  • Data: 2012-10-23 07:53:04
    Temat: Re: Strażnik Texasu
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 22 Oct 2012 21:29:21 +0000 (UTC), AZ

    > Zwykla osobowka to jeszcze przyspieszy zebys
    > czasem na suwaku nie wbil sie przed niego.

    Jeśli chodzi o Wawę, to mam odmienne spostrzeżenia. Jak się jedzie
    normalnie tj. nie siłowo, to nie ma problemów ze zmianą pasów. Jeśli ktoś
    na suwaku dociska, to zazwyczaj jakiś zawarszawski sfrustrowany koziołek
    matołek, co się nasłuchał, że w Wawie same chamy i prostaki i próbuje się
    dopasować stylem, ale jakoś ni cholery nie pasuje.

    --
    Pozdor Myjk