-
21. Data: 2010-07-22 09:24:00
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-07-22 01:54, P_ablo pisze:
> U?ytkownik "Lewis"<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci
> news:i27duo$e5i$1@news.onet.pl...
>>
>> Mam nadziej? ?e nadworni wr?bici b?d? w stanie oceni? w czym tkwi problem
>> i odczyta? wyrok tak abym nie dosta? zawa?u.
>
> Mnie to wyglada (wyslusza) na jakies spalanie stukowe...
> Moze kiepska bena i mikrofon po chwili poprawia zaplon?
>
Paliwo Verva 98, zalana pod korek, poza tym auto zbiera się tak jak się
zbierało zanim te stuki się pojawiły..
--
Pozdrawiam
Lewis
-
22. Data: 2010-07-22 12:54:21
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: z...@t...pl
Lewis pisze:
>> na ucho wygląda na wymianę bloku silnika
>>
>> jk
>
> Heh a możesz racjonalnie wskazać co ma do tego blok silnika?
Racjonalnie? :D
Daj spokój, to przecież troll kolina. NNTP-Posting-Host:
85-222-48-38.home.aster.pl
Z tym że chyba mu ktoś pomagał pisać, bo w tak długim zdaniu nie ma ani
jednego błędu.
J.
-
23. Data: 2010-07-22 13:42:17
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: "P_ablo" <o...@o...pl>
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:i28rmj$l9m$1@news.onet.pl...
> Paliwo Verva 98, zalana pod korek, poza tym auto zbiera się tak jak się
> zbierało zanim te stuki się pojawiły..
Pozostaje pobawic sie w Dr House - stetoskop do lapki i szukac. Moze auto
mialo poskladane panewki na zlotko od czekolady...
--
Picasso
-
24. Data: 2010-07-22 14:28:10
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: "kamil" <k...@s...com>
"P_ablo" <o...@o...pl> wrote in message
news:4c482e9f$0$2584$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:i28rmj$l9m$1@news.onet.pl...
>
>> Paliwo Verva 98, zalana pod korek, poza tym auto zbiera się tak jak się
>> zbierało zanim te stuki się pojawiły..
>
>
>
> Pozostaje pobawic sie w Dr House - stetoskop do lapki i szukac. Moze auto
> mialo poskladane panewki na zlotko od czekolady...
Dlaczego ludzie srebrna folie od dziesiecioleci nazywaja "zlotkiem"?
Pozdrwiam
Kamil
-
25. Data: 2010-07-22 14:56:01
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
On 2010-07-22 14:28, kamil wrote:
> Dlaczego ludzie srebrna folie od dziesiecioleci nazywaja "zlotkiem"?
A jaka ona srebrna? Toz to zwykla cynfolia. Wiec moze od bialego zlota
;)
(btw, mi sie raczej bardziej kojarzy wlasnie zwiazek wyrazowy pt.
"sreberko od czekolady", ale to moze kwestia regionalna)
--
memento lorem ipsum
-
26. Data: 2010-07-22 22:57:29
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-07-21 20:23, Lewis pisze:
> gazu. Dochodzą jakby z prawej strony silnika z okolic rozrządu ale na
> ucho są to jakby zawory/wałki/popychacze.
A więc mam wstępną diagnozę, silnik osłuchany na wszelkie możliwości
przez 3 ludzi i stwierdzenie że to hydro-popychacz na 2 cylindrze, w
sumie to by pasowało, na zimnym stuka znacznie mniej niż na rozgrzanym,
gęstszy olej lepiej trzyma szklankę na gorąco klepie już dość głośno.
Jutro ściągam pokrywę i będzie wiadomo czy to na pewno to.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
27. Data: 2010-07-23 15:49:47
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-07-22 22:57, Lewis pisze:
> W dniu 2010-07-21 20:23, Lewis pisze:
>
>> gazu. Dochodzą jakby z prawej strony silnika z okolic rozrządu ale na
>> ucho są to jakby zawory/wałki/popychacze.
>
> A więc mam wstępną diagnozę, silnik osłuchany na wszelkie możliwości
> przez 3 ludzi i stwierdzenie że to hydro-popychacz na 2 cylindrze, w
> sumie to by pasowało, na zimnym stuka znacznie mniej niż na rozgrzanym,
> gęstszy olej lepiej trzyma szklankę na gorąco klepie już dość głośno.
> Jutro ściągam pokrywę i będzie wiadomo czy to na pewno to.
>
>
Pokrywa zdjęta popychacze w porządku, wałki, łańcuch napinacz też, ale 2
tłok ma luz czyli albo panewka albo sworzeń albo odkręciła się obejma
korbowodu.
Sprawdzone w banalny sposób wykręcone wszystkie świece wrzucony 5 bieg i
przetaczamy samochód, w momencie jak tłok idzie do dołu popycham go
czymś sztywnym przez otwór świecy, i 2 tłok opadł jakieś 3mm...
Czyli kolega Olleo ma najlepszy słuch...
--
Pozdrawiam
Lewis
-
28. Data: 2010-07-23 21:32:44
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: DoQ <p...@g...com>
Lewis pisze:
> czymś sztywnym przez otwór świecy, i 2 tłok opadł jakieś 3mm...
> Czyli kolega Olleo ma najlepszy słuch...
Czyli napinacz? ;-)
Pozdrawiam
Pawel
-
29. Data: 2010-07-23 22:38:39
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-07-23 21:32, DoQ pisze:
> Lewis pisze:
>
>> czymś sztywnym przez otwór świecy, i 2 tłok opadł jakieś 3mm...
>> Czyli kolega Olleo ma najlepszy słuch...
>
> Czyli napinacz? ;-)
>
>
> Pozdrawiam
> Pawel
>
Nie, piston slap...
--
Pozdrawiam
Lewis
-
30. Data: 2010-07-23 22:46:07
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Fri, 23 Jul 2010 22:38:39 +0200, Lewis
<"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
> Nie, piston slap...
Jak na zimnym stuka słabiej, a na rozgrzanym mocniej, to raczej
panewka/sworzeń, a nie piston slap.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.