  • 1. Data: 2013-11-21 22:41:28
    Temat: Strefa 30
    Od: anacron <a...@a...pl>

    http://tempo30.dlalodzi.info/
    Kogoś wali w system? Może od razu nakaz pchania samochodu.

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2013-11-21 22:44:28
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > http://tempo30.dlalodzi.info/
    > Kogoś wali w system? Może od razu nakaz pchania samochodu.

    W Poznaniu już ten kretynizm w centrum zaaplikowali.
    I jak było do przewidzenia, leje na niego praktycznie każdy i jeździ jak
    przedtem.

    Ludzie nie dorośli do rojeń pedalarzy widocznie....

  • 3. Data: 2013-11-21 22:46:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.11.2013 22:44, Cavallino pisze:
    > W Poznaniu już ten kretynizm w centrum zaaplikowali.
    Gdzie niby?

    --
    anacron
    aba/

  • 4. Data: 2013-11-21 22:52:22
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
    >http://tempo30.dlalodzi.info/
    >Kogoś wali w system? Może od razu nakaz pchania samochodu.

    E tam pchania

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,14541704,Ko
    niec_z_nielegalnym_parkowaniem__Chodniki_sa_dla.html
    "Trzeba we Wrocławiu zacząć ograniczanie parkowania na ulicach. Nie
    wszędzie trzeba je likwidować całkowicie - czasem wystarczy zmniejszyć
    liczbę miejsc czy odpowiednio je zaaranżować. Odzyskaną przestrzeń
    można przeznaczyć na poszerzenie chodnika, stworzenie pasa dla
    rowerów, ogródki gastronomiczne, drzewa czy ławki. Miasto odetchnie."

    I juz nawet nie popchasz auta, chyba ze masz dwa prywatne parkingi :-)

    A swoja droga - czas sie organizowac, bo to wszystko zle sie skonczy.

    J.

  • 5. Data: 2013-11-21 23:00:44
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 listopada 2013 22:41:28 UTC+1 użytkownik anacron napisał:
    > http://tempo30.dlalodzi.info/
    >
    > Kogoś wali w system? Może od razu nakaz pchania samochodu.
    >

    > --
    >
    > anacron
    >
    > Przeczytaj http://damskomesko.pl/2013/08/ja-nie-bede-gotowana-z
    aba/

    > Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza

    Według jakiś tam badań średnia prędkość w śródmieściu Łodzi waha się w zależności od
    pory dnia od 12 do 30 km/h. Czyli że bez względu czy będzie dopuszczalna 30 czy 100 i
    tak nie da się szybciej pojechać niż 30. Jak w końcu jakiś geniusz wpadnie ze światła
    dają się zsynchronizować to może się okazać ze przy ograniczeniu do 30 szybciej się
    przejedzie czy dojedzie w centrum niż jak teraz jest 50.

  • 6. Data: 2013-11-21 23:15:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    > Gdzie niby?

    27 Grudnia, Ratajczaka i te okolice.

  • 7. Data: 2013-11-21 23:27:40
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.11.2013 23:15, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > 27 Grudnia, Ratajczaka i te okolice.

    Byłem tam w tym roku i jakoś nie odnotowałem :/

    --
    anacron
    aba/

  • 8. Data: 2013-11-22 00:03:20
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Byłem tam w tym roku i jakoś nie odnotowałem :/

    Za szybko jechales;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 9. Data: 2013-11-22 09:00:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-21 23:00, k...@g...com pisze:

> [...]
    szybciej się przejedzie czy dojedzie w centrum niż jak teraz jest 50.

    Rozumiem, że byłeś na wagarach, gdy w podstawówce uczyli liczyć średnią.

    Wyjaśnię więc: żeby uzyskać średnią 30 km/h i wiedząc, żę do wyliczeń
    używa się też prędkości zero oraz niższą od 30 - należy także jechać
    dużo szybciej od 30.

    Jeśli maksymalną ograniczysz do 30 to średnia z trudem dojdzie do 15.
    Co to oznacza? Że mając 15 km do pracy - będziesz ten dystans pokonywał
    w godzinę zamiast w pół.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-11-22 09:10:33
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A swoja droga - czas sie organizowac, bo to wszystko zle sie skonczy.
    Nie.
    Nadchodzi czas, kiedy trzeba będzie kupić moto... :)
    Wolno parkować na chodnikach, w korkach nie stoisz. Fotki nie straszne.
    Jedyny mankament pojawia się zimą.
    Pozdrawiam.
    WOJO