eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 40

  • 11. Data: 2010-07-21 22:04:55
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Lewis pisze:

    > Jeżeli to panewki to jeszcze pół biedy w 1000zł się zamknę, wolałbym
    > oczywiście żeby to był jakiś głupi napinacz wieloklina, byle nie
    > łańcuszka rozrządu, aczkolwiek taki napinacz też potrafi kosztować...

    Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 12. Data: 2010-07-21 22:06:02
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 22:04:55 +0200, DoQ napisał(a):

    > Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
    >

    Zwłaszcza w Saabie...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 13. Data: 2010-07-21 22:09:14
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Waldek Godel pisze:

    >> Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
    > Zwłaszcza w Saabie...

    Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...


    Pozdrawiam
    Pawel


  • 14. Data: 2010-07-21 22:11:08
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-21 22:09, DoQ pisze:
    > Waldek Godel pisze:
    >
    >>> Jak ci sie uda w 1000 to nie masz co sie martwic :]
    >> Zwłaszcza w Saabie...
    >
    > Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...


    http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 15. Data: 2010-07-21 22:11:10
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak...

    Panewki, to raczej dwiek wystepujacy ciagle i jedynie nasilajacy sie z
    obciazeniem oraz zwiekszajacy czestotliwosc przy zmianie obrotow.
    Tutaj dzwiek wystepuje ewidentnie po dodaniu gazu i tylko przez kilka
    eksplozji. Nie chce rozbudzac nadzieji, ale kto wie, czy to nie jakis
    element wydechu nie poszedl, albo jakas oslona - przy wychyleniach
    silnika po dodaniu gazu moze o cos walic.
    --
    Olleo


  • 16. Data: 2010-07-21 22:12:30
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > > Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...
    >
    > http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187

    Akurat koszt czesci nie jest najdrozszy w przypadku panewek ;)
    --
    Olleo


  • 17. Data: 2010-07-21 22:13:36
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-21 22:11, Olleo pisze:
    >> Nie wykluczalbym wczesnego stadium konca panewek jednak...
    >
    > Panewki, to raczej dwiek wystepujacy ciagle i jedynie nasilajacy sie z
    > obciazeniem oraz zwiekszajacy czestotliwosc przy zmianie obrotow.
    > Tutaj dzwiek wystepuje ewidentnie po dodaniu gazu i tylko przez kilka
    > eksplozji. Nie chce rozbudzac nadzieji, ale kto wie, czy to nie jakis
    > element wydechu nie poszedl, albo jakas oslona - przy wychyleniach
    > silnika po dodaniu gazu moze o cos walic.
    > --
    > Olleo

    Nie nie, dźwięk ewidentnie z wnętrza silnika ewentualnie z jego bardzo
    bliskiego sąsiedztwa, jutro będę to dokładnie badać.


    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 18. Data: 2010-07-21 22:15:05
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-07-21 22:12, Olleo pisze:
    >>> Ciekawe czy w turbo sa jakies specjalne (drozsze) w stosunku do zwyklego...
    >>
    >> http://draken.com.pl/saab/index.php?cPath=30_186_187
    >
    > Akurat koszt czesci nie jest najdrozszy w przypadku panewek ;)
    > --
    > Olleo

    Poradzimy, znajomy ma warsztat który dłubie takie ciekawsze wynalazki...
    więcej niż 500 ze mnie nie zedrze... Aczkolwiek... :P

    --
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 19. Data: 2010-07-21 22:16:22
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Nie nie, dźwięk ewidentnie z wnętrza silnika ewentualnie z jego bardzo
    > bliskiego sąsiedztwa, jutro będę to dokładnie badać.

    No jak z silnika, to rzeczywiscie mi na napinacz wyglada, ale szczerze
    powiedziawszy, nie spotkalem sie nawet z drugiej, czy trzeciej reki z
    dzwiekiem przy zwalonym napinaczu, wiec nie umiem powiedziec. Z
    autopsji rozpoznaje jedynie piston slap ;)
    --
    Olleo


  • 20. Data: 2010-07-22 01:54:39
    Temat: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i27duo$e5i$1@news.onet.pl...
    >
    > Mam nadzieję że nadworni wróżbici będą w stanie ocenić w czym tkwi problem
    > i odczytać wyrok tak abym nie dostał zawału.

    Mnie to wyglada (wyslusza) na jakies spalanie stukowe...
    Moze kiepska bena i mikrofon po chwili poprawia zaplon?

    --
    Picasso


strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: