    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Strach w Erze?
    Date: Wed, 25 Mar 2009 18:39:36 +0100

    In article <gqbrj1$h8l$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > A co to za różnica, czy płacę drożej do Plusa, czy do Playa?
    > W Orange mam wewnątrz sieci rozmowy po 20 groszy + dodatkowe 190 zł w
    > ramach premii za doładowanie + jeden darmowy numer przez miesiąc, ale za
    > to minuta do Plusa mnie kosztuje 60 gr, a do Playa 75 gr.

    Nie, to nie tak.
    Orange, Heya, Plus wprowadzaja plaskie taryfy 'do wszystkich'. Podobne
    to tej playowej. Tylko, ze te plaskie taryfy nie obejmuja Playa. Czyli
    do Playa placi sie przynajmniej dwa razy drozej niz nie do Playa.
    I nie jest to 'wina' czy zmowa tych operatorow.
    Co wiecej Play wprowdzil (Ok, nie oni to wymyslili) te usluge ze
    premiuje uzytkownikow za przyjmowanie rozmow spoza Playa.

    Dla mnie te obydwie akcje sa nieetyczne.
    Niestety, kazdy uzytkownik mysli tylko o sobie. I wszytsko sie kreci.

    Gdyby kazdy myslal bardziej globalnie, i bojkotowal te oferte, to Play
    musialby zrownac cene polaczen przychodzacych (a na pewno moze skoro
    polowa i tak dzieli sie teraz z uzytkownikami) i wtedy u wiekszosci opow
    byla podobna plaska taryfa.

    TA