-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!news.internetia.pl!newsfeed.pionier
.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-f
or-mail
From: "RobertP." <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Strefa 30
Date: Mon, 25 Nov 2013 09:24:30 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 57
Message-ID: <o...@p...bustec.pl>
References: <l6lum7$k7g$1@news.task.gda.pl>
<528e8099$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<l6n3hm$bmn$1@node1.news.atman.pl> <l6n6og$8ok$1@news.task.gda.pl>
<528f21b5$0$2282$65785112@news.neostrada.pl>
<l6n9hb$uta$1@node2.news.atman.pl> <l6ncgh$kot$1@node1.news.atman.pl>
<l6ncrs$l41$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1311230055150.2880@quad> <l6qdkb$v7$4@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 2R+7xyKmBwuHG/Vqb5XTIA.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Opera Mail/12.16 (Win32)
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2512382
[ ukryj nagłówki ]On Sat, 23 Nov 2013 15:20:59 +0100, Andrzej Lawa
<a...@l...com> wrote:
> W dniu 23.11.2013 01:02, Gotfryd Smolik news pisze:
>
>>> Bo ten ktoś m.in. odpowiada za opiekę zdrowotną.
>>
>> Jakby to był argument, to starałby się o wprowadzenie kasków
>> dla wszystkich *pieszych* na drodze.
>> Ze znaczącym udziałem przechodzących przez pasy.
>> Bo raczej tam jest więcej rozbitych głów.
>
> Ale masz jakieś wsparcie?
>
Nie ma co prawda odniesienia do ogólnej liczby uczestników ruchu, ale:
http://www.magazynrowerowy.pl/index.php?id=1191&back
PID=1112
Cytuję: "Nie wszystkie ofiary wypadków drogowych z obrażeniami czaszki to
cykliści. Spoglądając na brytyjskie statystyki ofiar śmiertelnych (w
wyniku tego urazu), dowiadujemy się, że 40% z nich to kierowcy, 39% piesi,
12% motocykliści, a 8,5% rowerzyści."
I wniosek (naciągany tak samo jak Twoje wywody): wprowadzenie
obowiązkowych kasków dla kierowców mogłoby uratować więcej ludzi niż
wprowadzenie ich dla rowerzystów.
IMO zresztą może to być kwestia czasu: najpierw obowiązkowe kaski dla
rowerzystów, potem dla kierowców, a przy okazji wprowadzi się
pięciopunktowe pasy i klatki bezpieczeństwa. A co, bezpieczeństwo jest
najważniejsze ;)
--
Pozdrawiam
RobertP.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.11.13 17:24 Cavallino
- 26.11.13 17:25 Cavallino
- 26.11.13 17:26 Cavallino
- 26.11.13 17:27 Cavallino
- 26.11.13 18:32 sqlwiel
- 26.11.13 19:13 Cavallino
- 27.11.13 08:48 Andrzej Lawa
- 04.12.13 16:52 Marcin N
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=