    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Stuknęło mi 10 tysięcy km ...
    Date: Thu, 28 Nov 2019 21:51:47 +0100

    Bez przesady, jeden z moich bajków kupiłem około 2006 za jakieś 1,5-2 kpln i jeżdżę
    do dziś.
    Fakt ze dwa lata temu przeszedł remont kapitalny za kilka stówek, bo za mocno
    depnąłem pod górę i przedni napęd wygiąłem.
    Przejechane trudno powiedzieć, więcej niż 10 kkm (jeżdżę na różnych).
    Opony jeszcze oryginalny komplet (jedna jest do zmiany).
    No na km to nie wychodzi darmo, ale oszczędniej niż autem planujesz trasy ;-)
    Zacząłem jeździć, jak wieczorne parkowanie pod domem zajmowało mi 15 minut i parę km
    w kółko, a to wszystko żeby 2 km do roboty i z
    roboty.
    A zanim dojdę na parking (i nie daj Boże trzeba odśnieżać), to rowerem już często
    dojadę.

    Km autem ze wszystkim w tym różnymi ryzykami wyceniam jak stawka państwowa za
    kilometrówkę, to dobre przybliżenie (ok. 86 gr/km), w
    zaokrągleniu 1 zł/km.

    -----
    > Mam obserwacje ze niestety niesamochodwe srodki transportu (rower, wozek,
    motocykl/skuter) sa duzo mniej trwale niz wlasnie
    > samochod.
    > Rowerem za 500pln zrobilem jakies 1000km i trza bylo nowe tylne kolo i siodelko.
    > Za co zaplacilem kolejne 300pln.
    > I o ile procentowo to wyglada tak se, o tyle kwotowo nie wyglada katastrofalnie
    choc idyllicznie tez nie jest.