  • Data: 2010-04-05 10:15:03
    Temat: Re: Sumatory TV-SAT
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2010 22:19, spammtrapp pisze:
    > Problem mam z antena TV. Obraz jest dobry tylko na pietrze, kable na
    > parter sa widocznie zbyt dlugie i daje o sobie znac tlumienie.

    na pewno nie, masz wzmacniacz w antenie więc sygnał jest dość mocny,
    chyba że nie działa i antena działa pasywnie

    Wydaje mi
    > sie zatem ze potrzebne byloby zamontowanie wzmacniacza TV.

    nie ma potrzeby stosowania dwóch wzmacniaczy

    > W kazdym z powyzszych przypadków rozumiem ze gdybym chcial dolaczyc
    > kolejne anteny naziemne (np. radio) to wystarczy na poczatek wpiac
    > zwrotnice

    tak

    > W kolejnym etapie chcialbym do tego dolaczyc sygnał telewizji SAT i mieć
    > wszystko w "jednym kablu"
    >
    > Rozumiem ze potrzebuje zwrotnice TV-SAT ale znowu czy lepsza bedzie:
    > - 4 wyjsciowa która moglbym podpiac w przypadku 2 z powyzszych i
    > sluzylaby rownież jako rozdzielacz sygnału
    > http://www.dipol.com.pl/sumator_swe_4-01_sygnalu_z_k
    onwertera_quad_z_sygnalem_tv_naziemnej_R85248.htm

    tak, to powinno wystarczyć.
    jak mam doradzać to zdecydowanie axing.
    to rozwiązanie w stosunku do mojego podanego w poście wyżej ma jedną wadę:
    tego nie rozbudujesz, tam celowo podałem multi 5/8 czyli już masz 8 wy
    sat. być może wystarczy Ci 4.

    odpowiedź wyżej

    --
    pozdrawiam. pawell32