-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Stuki w silniku 2.0T Saab 9-3.
Date: Wed, 21 Jul 2010 21:47:45 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 24
Message-ID: <i27it8$tpl$1@news.onet.pl>
References: <i27duo$e5i$1@news.onet.pl>
<c...@l...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: apn-77-114-252-41.dynamic.gprs.plus.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1279741674 30517 77.114.252.41 (21 Jul 2010 19:47:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Jul 2010 19:47:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.7) Gecko/20100713
Thunderbird/3.1.1
In-Reply-To: <c...@l...googlegroups.com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2298647
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-07-21 21:40, Olleo pisze:
>> Naczytałem się ostatnio o tych nieszczęsnych odmach co to powodują
>> zacieranie się silników i już mam stan przedzawałowy ze saabaryna wymaga
>> wymiany silnika...
>
> Saabaryna, to 9-2 bylo ;)
>
> Zdecydowanie nie brzmi to, jak panewki, a i tez na stukanie zaworow mi
> to nie wyglada. Na pewno nie jest to przy kazdej eksplozji, tylko przy
> samym depnieciu - panewki by caly czas walily. Moze sie co urwalo?
> Poduszka silnika walnela? Co do napinacza, to sie nie wypowiadam. Wez
> kawal kija (a jeszcze lepiej preta) i przykladaj do kazdego elementu z
> osobna od pokrywy rozrzadu poczawszy. Za pomoca takiego
> zaimprowizowanego stetoskopu powiniennes zlokalizowac zrodlo dzwieku.
> --
> Olleo
Właśnie w ten sposób z grubsza osłuchałem silnik ale z nerwów i
przerażenia odstawiłem auto do garażu. Jutro na spokojnie zbadam
wszystko po kolei i zdejmę ten nieszczęsny wieloklin.
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.10 21:54 DoQ
- 21.07.10 22:03 Lewis
- 21.07.10 22:04 DoQ
- 21.07.10 22:06 Waldek Godel
- 21.07.10 22:09 DoQ
- 21.07.10 22:11 Olleo
- 21.07.10 22:11 Lewis
- 21.07.10 22:12 Olleo
- 21.07.10 22:13 Lewis
- 21.07.10 22:15 Lewis
- 21.07.10 22:16 Olleo
- 22.07.10 01:54 P_ablo
- 22.07.10 09:24 Lewis
- 22.07.10 12:54 z...@t...pl
- 22.07.10 13:42 P_ablo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=