  • 141. Data: 2013-11-24 00:41:07
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    >Żeby przekonać kilku ostatnich niereformowalnych.
    Przekonać?!
    A umrzeć mi będzie wolno, kiedy będę chciał, czy też musze poczekać na
    pozwolenie opiekuńczego państwa?!
    WOJO

  • 142. Data: 2013-11-24 02:04:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.11.2013 00:41, WOJO pisze:
    > Przekonać?!
    > A umrzeć mi będzie wolno, kiedy będę chciał, czy też musze poczekać na
    > pozwolenie opiekuńczego państwa?!

    A w jaki sposób? Bo jeśli będzie to samobójstwo tylko nieco nieudane, to
    wg mnie NFZ powinien po uratowaniu żądać zwrotu kosztów.

  • 143. Data: 2013-11-24 03:29:21
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A w jaki sposób? Bo jeśli będzie to samobójstwo tylko nieco nieudane, to
    > wg mnie NFZ powinien po uratowaniu żądać zwrotu kosztów.
    A za Boga też podejmujesz decyzje?
    WOJO

  • 144. Data: 2013-11-24 08:13:59
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-23 23:03, Robert Rędziak pisze:

    > Ale generujesz koszty leczenia, które uszczuplają wspólną pulę
    > pieniędzy pochodzących z ubezpieczenia zdrowotnego.

    To problem ubezpieczyciela, a nie Twój. Twoje świadczenia będą pokryte
    zgodnie z NFZ-wskimi regułami.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 145. Data: 2013-11-24 08:18:42
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-24 00:41, WOJO pisze:
    > Przekonać?!
    > A umrzeć mi będzie wolno, kiedy będę chciał, czy też musze poczekać na
    > pozwolenie opiekuńczego państwa?!

    Spoko. Państwo Cię zaskoczy.
    Wyliczy sobie, że nie przynosisz już państwu dochodu, a jedynie
    generujesz koszty i albo przejmie Cię pod opiekę (i na swój portfel)
    rodzina, albo zostaniesz wylosowany do społecznie uzasadnionej eutanazji.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 146. Data: 2013-11-24 08:40:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > A jesteś pewien? :)

    Tak.

  • 147. Data: 2013-11-24 08:41:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie troluj.

    To nie ja wyskakuję z motocyklami na grupie samochodowej.

    >Wg. nowego prawa prawie od miesiaca juz nie moglbym jezdzic bo
    > nie mam zimowek. Motocyklem bez problemu mozna przejezdzic i cala zime

    Ta jasne, bo już latem możliwość wywortki jest tak mała, że warto ryzykować
    jeszcze zimą.

  • 148. Data: 2013-11-24 08:42:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości grup
    > A za Boga też podejmujesz decyzje?

    A za którego?

  • 149. Data: 2013-11-24 11:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Nov 2013 17:54:18 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Będę mówił.

    Uwazaj, bo od tego tylko krok do obowiazkowej czapki i kalesonow.

    Leczenie tych gryp za duzo kosztuje :-)

    J.

  • 150. Data: 2013-11-24 12:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Zasadnicze, jak walnie czerepem o ziemię, to szansa, żeby się wylizał
    > w 7 dni jest mało realna.

    No i? Skoro to była jego wina to jakie to ma dla ciebie znaczenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,