  • 51. Data: 2012-03-15 18:06:55
    Temat: Re: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Po pierwsze terroryści nie atakują "swoich" ale "obcych". Palestyńczycy
    Dobre sobie. Najbliżej zamachy w Londynie 2005 przeprowadzone przez
    Pakistańczyków, jak ty myślisz oni wiedzieli w tym tłumie który został
    rażony odłamkami bomb że nie ma kogoś z ich Pakistanu, kolegi, siostry
    kolegi, wujka siostry brata ?!
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_w_Londynie_%287_
    lipca_2005%29

    Patrz: Perl Harbor, dwie wierze, pentagon w którym zniknął ogromny
    pasażerski samolot.

    Pytanie kto jest dla Ciebie swój. Bo według "swój", ruch liczy się na
    takich co nie stać "już" na paliwo i swoją frustrację odreagowują
    blokując nie"swoim" drogi. Wiem mogli by nie jeździć. Ty mógł byś nie
    żyć, ale chcesz żyć? Oni chcieli by jeździć jak kiedyś.Wiedzą że da się,
    że większość pieniędzy z paliwa jest trwonionych na podatki i akcyzy.
    http://www.wykop.pl/ramka/631803/za-50mld-z-akcyzy-p
    aliwowej-powinno-powstac-7-tys-km-autostrad-i-drog/

    > nie porywają palestyńskich samolotów, IRA nie podkłada bomb w Dublinie
    > i.t.d. Więc jeśli mamy podział biedni kierowcy kontra
    > mafia/politycy/rafinerie czy kto jest tym wyimaginowanym wrogiem karanie
    > innych kierowców jest nielogiczne.

    > Po drugie terroryści zwykle żądają czegoś realizowalnego. To że zwykle
    > nich tych żądań nie realizuje to nie zmienia faktu, że ich żądania są
    > potencjalnie możliwe do spełnienia. Jak sobie wyobrażasz tańsze paliwo?
    Jak ty sobie wyobrażasz benzynę po 20 groszy/litr w Egipcie?Ja sobie nie
    wyobrażam a po tyle tam jest na legalnej stacji.
    > Dzwonimy do OPEC aby zwiększyli dostawy, czy może do Brukseli aby
    > obniżyli minimalne stawki podatków? Czy może wprowadzamy centralnie
    > sterowaną gospodarkę i każemy Orlenowi sprzedawać poniżej kosztów?
    > Sprawa wygląda tak, że nasi politycy mają tu bardzo niewielkie pole
    > manewru. Możemy oczywiście wystąpić z UE, ale nie wiem, czy dokładnie
    > tego chcą ci protestujący, a jeśli nawet to wystarczy zebrać "trochę"
    > podpisów by zwołać referendum.

    Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, więc Ci nie powiem jak. Wiem
    natomiast że jeżeli rzesza niezadowolonych przekroczy 60% musi się
    zmienić w innym wypadku dojdzie do przewrotu.

    > Próbowałem czytać wypociny organizatorów, ale to się nie trzyma kupy.

    Widziałeś policje podczas tych manifestacji? To już całkiem spora grupa,
    trudno już huknąć w ryj i zawieźć na komisariat.

    > Nie proponują żadnych rozwiązań tylko protestują dla protestowania.
    > Używają jakiś kretyńskich porównań cen paliwa do zarobków tak jakby to
    > miało jakiekolwiek znaczenie. Czy skoro zarabiamy 4 razy mniej niż włosi
    > i francuzi to znaczy, że Fiat i Renault mają u nas sprzedawać samochody
    > czterokrotnie taniej?

    Nie! Zarabiajmy czterokrotnie więcej!Skoro jesteśmy windowani z cenami
    do unijnych do zarabiajmy tyle co w uni.

    > Trzeba być dzieckiem albo idiotą aby domagać się cen zależnych od
    > zarobków. Skoro mamy takie same podatki, porównywalne koszty surowca i
    > minimalnie mniejsze koszty rafinerii to cena końcowa może być tylko
    > minimalnie niższa i tak jest. Elementarna matematyka.

    Powiedz mi czemu ta elementarna matematyka nie działa w Afryce, Iraku,
    Pakistanie, Afganistanie, Iranie. Wymienione kraje mają diamenty, złoto,
    ropę od których cały świat jest zależny a prosty lud tam mieszkający
    jest zlany krwią i głodem.Czemu, ja się pytam?
    Czemu Niemcy przegrali wojnę a są bogatsi od Polski?!
    Czemu włoscy kierowcy dostają talony na paliwo jako zadość uczynienie
    eksplorowania ich ziemi przez BP, a Irakijczycy dostają płomienie i
    zniszczenie?

  • 52. Data: 2012-03-15 18:33:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie! Zarabiajmy czterokrotnie więcej!Skoro jesteśmy windowani z cenami do
    > unijnych do zarabiajmy tyle co w uni.

    Dopłacisz z własnych, czy kto ma to zrobić Twoim zdaniem?

  • 53. Data: 2012-03-15 18:57:40
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Dopłacisz z własnych, czy kto ma to zrobić Twoim zdaniem?

    Powiedz mi, czemu Niemcy zjednoczone są najbogatszym krajem europy,
    pomimo że przegrali WW2?

  • 54. Data: 2012-03-15 19:01:25
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Ergie napisał(a):
    > Układ z komunistami nie był zdradą ale jedynym możliwym rozwiązaniem.
    Przeanalizuj politykę Czechów i Niemców jak sobie poradzili z komunistami, ichnymi
    UBekami, SBkami i
    sądownictwem (sędziami) to zmienisz zdanie i dostrzeżesz inne rozwiązania które
    pomogły tym krajom
    szybko rozwijać się do przodu, a nie cofać jak Polsce (komuniści ponownie w "wolnej"
    Polsce u
    władzy) i zrozumiesz że teoria o rozlewie krwi to była ściema.
    > [...]
    Ja przez lata tez w to wierzyłem co powiedziałeś i w rozlew krwi, z resztą było to
    mocno wpajane.
    Ale fakty są inne i bardzo smutne.

    Zobacz co sie stało z filarami Solidarności po 89r. Co sie stało ze związkiem? Co sie
    stało z
    jednością ludzi związku i narodu? Poszukaj przyczyny tego stanu. To są skutki układu,
    bo byli przy
    stole przeciwnicy tego układu.

    Po naszych politykach (każdej opcji bez wyjątku) stwierdzam że Polak to zdrajca,
    kurwa, złodziej i
    kłamca, bez krzty godności.
    A najgorsze że ten Polak potrafi wydymać tylko swój naród. Nie dbają o interes kraju
    i dobro jego
    mieszkańców. Dzisiaj w sądach pracują w dalszym ciągu sędziowie którzy orzekali za
    komuny wyroki na
    więźniach politycznych. To jest normalne w demokratycznym praworządnym kraju? Kto na
    to pozwala jak
    nie układy z okrągłego stołu?
    Władza (każda opcja) którą "wybieramy" w "demokratycznych" wyborach nie ma zaufania
    społecznego. Dla
    czego?

    Od 20 lat wyprzedają majątek kraju. Co zrobią jak juz nie będzie co sprzedać?
    Zlikwidowali przemysł
    konkurencyjny dla UE. Niedługo wojny nie trzeba będzie by puścić kraj z torbami. Z
    reszta nawet na
    wojnę nie mamy z czym iść, a ocalałe jednostki i koszary wojskowe "ochraniane" są
    przez cywili z
    napisem OCHRONA LOL

    Ponad dwadzieścia lat "demokracji" i ponad dwumilionowa emigracja za pieniędzmi
    młodych
    wykształconych ludzi którzy nie widzą przyszłości w kraju. Dla czego tak sie dzieje?
    Komuniści to mogą sie uczyć przekrętów bez konsekwencji od naszej "demokratycznej"
    władzy.

    Jak zaczniesz spokojnie analizować fakty i wnikać w szczegóły, sam dojdziesz do
    takich wniosków jak
    w artykule, że zostaliśmy wydymani przez w tedy tajne układy i to będzie procentować
    przez długie
    dziesięciolecia. Chyba nie o taka Polskę walczyliśmy.

    --
    Krzysiek

  • 55. Data: 2012-03-15 19:13:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Powiedz mi, czemu Niemcy zjednoczone są najbogatszym krajem europy, pomimo
    > że przegrali WW2?

    W sensie że oni powinni nam dopłacać? ;-)
    Bo nie widzę związku.

  • 56. Data: 2012-03-15 19:22:11
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-15 19:13, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > W sensie że oni powinni nam dopłacać? ;-)
    > Bo nie widzę związku.

    Nikt nie musi dopłacać.
    Ja Ci zadałem konkretne pytanie, proszę odpowiedz na nie.

  • 57. Data: 2012-03-15 19:32:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    a.pl...

    > Nikt nie musi dopłacać.

    Aha.
    A skąd się ma wziąć ta różnica w wypłacie, skoro nikt jej nie dopłaci ?

    >Ja Ci zadałem konkretne pytanie, proszę odpowiedz na nie

    Nie, ja zadałem pytanie pierwszy i dopóki nie wyjaśnimy tego tematu i nie
    będzie sensownej odpowiedzi z Twojej strony, to na żadne inne bzdury które
    napiszesz nie mam zamiaru odpowiadać.
    A jakbyś miał ochotę jednak nie tłumaczyć o co Ci chodzi w tym Twoim steku
    bzdur, za to dalej je produkował, to PLONK WARNING !!!

  • 58. Data: 2012-03-15 19:39:17
    Od: ojciec <e...@p...pl>

> [...]
    > nie będzie sensownej odpowiedzi z Twojej strony, to na żadne inne bzdury
    > które napiszesz nie mam zamiaru odpowiadać.
    Nie musisz, poprosiłem Cię.
    > A jakbyś miał ochotę jednak nie tłumaczyć o co Ci chodzi w tym Twoim
    > steku bzdur, za to dalej je produkował, to PLONK WARNING !!!

    I zostałeś terrorystą wśród "swoich"
    Dodaj mnie od razu do PLONK WARNING.

  • 59. Data: 2012-03-15 21:57:03
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    > Mówisz, że walka z wysokimi cenami benzyny poprzez kupowanie jeszcze
    > większych ilości benzyny jest MĄDRYM POMYSŁEM? No chyba, kur*a, w
    > socjalizmie...

    Zafiksowałeś się na odkryciu że stojąc w korku więcej się spali,
    wspaniale!
    Ogarnij jednak własny umysł, w przywołanym przez Ciebie socjaliźmie,
    kupowanie większej ilości paliwa nie powinno podnosić jego ceny,
    przecież jest to wolny rynek w cudzysłowie. ;-)

    z protestami tak już jest że są z pozoru nielogiczne
    przeciwko wolności słowa protestuje się prezentując zaklejone usta
    przeciwko złym warunkom życia głodówką
    itd itp
    ale to wszystko zwykli idioci

  • 60. Data: 2012-03-15 22:03:00
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-03-15 12:05, to pisze:
    > begin Bugatti

    > Tak, to nie jest pomysł głupi, to jest pomysł kretyński. Jedyna możliwość
    > istotnego obniżenia cen paliw to wystąpienie z UE, bo tylko wtedy byłaby
    > możliwość obniżenia akcyzy i/lub zdefiniowania specjalnej, niższej, stawki
    > VAT na paliwa.

    a jesteś tego pewien?
    przestudiowałeś wszelkie traktaty sraty?
    czy tylko powtarzasz bezwiednie, że nie można bo toak w tv mówili?
    Jedni jakoś mogli wspomagać stocznie (mniejsza czy słusznie czy nie)
    a drudzy łyknęli jak małpa kit, że się nie da nie można i nie wolno.