-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
ds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 13 Jun 2013 23:24:12 +0200
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Strefa Tempo 30
In-Reply-To: <kpd9an$3e3$1@node1.news.atman.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1306132317050.3756@quad>
References: <ac2wqrl1wzkm$.1vxlm4ioewbsr.dlg@40tude.net>
<kp992g$u3$1@pippin.nask.net.pl> <kp9a5k$veh$1@node1.news.atman.pl>
<kp9aea$jti$1@node2.news.atman.pl> <kp9c17$lgp$2@node2.news.atman.pl>
<kp9clr$8ro$1@news.dialog.net.pl> <kp9d4o$mm0$1@node2.news.atman.pl>
<kp9drp$n6i$1@node2.news.atman.pl> <kp9g9v$5sn$1@node1.news.atman.pl>
<kp9lgp$b82$1@node1.news.atman.pl> <kp9n5g$d03$1@node1.news.atman.pl>
<51b8658e$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
<Pine.WNT.4.64.1306130023420.872@quad> <kpd9an$3e3$1@node1.news.atman.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1371159815 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 83.15.167.123:62512
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2293
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494909
[ ukryj nagłówki ]On Thu, 13 Jun 2013, Andrzej Lawa wrote:
> Dlaczego tak mało osób rozumie, że optymalny sposób jazdy to trzymanie się
> średniej prędkości możliwej do osiągnięcia na danym odcinku z minimalizacją
> hamowania i przyśpieszania?
Bo to jest "optymalizacja globalna".
Wymagałby stosowania takiej zasady przez wszystkich.
Przyspieszacz zaś ZAWSZE zyskuje wobec tych, których wyprzedził.
Koszt tego że spowolnił 10, 10 czy 1000 samochodów nie ma
znaczenia - od wyprzedzonych przejechał szybciej, kropka,
czy sam przejechał wolniej zależy od tego czy przed nim
byli inni "przyspieszacze".
Fakt, że dzięki podobnym sobie *sam* traci czas (przy pewnym,
chyba nie tak wysokim progu gęstości "przyspieszaczy" wyjdzie,
że kolumna jedzie na tyle wolniej, że również pospieszni
uzyskują wolniejszy przejazd niż w modelu "wszyscy równo")
nijak nie wpływa na dobre samopoczucie "jestem szybciej od
wszystkich których widziałem" :>
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 14.06.13 08:36 Andrzej Lawa
- 14.06.13 12:02 Gotfryd Smolik news
- 14.06.13 20:16 Cavallino
- 14.06.13 22:00 Andrzej Lawa
- 14.06.13 23:07 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 08:40 Cavallino
- 15.06.13 11:13 Gotfryd Smolik news
- 15.06.13 12:36 Cavallino
- 15.06.13 19:42 J.F.
- 15.06.13 23:09 Andrzej Lawa
- 17.06.13 00:40 tá´Ź
- 17.06.13 11:47 tá´Ź
- 17.06.13 11:48 tá´Ź
- 17.06.13 13:01 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=