  • 11. Data: 2009-07-25 19:47:33
    Temat: Re: Stuki w yamaha XT cd..
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Perek wrote:

    > Rok temu kupowałem w serwisie Yamahy za jakieś 7 czy 8 złotych do
    > mojej TTR, także nie wiem czy jest sens bawić sie w jakieś
    > szlifowania i dorabianie.

    W moim przypadku jest, a wlasciwie byl, bo juz zrobione.
    Pomijajac wyprawe do serwisu, firmowo siedzi tam 7x7.
    To co jest u mnie wymagalo dorobienia 7,1 zeby wszystko ladnie sie
    spasowalo, a i tak od strony walka musialem dac kilka setek wiecej.
    Tak czy inaczej dobrze wiedzec.

    Pozdro i dzieki wszystkim za pomoc, w szczegolnosci dla Kuczu :)
    Wszystko dziala i chodzi cichutko teraz. Lozysko na razie odpuszcze, na
    sierpien sprzet potrzebny w calosci.

    Tmek