  • Data: 2013-11-24 00:27:45
    Temat: Re: Strefa 30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    > On nie jest "niekłopotliwy".

    Jest.

    > Po pierwsze pogarsza słyszalność.

    ROTFL

    Podczas jazdy i tak warkot silnika oraz szum powietrza wszystko
    skutecznie zagłuszają. To ma znaczenie wyłącznie na postoju.

    > Po drugie kładzie na łopatki latem

    ROTFL

    Brednie.

    > i pogarsza
    > zawsze możliwość regulacji nadmiaru ciepła z głowy,

    Nie założyłeś czasem omyłkowo hełmu nurka?

    Przy przeciętnej prędkości przelotowej problemem jest raczej nadmierne
    przewianie.

    > uchylenie go (w czasie jazdy) NIE JEST "proste" co
    > sugerujesz.

    Primo - o uchyleniu jeszcze nic nie pisałem.
    Secundo - wentylację łatwo zapewnić NAWET jeśli nie jest to "szczękowiec".

    > Mam kask i bardzo rzadko używam.
    > W odróżnieniu od kamizelki, której używam prawie zawsze
    > od zmroku i prawie zawsze od jesieni do wiosny.
    > I takoż jestem przeciwny nakazowi.

    Kamizelka w sumie bardziej przydaje się w korku, kiedy reflektor i tylne
    pozycyjne są słabo widoczne.