  • Data: 2010-10-02 21:17:12
    Temat: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
    Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-26 22:19, pavellz pisze:
    > No nie wiem. Powiem tak: mój Chevy Matiz przez 40 000 miał wymienioną
    > przekładnię kierowniczą
    > na gwarancji (prawdopodobnie wynik tego, że podczas nocnej jazdy za miastem
    > nagle mi się asfalt skończył (nieoznakowany remont) i alternator
    > przestał ładować.
    > Narzekałem że to złom, a naprawdę jestem upierdliwy jak chodzi o
    > wszelkie usterki.
    > Jak widać mimo stereotypu krążącego o starym Daewoo, to i tak niezłe
    > auto jak na obecne realia. :)
    też miałem daewoo. Kupione w salonie, jak kumpel usłyszał, że daewoo
    kupiłem to się mocno zdziwił. mówił, że wolałby używanego kupić, ale
    "markowego" niż nowe daewoo. Kupił focusa w roku 2002. Miał go do
    zeszłego roku czyli jakieś 7 lat. W tym czasie wymieniali mu 2 razy
    tylną klapę i raz przednie drzwi kierowcy bo rdza go jadła jak nie wiem
    co. Oboje parkowaliśmy przed domem, niegarażowane. I powiedziałem sobie,
    że raczej nigdy forda.