-
11. Data: 2010-07-21 22:04:55
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: DoQ <p...@g...com>
Lewis pisze:
> Jeżeli to panewki to jeszcze pół biedy w 1000zł się zamknę, wolałbym
> oczywiście żeby to był jakiś głupi napinacz wieloklina, byle nie
> łańcuszka rozrządu, aczkolwiek taki napinacz też potrafi kosztować...
Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
Pozdrawiam
Pawel
-
12. Data: 2010-07-21 22:06:02
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Waldek Godel <n...@o...info>
Dnia Wed, 21 Jul 2010 22:04:55 +0200, DoQ napisał(a):
> Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
>
Zwłaszcza w Saabie...
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"
-
13. Data: 2010-07-21 22:09:14
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: DoQ <p...@g...com>
Waldek Godel pisze:
>> Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
> Zwłaszcza w Saabie...
Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...
Pozdrawiam
Pawel
-
14. Data: 2010-07-21 22:11:08
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-07-21 22:09, DoQ pisze:
> Waldek Godel pisze:
>
>>> Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
>> Zwłaszcza w Saabie...
>
> Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...
http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187
--
Pozdrawiam
Lewis
-
15. Data: 2010-07-21 22:11:10
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Olleo <o...@t...pl>
> Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak...
Panewki, to raczej dwiek wystepujacy ciagle i jedynie nasilajacy sie z
obciazeniem oraz zwiekszajacy czestotliwosc przy zmianie obrotow.
Tutaj dzwiek wystepuje ewidentnie po dodaniu gazu i tylko przez kilka
eksplozji. Nie chce rozbudzac nadzieji, ale kto wie, czy to nie jakis
element wydechu nie poszedl, albo jakas oslona - przy wychyleniach
silnika po dodaniu gazu moze o cos walic.
--
Olleo
-
16. Data: 2010-07-21 22:12:30
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Olleo <o...@t...pl>
> > Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...
>
> http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187
Akurat koszt czesci nie jest najdrozszy w przypadku panewek ;)
--
Olleo
-
17. Data: 2010-07-21 22:13:36
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-07-21 22:11, Olleo pisze:
>> Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak...
>
> Panewki, to raczej dwiek wystepujacy ciagle i jedynie nasilajacy sie z
> obciazeniem oraz zwiekszajacy czestotliwosc przy zmianie obrotow.
> Tutaj dzwiek wystepuje ewidentnie po dodaniu gazu i tylko przez kilka
> eksplozji. Nie chce rozbudzac nadzieji, ale kto wie, czy to nie jakis
> element wydechu nie poszedl, albo jakas oslona - przy wychyleniach
> silnika po dodaniu gazu moze o cos walic.
> --
> Olleo
Nie nie, dźwięk ewidentnie z wnętrza silnika ewentualnie z jego bardzo
bliskiego sąsiedztwa, jutro będę to dokładnie badać.
--
Pozdrawiam
Lewis
-
18. Data: 2010-07-21 22:15:05
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-07-21 22:12, Olleo pisze:
>>> Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...
>>
>> http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187
>
> Akurat koszt czesci nie jest najdrozszy w przypadku panewek ;)
> --
> Olleo
Poradzimy, znajomy ma warsztat który dłubie takie ciekawsze wynalazki...
więcej niż 500 ze mnie nie zedrze... Aczkolwiek... :P
--
Pozdrawiam
Lewis
-
19. Data: 2010-07-21 22:16:22
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: Olleo <o...@t...pl>
> Nie nie, dźwięk ewidentnie z wnętrza silnika ewentualnie z jego bardzo
> bliskiego sąsiedztwa, jutro będę to dokładnie badać.
No jak z silnika, to rzeczywiscie mi na napinacz wyglada, ale szczerze
powiedziawszy, nie spotkalem sie nawet z drugiej, czy trzeciej reki z
dzwiekiem przy zwalonym napinaczu, wiec nie umiem powiedziec. Z
autopsji rozpoznaje jedynie piston slap ;)
--
Olleo
-
20. Data: 2010-07-22 01:54:39
Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Od: "P_ablo" <o...@o...pl>
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:i27duo$e5i$1@news.onet.pl...
>
> Mam nadzieję że nadworni wróżbici będą w stanie ocenić w czym tkwi problem
> i odczytać wyrok tak abym nie dostał zawału.
Mnie to wyglada (wyslusza) na jakies spalanie stukowe...
Moze kiepska bena i mikrofon po chwili poprawia zaplon?
--
Picasso