  • 1. Data: 2010-04-17 08:36:19
    Temat: Strona domorosłego kowala
    Od: Monster <a...@o...pl>

    Piękny opis patentów,polecam naprawę widelca od komara i planowanie
    cylindra za pomocą asfaltu
    Może to strona supermechanika od wakuometrów jakmutam Adama Kowalskiego??

    http://dezamety.republika.pl/
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 2. Data: 2010-04-17 08:43:54
    Temat: Re: Strona domorosłego kowala
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Piękny opis patentów,polecam naprawę widelca od komara i planowanie
    > cylindra za pomocą asfaltu

    Cytacik ze stronki:
    "Zwiększa to stopień sprężania, a więc i obroty, co daje większa prędkość
    maxymalną i trochę mocy." Strasznie mi sie spodobalo:)

    Musze jeszcze poczytac:P

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 3. Data: 2010-04-17 08:52:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-17 10:43, Ivam pisze:

    > Musze jeszcze poczytac:P
    Niezłe jest o zakupie aku:

    "Kupujesz akumulator 6V, który w sklepie kosztuje ok.60 zł, ale można go
    też pozyskać z budki telefonicznej TP S.A. Wystarczy wyrwać drzwiczki ze
    srebrnego URMETA (na karty magnetyczne)."

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2010-04-17 10:10:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ivam pisze:

    > Cytacik ze stronki:
    > "Zwiększa to stopień sprężania, a więc i obroty, co daje większa
    > prędkość maxymalną i trochę mocy." Strasznie mi sie spodobalo:)
    >
    > Musze jeszcze poczytac:P

    Polecam kawałek o "powozach" i dębowym tłoku ;->

  • 5. Data: 2010-04-17 11:07:45
    Od: Glub <g...@g...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    > Ivam pisze:

    > Polecam kawałek o "powozach" i dębowym tłoku ;->
    Potem tez niezły artykuł:) o przewietcaniu cylindra:)

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 6. Data: 2010-04-17 11:43:59
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Monster <a...@o...pl> wrote:

    >http://dezamety.republika.pl/

    Najwazniejsza jest pasja;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 7. Data: 2010-04-17 17:47:39
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-04-17 13:43, Jacot pisze:
> [...]

    poczytalem, co to jest trzybiegowy cylinder?

    cytat "Mój Romet z trzybiegowym cylindrem (0,12 Mb )"
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 8. Data: 2010-04-17 18:15:45
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-17 19:47, Użytkownik Michał V-R napisał:

    > poczytalem, co to jest trzybiegowy cylinder?
    >
    > cytat "Mój Romet z trzybiegowym cylindrem (0,12 Mb )"

    "Jedyne co przyszło mi do głowy to założenie 3 biegowego
    cylindra do 2 biegowego silnika."

    Ważne że jednoślady lubi, kiedyś dorośnie, dorobi się motocykla
    i będzie te prawdy na tej grupie głosił.

    ps. Jak mam silnik pięciobiegowy z dwoma cylindrami to znaczy
    że mam cylindry dwu i pół biegowe ?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-04-17 22:37:47
    Od: pawel_sm <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 19:47:39 +0200, Michał V-R napisał(a):

    > poczytalem, co to jest trzybiegowy cylinder?
    >
    > cytat "Mój Romet z trzybiegowym cylindrem (0,12 Mb )" --

    Zapewne chodzi o to:
    W motorowerach byly rozne silniki jedne z 2 inne z 3 biegami.
    "Nasz pasjonat" najwidoczniej mial rometa z 2biegowym silnikiem, w ktorym
    wymienil cylinder na taki z jakiegos 3biegowego silnika (byc moze innej
    wersji tego motoroweru?) :]

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-04-18 09:11:53
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    pawel_sm <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >"Nasz pasjonat" najwidoczniej mial rometa z 2biegowym silnikiem, w ktorym
    >wymienil cylinder na taki z jakiegos 3biegowego silnika (byc moze innej

    Nie inaczej:) Silniki roznily sie cylindrem i gaznikiem. Kiedy
    czytalem ten fragment to nawet nie zauwazylem tego skrociku;)
    To jest tekst skierowany do tych co wiedza o co chodzi;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10