  • 11. Data: 2010-04-18 14:25:29
    Temat: Re: Strona domorosłego kowala
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:4bc974ca$0$19175$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Cytacik ze stronki:
    > "Zwiększa to stopień sprężania, a więc i obroty, co daje większa prędkość
    > maxymalną i trochę mocy." Strasznie mi sie spodobalo:)
    > Musze jeszcze poczytac:P

    Myślę, że chłopak by wielu z was rozłożył na łopatki w mechanice
    motocyklowej i nie tylko. Widać, że młody i biedny. Ale ma zacięcie i wiele
    umie. Na drodze by sobie poradził, dojechałby na tłoku dębowym. Wielu z was
    sprzęciarzy po złapaniu kapcia by się po prostu zesrało... Ale jebać przed
    monitorkiem to oczywiście umiecie. Ale jakby kto spytał, to oczywiście tylko
    ja się przypierdalam...

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2010-04-18 14:31:24
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-18 16:25, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Myślę, że chłopak by wielu z was rozłożył na łopatki w mechanice
    > motocyklowej i nie tylko. Widać, że młody i biedny. Ale ma zacięcie i wiele
    > umie. Na drodze by sobie poradził, dojechałby na tłoku dębowym. Wielu z was

    Bo powszechnie wiadomo że wystruganie tłoka z dębiny na drodze
    jakimś scyzorykiem zajmuje mniej czasu niż podjechanie do fachowca
    i zamontowanie oryginalnej części. :-)

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-04-18 15:18:00
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Bo powszechnie wiadomo że wystruganie tłoka z dębiny na drodze
    > jakimś scyzorykiem zajmuje mniej czasu niż podjechanie do fachowca
    > i zamontowanie oryginalnej części. :-)
    > Pozdrawiam

    Powszechnie wiadomo, że pisałem ogolnie o zasadzie. A co do szczegółu i
    tłoka dębowego i dostępności części czy fachowca, to np na biegunie czy w
    środku afryki nie ma części do rometa 3-biegowego jak już chcesz się
    przyjebywać:-) Chyba że już chinole dowieźli...

    --
    Grzybol

  • 14. Data: 2010-04-18 16:04:49
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-18 17:18, Użytkownik Grzybol napisał:

> [...]
    > środku afryki nie ma części do rometa 3-biegowego jak już chcesz się
    > przyjebywać:-) Chyba że już chinole dowieźli...

    Sugerujesz że opisywany przypadek miał miejsce tak daleko ?
    Sugerujesz że na takim tłoku wróci z afryki czy innego bieguna ?
    Poszukaj starych mechaników pamiętających czasy permanentnego braku
    części i porozmawiaj z nimi. Zapytaj też do czego mógł służyć
    taki "tłok" i jak się go wykonywało.
    Mniej się ośmieszysz następnym razem.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-04-18 16:39:09
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

> [...]
    > Poszukaj starych mechaników pamiętających czasy permanentnego braku
    > części i porozmawiaj z nimi. Zapytaj też do czego mógł służyć

    Misiek, napisałem że młodzieniec opisywany wyżej mógłby wielu prześmiewców z
    tej grupy sam wyśmiać i zdeptać jako fachowców od mechaniki motocyklowej. A
    Ty się przyjebałeś do tłoka. Tłok to ino symbol:-)

    --
    Grzybol

  • 16. Data: 2010-04-18 17:03:42
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-18 18:39, Użytkownik Grzybol napisał:

    > Misiek, napisałem że młodzieniec opisywany wyżej mógłby wielu prześmiewców z
    > tej grupy sam wyśmiać i zdeptać jako fachowców od mechaniki motocyklowej. A
    > Ty się przyjebałeś do tłoka. Tłok to ino symbol:-)

    Jak widzę kończą sie argumenty to zaczyna sie wyjazd z miśkami.
    Następnym razem jak będziesz chciał porozmawiać z dorosłym to nie
    opisuj symboli tylko pisz wprost o co chodzi.
    Z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2010-04-18 17:14:59
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

> [...]
    > Następnym razem jak będziesz chciał porozmawiać z dorosłym to nie
    > opisuj symboli tylko pisz wprost o co chodzi.

    Chłopczyku. Po prostu nie dorastasz do pięt temu młodemu chłopakowi który
    jest wyśmiewany w tym wątku. Jakie tu argumenty potrzebne? Pojebało Cię?
    Jesteś Misiek i tyle. Pewnie w życiu wiertrki w rękach nie trzymałeś.
    Chłopak młody z biednej rodziny z głębokiej wichury ma pomysły takie, które
    Tobie Miśku nigdy do głowy nie przyjdą, bo tatuś dał Ci wszystko w życiu na
    tacy i nigdy nie musiałeś nic drutem skręcać ani wymyślać koła na nowo.
    Możesz se EOTować mam to w dupie. I nie potrzeba mi argumentów, kiedy piszę
    o czymś oczywistym. Wogóle po jakiego chuja ja się wdaję w idiotyczną
    polemikę z jakimś Miśkiem? :-) ]

    --
    Grzybol

  • 18. Data: 2010-04-18 17:26:37
    Temat: Re: Strona domoros?ego kowala
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-18 18:39, Grzybol pisze:

    > Misiek, napisa?em ?e m?odzieniec opisywany wy?ej móg?by wielu prze?miewców z
    > tej grupy sam wy?miaae i zdeptaae jako fachowców od mechaniki motocyklowej. A
    > Ty sie przyjeba?e? do t?oka. T?ok to ino symbol:-)

    ten tłok to legenda jak orka Junakiem,słyszałem o takich ale do
    mercedesa i na giełdę,nowe kosztowały fortunę a do komarka zawsze grosze

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 19. Data: 2010-04-18 17:54:29
    Od: "Grzybol" <A...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4bcb40cd$0$19161$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2010-04-18
    18:39, Grzybol pisze:
    > ten tłok to legenda jak orka Junakiem,słyszałem o takich ale do mercedesa
    > i na giełdę,nowe kosztowały fortunę a do komarka zawsze grosze

    Radkowi tlumacz :-)

    --
    Grzybol

  • 20. Data: 2010-04-18 19:02:07
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Geez, przeciez caly ten dzial 'Powozy' to polewka, urban legends.
    Tylko kolo tego nie napisal, a co niektorzy chyba nie zalapali. :)
    Swoja droga to patenty kolo ma nieziemskie, ale coz, sam kiedys (fakt,
    krotko) mialem Rometa, permanentny brak kasy i pamietam ze wszystko
    bylo na patencie - drut, tasma, mlotek, kombinerki i paliwo od
    kosiarki podkradane ojcu... i jakos sie toczylo, raz lepiej, raz
    gorzej.

    --
    Lukasz B
    Transalp XL650V, WAW