  • 91. Data: 2013-11-23 17:08:26
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:l6qh2t$4q7$...@n...news.atman.pl...

    > Ale jakie to ma znaczenie? Moja glowa to i ja powinienem o niej decydowac.

    Zadeklarujesz 100% odpłatności z własnej kieszeni za ew. leczenie?

  • 92. Data: 2013-11-23 17:49:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.11.2013 16:00, Budzik pisze:

    > Ja to wiem.
    > Ale dowodnij to egzaminatorowi.

    Nagranie z kamer może? Nie hamował, nie zmienił pasa - nie było wymuszenia.

  • 93. Data: 2013-11-23 17:53:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.11.2013 16:22, AZ pisze:

    > Ja nie mam kompleksow, po prostu z przerazeniem obserwuje co sie dzieje. Malo
    > kto potrafi juz samodzielnie ruszyc lepetyna zeby cokolwiek zrobic.

    Masz kompleksy, bo każdy rozsądny przepis bierzesz osobiście do siebie
    jakby był pisany z myślą o tobie.

    > No ja tez zakladam z wlasnej woli ale czy to znaczy, ze nie moge juz byc
    > przeciwny przymusowi?

    Ależ sobie bądź. Ale łaskawie nie przypisuj mi swoich kompleksów.

    > No ale co sie nimi interesujesz? Ich leb, ich wybor.

    Póki ma to wpływ na moje podatki a także na moje samopoczucie oraz
    formalne zawracanie głowy jak taki debil bez kasku wymusi na mnie
    pierwszeństwo - jeśli tylko się potłucze jest to dla mnie znacznie mniej
    stresujące i kłopotliwe niż jak łeb sobie rozwali i szlag go trafi.

    Dlatego poza drogami publicznymi na swoim prywatnym, wyłączonym z
    publicznego ruchu terenie możesz jeździć sobie bez kasku.

    Pamiętaj że nakaz dotyczy wyłącznie dróg publicznych.

  • 94. Data: 2013-11-23 17:54:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.11.2013 16:52, WOJO pisze:
    > Dlaczego?
    > Tylko nie mów, że musisz na nich płacić składki na NFZ,

    Będę mówił.

    > bo każdy płaci i nie jesteś jedyny.

    Co mi nie odbiera prawa do opinii.

  • 95. Data: 2013-11-23 17:55:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.11.2013 16:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Kazda rozmowe mozna sprowadzic do absurdu...

    A czyż nie jest absurdem robienie z prostego, rozsądnego i
    niekłopotliwego nakazu zakładania kasku bandyckiego zamachu na wolność??

  • 96. Data: 2013-11-23 17:56:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.11.2013 15:19, AZ pisze:

    > Nie zakladajac kasku narazasz tylko siebie, jadac z nierozsadna predkoscia
    > narazasz innych.

    Odpisałem w innym miejscu: moje podatki, moje samopoczucie i moje
    problemy formalne (jeśli taki bez kasku wymusi pierwszeństwo i będę
    zamieszany w jego zgon).

  • 97. Data: 2013-11-23 18:01:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.11.2013 16:19, AZ pisze:

    > Ale jakie to ma znaczenie? Moja glowa to i ja powinienem o niej decydowac.

    Jeśli zagwarantujesz, że twoja (i innego bezkaskowca) głowa na pewno nie
    znajdzie się na mojej drodze - decyduj sobie ile chcesz (np. na terenie
    prywatnym wyłączonym z publicznego ruchu).

  • 98. Data: 2013-11-23 18:09:52
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-23 17:08, Cavallino pisze:

    > Zadeklarujesz 100% odpłatności z własnej kieszeni za ew. leczenie?

    1. Dlaczego nie żądasz tego samego od np. wszystkich palących?
    2. A dlaczego miałby? W końcu to problem ubezpieczyciela, aby przy
    zwiększonym ryzyku zażądać większej składki. Dlaczego się wpie...asz
    między wódkę, a zakąskę?
    3. Wróćmy do reklamy "zwolnij" - tam bardzo wyraźnie widać, ze każdy
    pieszy na przejściu powinien mieć kask... :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 99. Data: 2013-11-23 18:10:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-23, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Odpisałem w innym miejscu: moje podatki, moje samopoczucie i moje
    > problemy formalne (jeśli taki bez kasku wymusi pierwszeństwo i będę
    > zamieszany w jego zgon).

    A moje podatki i samopoczucie to co?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 100. Data: 2013-11-23 18:13:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-11-23, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Zadeklarujesz 100% odpłatności z własnej kieszeni za ew. leczenie?

    A ty zadeklarujesz za leczenie jak sie przewrocisz na chodniku i zlamiesz
    noge?

    --
    Artur
    ZZR 1200