  • 21. Data: 2010-04-18 21:36:41
    Temat: Re: Strona domorosłego kowala
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-18 17:18, Grzybol pisze:

    > Powszechnie wiadomo, że pisałem ogolnie o zasadzie. A co do szczegółu i
    > tłoka dębowego i dostępności części czy fachowca, to np na biegunie czy w
    > środku afryki nie ma części do rometa 3-biegowego
    Ale w srodku afryki i na biegunie deby tez nie rosna, moze tylko w
    afryce baobab, ale nie wiem, czy sie nadaje na tlok jak dab ;-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 22. Data: 2010-04-20 06:46:05
    Temat: Re: Strona domoros ego kowala
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ten tłok to legenda jak orka Junakiem,słyszałem o takich ale do mercedesa
    > i na giełdę,nowe kosztowały fortunę a do komarka zawsze grosze

    no nie do końca, bo mój sąsiad był kupił kiedyś skodę 1000MB tak
    podszykowaną żeby tylko do domu dojechał (w obrębie jednego miasta). Silnik
    zdechł a jak rozebrał to się zdziwił bo jeden tłok był właśnie drewniany a
    dwie panewki były "uszczelnione" słoniną ze skórą. Działo się to w latach
    80-tych i szkoda bo nikt nie miał filmu do aparatu by zrobić zdjęcia.
    --
    Jackare

  • 23. Data: 2010-04-20 10:16:36
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-20 08:46, Jackare pisze:

> [...]
    > drewniany a dwie panewki były "uszczelnione" słoniną ze skórą. Działo
    > się to w latach 80-tych i szkoda bo nikt nie miał filmu do aparatu by
    poszukam zdjęć jak niedawno gość kupił K-750 po "remoncie" silnika,w
    karterze było pełno szmat celem wygłuszenia.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 24. Data: 2010-04-20 10:36:29
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Monster napisał(a):
    > poszukam zdjęć jak niedawno gość kupił K-750 po "remoncie" silnika,w
    > karterze było pełno szmat celem wygłuszenia.

    Ja kupilem junaka z drewniana pradnica :) Ale ladnie spasowany byl ten
    kolek nic nie cieklo do komory pradnicy :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy