eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyStrefa Tempo 30Re: Strefa Tempo 30
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
    ds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
    nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
    STED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 13 Jun 2013 23:24:12 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Strefa Tempo 30
    In-Reply-To: <kpd9an$3e3$1@node1.news.atman.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1306132317050.3756@quad>
    References: <ac2wqrl1wzkm$.1vxlm4ioewbsr.dlg@40tude.net>
    <kp992g$u3$1@pippin.nask.net.pl> <kp9a5k$veh$1@node1.news.atman.pl>
    <kp9aea$jti$1@node2.news.atman.pl> <kp9c17$lgp$2@node2.news.atman.pl>
    <kp9clr$8ro$1@news.dialog.net.pl> <kp9d4o$mm0$1@node2.news.atman.pl>
    <kp9drp$n6i$1@node2.news.atman.pl> <kp9g9v$5sn$1@node1.news.atman.pl>
    <kp9lgp$b82$1@node1.news.atman.pl> <kp9n5g$d03$1@node1.news.atman.pl>
    <51b8658e$0$1464$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1306130023420.872@quad> <kpd9an$3e3$1@node1.news.atman.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 21
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1371159815 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1223 83.15.167.123:62512
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2293
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2494909
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 13 Jun 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Dlaczego tak mało osób rozumie, że optymalny sposób jazdy to trzymanie się
    > średniej prędkości możliwej do osiągnięcia na danym odcinku z minimalizacją
    > hamowania i przyśpieszania?

    Bo to jest "optymalizacja globalna".
    Wymagałby stosowania takiej zasady przez wszystkich.
    Przyspieszacz zaś ZAWSZE zyskuje wobec tych, których wyprzedził.
    Koszt tego że spowolnił 10, 10 czy 1000 samochodów nie ma
    znaczenia - od wyprzedzonych przejechał szybciej, kropka,
    czy sam przejechał wolniej zależy od tego czy przed nim
    byli inni "przyspieszacze".
    Fakt, że dzięki podobnym sobie *sam* traci czas (przy pewnym,
    chyba nie tak wysokim progu gęstości "przyspieszaczy" wyjdzie,
    że kolumna jedzie na tyle wolniej, że również pospieszni
    uzyskują wolniejszy przejazd niż w modelu "wszyscy równo")
    nijak nie wpływa na dobre samopoczucie "jestem szybciej od
    wszystkich których widziałem" :>

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: