  • 11. Data: 2010-02-14 14:38:18
    Temat: Re: Strefa taniego internetu (zasięg) w sieci Play - krótkie pytanie
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-14 14:02, Tomaszek wrote:
    > Nie ma problemu, żebyś używał telefonu jako modemu, wtedy APN ustawiasz
    > w telefonie. Tylko jak telefon nie obsługuje EDGE i/lub HSDPA to nie
    > skorzystasz z tych technologii. Nie wiem natomiast czy w Play on line
    > i/lub w PF jest GPRS. Zawsze modem logował się minimum do EDGE.

    EDGE to rozszerzenie GPRS.
    Minimalne przeplywnosci EDGE sa na poziomie GPRSowych.
    I tak, w Play mozna korzystac z samego GPRS (jak np modem nie wspiera EDGE).

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 12. Data: 2010-02-14 15:00:06
    Od: dwr <d...@g...usun-.pl>

    W dniu 2010-02-14 15:02, Tomaszek pisze:

    > Nie korzystam, nie wiem. Termin VPN jest mi nawet znany, ale nie
    > korzystałem z tego w praktyce. Napiszę inaczej: jest publiczne IP,
    > żadnego znanego mi protokołu, portu nie blokują.

    > Tak, będzie to razem chodzić.

    > Strefa taniego internetu obejmuje: 3G i EDGE pod warunkiem, że weźmiesz
    > usługę: Play Fresh lub mixtura. Jeżeli wziąłbyś play on line jako
    > oddzielną usługę to wtedy możesz korzystać tylko z 3G.

    [...]
    A to ciekawe bo niejednokrotnie mój modem z kartą PlayOnline łączył się
    w trybie EDGE i działał bez zarzutu (przynajmniej taki tryb połączenia
    sygnalizował modem).
    Czyżby się coś zmieniło?

  • 13. Data: 2010-02-14 16:32:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Teo" <t...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam,
    > czy "strefa taniego internetu" sieci Play obowiązuje w obszarze oznaczonym
    > ciemnym fioletem "Play Online" na mapce zasięgu (link)?
    >
    > http://internet.playmobile.pl/maps/

    Mapka jest dziwna. Pokazuje zasięg, gdzie fizycznie go nie ma.

  • 14. Data: 2010-02-14 17:44:15
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-02-14 16:00, dwr pisze:
    > A to ciekawe bo niejednokrotnie mój modem z kartą PlayOnline łączył się
    > w trybie EDGE i działał bez zarzutu (przynajmniej taki tryb połączenia
    > sygnalizował modem).
    > Czyżby się coś zmieniło?

    Przyznaję się, że informacji nie sprawdziłem w praktyce, bo mam PF +
    pakiety on-line w telefonie i tu faktycznie EDGE jest. Natomiast info,
    że z Play-on-line można się łączyć tylko z 3G otrzymałem z dwóch źródeł:
    - tu na grupie ( jak Ci się chce, to poszukaj w starych wątkach )
    - na infolinii Play, ale tam to głupoty wygadują, więc trzeba z
    przymrużeniem ucha słuchać;)

    Poza tym mapa zasięgu podaje jako zasięg internetu tylko zasięg 3G, tam
    w ogóle nie można pokazać gdzie jest EDGE....

  • 15. Data: 2010-02-15 00:20:36
    Od: Teo <t...@i...pl>

    On 10-02-14 15:02, Tomaszek wrote:

> [...]
    >
    > W Twoim przypadku strefa taniego internetu obejmuje 3G i EDGE ( i GPRS
    > jeśli mają, ale tego nie wiem ) Czy teraz już na pewno wszystko jasne?

    No, teraz jasne.

    > W Playu jest to trochę popieprzone;)

    No zakręcone strasznie. Jeszcze z pakietami PlayOnline jest jakieś
    zakręcenie. Jak się bierze pakiet pod koniec miesiąca to tylko część
    pakietu dają...

    > Z ciekawości: jeżeli telefonu będziesz używał jako modemu to czy nie
    > lepiej kupić sam modem? I pewniej i taniej.

    Z neta przez komórkę potrzebuję korzystać sporadycznie. Wg. moich
    wyliczeń taniej będzie na Miksturze + pakiety PlayOnline.
    Poza tym piszesz, że jak wezmę samo PlayOnline to mogę korzystać tylko z
    3G - to lipa straszna dla mnie. Pewnie w 50-70% będę w okolicach gdzie
    jest najwyżej EDGE i wtedy kicha.
    W domu/pracy mam łącze odpowiednie (stałe), z PlayOnline potrzebuję
    korzystać (sporadycznie) "na mieście" i "w terenie".

  • 16. Data: 2010-02-15 06:32:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Teo pisze:

    > No zakręcone strasznie. Jeszcze z pakietami PlayOnline jest jakieś
    > zakręcenie. Jak się bierze pakiet pod koniec miesiąca to tylko część
    > pakietu dają...

    Nie spotkałem się z czymś takim. Nawet więcej - zaprzeczam.

    > W domu/pracy mam łącze odpowiednie (stałe), z PlayOnline potrzebuję
    > korzystać (sporadycznie) "na mieście" i "w terenie".

    Najlepiej kup play fresh, włącz pakiet online za 5zł i upewnij się,
    że w tym "terenie" będziesz miał sygnał.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2010-02-15 08:33:55
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    W dniu 2010-02-15 07:32, Liwiusz pisze:

    > Nie spotkałem się z czymś takim. Nawet więcej - zaprzeczam.

    Regulamin Oferty Promocyjnej "Pakiety Play Online w telefonie"
    obowiązuje od 9 lutego 2010 r. do odwołania

    6. W pierwszym niepełnym Okresie Rozliczeniowym, w którym nastąpiła
    aktywacja Pakietu, liczba jednostek w Pakiecie oraz opłata za Pakiet
    jest proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego Okresu
    Rozliczeniowego.

    Żródło:
    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Play_Online_w_telefonie_9.02.2010.pd

    Dalej zaprzeczasz?

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 18. Data: 2010-02-15 08:45:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Borafu pisze:

> [...]
    >
    > Żródło:
    > http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Ofe
    rty_Promocyjnej_Play_Online_w_telefonie_9.02.2010.pd

    Używam pakietów we freshu, stąd znam inny sposób rozliczeń.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2010-02-15 09:32:57
    Od: Borafu <b...@g...pl>

    W dniu 2010-02-15 09:45, Liwiusz pisze:
> [...]
    (...)
    > Używam pakietów we freshu, stąd znam inny sposób rozliczeń.

    A, to z kolei ja nie znam.
    Czyli obaj się dowiedzieliśmy czegoś nowego.

    Pozdro
    --
    Borafu

  • 20. Data: 2010-02-15 13:48:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    darnok pisze:

    > EDGE to rozszerzenie GPRS.

    Zasadniczo nie bardzo jest w koncu inna modulacja kanalu radiowego.
    Ale chyba tylko Plus ma only GPRS stacje reszta juz chyba takich nie posiada