  • Data: 2011-04-09 00:31:16
    Temat: Re: Strucel powraca - problem z firmową megane ;)
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz <m...@g...com> napisał(a):

    > Panowie, w=B1tek troch=EA humorystyczny, bo po prostu =B6mia=E6 si=EA chce.=
    > ..
    >
    > Wczoraj na trasie, tydzie=F1 po odbiorze auta od pocz=B1tku praktycznie
    > by=B3o s=B3ucha=E6 stuki dochodz=B1ce gdzie=B6 z okolic bloku. na wszelki
    > wypadek przed jazda sprawdzi=B3em sobie poziomy p=B3yn=F3w, olej =B6wie=BFo
    > zalany, p=B3yn ch=B3odniczy w normie, filtry nowe. Po przejechaniu 5km
    > auto zgas=B3o. Samo zgaszenie poprzedzone by=B3o nag=B3ym spadkiem mocy bez
    > =BFadnych podejrzanych odg=B3os=F3w. Otwieram mas=EA i stwierdzam, =BFe p=
> [...]

    Ale jaja, mi w renówce tez nagle zniknął płyn generalnie bez
    niego nie bardzo daje się jechać bo się grzeje.

    Też nie wiem gdzie nagle wszystko znikło...

    na 100% w 5km silnik tego nie spalił, z uszkodzona głowica kiedyś
    jeździłem i mooooże z litr płynu na 3kkm pali. I odpala gorzej bo
    musi go wypchnąć.

    Jak by się zagrzał i wywaliło całą wodę to by słup pary był, spory.
    chyba że:
    -wiatraki na chłodnicach padły
    -wywaliło całą wodę przez jakąś pękniętą rurkę od spodu ?

    mi się prawie reno podpaliło od tych wiatraków bo to z 30A ma
    na starcie.

    za to chwilę pojeździłem nowszym i silnik nissana w reno lepszy
    niż volvo :) za to stare zawieszenia znacznie lepiej po dziurach.

    pozdrawiam.