  • 1. Data: 2009-02-04 12:46:55
    Temat: Strony WWW do czytania przez telefon
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Czy macie jakieś ulubione strony WWW które przeglądacie przez telefon
    np. w trakcie podróży? Ja zazwyczaj przeglądam digg.com, czasami
    znajduję jakieś opowiadania przez google ale fajnie by było mieć jakieś
    serwisy do których zawsze można zajrzeć, gdy robi się nudno, znacie coś
    takiego co dobrze czyta się przez telefon?

  • 2. Data: 2009-02-04 13:20:45
    Temat: Re: Strony WWW do czytania przez telefon
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 04 Feb 2009 13:46:55 +0100, darkelf <d...@d...darkelf>
    wrote:

> [...]
    >serwisy do których zawsze można zajrzeć, gdy robi się nudno, znacie coś
    >takiego co dobrze czyta się przez telefon?

    Serwisy portali informacyjnych mają zwykle wersje dostosowane do
    komórek np. lajt.onet.pl czy mini.wp.pl

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-02-04 13:31:24
    Od: darkelf <d...@d...darkelf>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:
    > Serwisy portali informacyjnych mają zwykle wersje dostosowane do
    > komórek np. lajt.onet.pl czy mini.wp.pl

    Nie ma tam nic ciekawego zazwyczaj, chodzi mi o długie teksty do
    czytania - jakieś opowiadania czy artykuły, a nie newsy.

  • 4. Data: 2009-02-04 14:03:21
    Od: ven <v...@u...poczta.onet.pl>

    > Nie ma tam nic ciekawego zazwyczaj, chodzi mi o długie teksty do
    > czytania - jakieś opowiadania czy artykuły, a nie newsy.

    bash.org.pl :)

  • 5. Data: 2009-02-04 18:24:24
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    http://m.telepolis.pl/

  • 6. Data: 2009-02-04 18:43:22
    Od: Jakub Krajewski <j...@w...krajewski.org>

    darkelf <gmc5b8$bde$1@news.task.gda.pl> napisał:

    > Nie ma tam nic ciekawego zazwyczaj, chodzi mi o długie teksty do
    > czytania - jakieś opowiadania czy artykuły, a nie newsy.

    Kiepko szukasz ;), na lajt.onecie dostępna jest chociażby Czytelnia a
    tam artykuły z prasy.

    Zresztą Opera mini daje teraz radę z praktycznie każdą stroną więc nie
    ma się co ograniczać jedynie do wersji mobilnych.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Krajewski, kraju
    ~~~~~ 808951348s ~~~~~ http://last.fm/user/kraju