-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Stuknęło 40 tysięcy km - podsumowanie usterek w tym czasie
Date: Tue, 28 Sep 2010 02:15:54 +0200
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 12
Message-ID: <i7rc7t$li6$1@news.task.gda.pl>
References: <i7o6ju$hdi$1@inews.gazeta.pl> <i7pldv$qu0$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: apn-77-112-68-246.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1285633086 22086 77.112.68.246 (28 Sep 2010 00:18:06 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Sep 2010 00:18:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.12) Gecko/20100914
Thunderbird/3.0.8
In-Reply-To: <i7pldv$qu0$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2313123
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-09-27 10:42, b...@g...pl pisze:
> jest to wina czestego zapalania rano, po jednokrotnym zapaleniu - nie wiem
> jaki masz silnik bo nie doczytalem - ale trzeba przejechac spory dystans aby
> zbilansowac ubytek mocy wynikajacy w Twoim przypadku z 3 porannych rozruchow,
> po południowa przejazdzka niezbilnsuje ubytkow, gdybys pojechal tuz po 800 m
> drogi powrotnej akku bylby OK.
>
Ciekawa teoria, ale muszę Cię z przykrością poinformować że to błędna
teoria. Jeżdżąc codziennie kilkadziesiąt kilometrów spokojnie doładuje
akumulator, nawet jak będzie odpalał kilkadziesiąt razy dziennie pojazd
i jechał 500 metrów. Oczywiście pod warunkiem, że ma sprawny alternator.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.09.10 03:26 Massai
- 28.09.10 03:30 Massai
- 28.09.10 03:46 Filip KK
- 28.09.10 06:57 Massai
- 28.09.10 06:58 Massai
- 28.09.10 07:01 Massai
- 28.09.10 00:17 Adam Płaszczyca
- 28.09.10 09:56 masti
- 28.09.10 10:47 e^x/dx
- 28.09.10 11:13 Olek
- 28.09.10 11:25 CeSaR
- 28.09.10 12:41 Maciej Browarczyk
- 28.09.10 13:45 MariuszM
- 28.09.10 13:47 MariuszM
- 28.09.10 17:11 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=