawiali ich wszędzie dokąd będziesz
    > chciał iść.

    Wszystkie kladki, ktore wspolczesnie sie buduje maja winde i podjazd dla
    wozkow, lub sam podjazd. Nie wiem czy takie sa przepisy, czy tak z
    dobroci serca, anyway tak jest. Zdecydowanie wole swoim tempem
    pokustykac nad/pod jezdnia, niz drżec, ze obok tego co sie zatrzymal,
    zeby mnie przepuscic, przemknie jakis miszcz. Nie musze sie stresowac
    tym, ze skonczylo sie zielone dla mnie, a moj balkonik utknal w dziurze
    na srodku jezdni.

    > Tak dla czystej ciekawości i offtopicznie - przypomnisz
    > w dwu słowach co ZDM nabroił? :)

    Jakis czas temu ZDM postawil na konczacych sie pasach ruchu betonowe
    zapory w poprzek tegoz pasa. Zapory bez jakichkolwiek elementow
    odblaskowych, wieczorem, w czasie deszczu widoczne na tyle wczesniej, ze
    w najlepszym razie na chwile przed, wiesz jak umrzesz. Na efekt nie
    trzeba bylo dlugo czekac, zabil sie tam mlody czlowiek, kremacja gratis
    na miejscu, bo to co zostalo zapalilo sie. Niedlugo potem jakis gosc z
    zagranicy mial wiecej szczescia - zostawil na barierkach czesc nog,
    jechal dosyc wysokim dostawczakiem. Na pytanie dziennikarzy czy po tych
    tragicznych wypadkach ZDM zamieni blokady na jakies bezpieczniejsze,
    rzeczniczka ZDM odpowiedziala, ze nie, "bo spelniaja swoja role".
    Wobec tej jasnej deklaracji zawiadomilem prokurature o popelnieniu
    przestepstwa z art. 173 par. 3 i 4, art. 174 par. 1 i art. 175.
    Najbardziej ubawilo mnie stwierdzenie w uzasadnieniu, ze nie jestem
    pokrzywdzonym, wiec nie moge nikogo oskarżac. No faktycznie, mi raczej
    to nie grozi, zwykle jezdze przytomnie. Troche mi smutno, ze jak beda
    kogos mordowac, to sobie popatrzec moge jedynie, no ale "dura lex, sed
    lex". Aha, wyczerpalem cala droge prawna (odwolania/zazalenia).
    Jedyny plus, ze po tym pomalowali ten beton w jakies pasy lepiej
    widoczne z daleka, ale nie mam dowodow poza zbiegiem w czasie, ze to moj
    sukces.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa