  • Data: 2009-12-14 15:41:00
    Temat: Re: Subiektywne porownanie k750 i c901
    Od: jijomo <l...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Uzyj latarki i zobacz - te pozniejsze ekrany lcd byly tak ciemne ze
    > godzina sie wyswietlala, ale widac jej prawie nie bylo ..

    Nie, na pewno nie ma ;)

    > A nie mozna latarki pod jakis funkcyjny ?
    > Ja w 550 dodalem do menu podrecznego, zawsze to krocej.

    Nie mozna, bo w C901 nie ma funkcji "latarka" jako takiej, jest tylko
    swiatlo przy kreceniu filmow, ktore moze sluzyc jako latarka, ale sie je
    niewygodnie wlacza. Slyszalem, ze sa jakies aplikacje, ktore radzily
    sobie z tym w innych modelach SE, ktore mialy te przypadlosc.

    pzdr. jijomo