    From: "Remek" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Sumatory TV-SAT
    Date: Wed, 7 Apr 2010 16:15:37 +0200

    Użytkownik "spammtrapp" napisał:

    > wychodzi na to ze poprawny odbiór wszystkich kanałów jest tylko jednym
    > telewizorze, dosc starym(15 lat?) - niezaleznie od miejsca wpiecia.

    Proponuję w miejscu najgorszego odbioru sprawdzić pozostałe telewizory
    pojedyńczo. Wszystko co może siać zakłóceniami np. komputer, lodówka itp.
    wyłącz. Najlepiej wyłącz wszystkie inne urządzenia elektryczne i wtedy
    sprawdzaj. Pozostaw włączony tylko jeden telewizor.

    Można jeszcze podejrzewać wzmacniacz antenowy, który "sieje", lub daje zbyt
    duże wzmocnienie na które mogą byc wrażliwe nowcze, bardziej czułe
    telewizory. ja na takie podejrzenie stosuję wyłączanie zasilacza. Miałem
    taki przypadem, że w pewnym momencie od wyłaczenia pojawiał sie dobry obraz.
    Zastosowałem więc zasilacz regulowany i dobrałem napięcie zasilające.
    Następnie w tym roboczym zasilaczu ustawiłem takie właśnie napięcie.

    W jednym z przypadków bardzo złego odbioru jednego z programów, winna
    okazała się skrętka biegnąca od routera do komputera w jednym kanale z
    kablem antenowym.