  • 101. Data: 2012-03-17 00:08:04
    Temat: Re: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-16 21:23, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jasne.
    > Cytuję: "Nie ma dowodów, że to nie była katastrofa, ale nie można
    > wykluczyć, że tak było......"
    > To jest chore, nie sądzisz?

    Obejrzałeś od początku? Dał mu ultimatum! Facet chciał pozostać uczciwy,
    więc zginął. Od 4 minuty podałem żeby było jasne o czym mowa.

  • 102. Data: 2012-03-17 00:09:29
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    > Znaczy co kto zrobił?
    > Wyczuwam jakąś paranoję, daj sobie siana z tymi bredniami ok?

    Nie wiem.Nawet nie wiem co się dzieje.

  • 103. Data: 2012-03-17 00:16:34
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-16 21:12, Krzysztof 45 pisze:
    > Odniosę się tylko do tego, że nie masz świadomości czasów
    > komunistycznych i dramatów które miały miejsce.
    > Zaskoczę Cie. Radziłem sobie z nimi wyśmienicie nawet w tedy gdy jeszcze
    > nie było netu.

    Po co tak osobiście podchodzisz do tematu? Nie dostaniesz wypłaty za
    mądrość. Wręcz rozejrzyj się, przeżywają mniej rozgarnięci a światem
    rządzą mniej rozumni :Hitler, Stalin, George Bush.
    Po co te kłótnie? Pomyśl pozytywnie, kolega poświecą czas i chce Ci coś
    przekazać, szanuje Cie!
    Pokój!

  • 104. Data: 2012-03-17 20:36:19
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie wiem.Nawet nie wiem co się dzieje.

    No właśnie.
    Ale tłuczesz jakbyś wiedział, nijak nie chcą podać jakiegokolwiek argumentu
    na poparcie głoszonych przez siebie bzdur.
    Więc daruj sobie.

  • 105. Data: 2012-03-18 13:21:55
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-17 20:36, Cavallino pisze:

> [...]
    > Ale tłuczesz jakbyś wiedział, nijak nie chcą podać jakiegokolwiek
    > argumentu na poparcie głoszonych przez siebie bzdur.

    Co kol wiek Ci napiszę, odpiszesz że to bzdura.
    Śmierć rosyjskiego agenta w Londynie to też bzdura? Dżemem się zatruł i
    wyłysiał w kilka dni?;] Pentagon w którego uderzył wielki pasażerski
    samolot po którym nie został ślad to też bzdura?(widziałeś ile części
    walało się w Smoleńsku po upadku samolotu) Chemical Weapon które miały
    być rzekomo w Iraku a ich nie znaleziono to też bzdura?
    To co ty chcesz szakali w domu?

    Nie wiem co się dzieje bo nie znam przyczyn, widzę tylko skutki. Jestem
    zbyt prosty, żeby powiedzieć co się stało. Gdybym znał takie informacje
    pewnie trzymał bym mordę na kłódkę jak agent z filmu, bojąc się śmierci
    mnie i moich bliskich i cieszył się z pieniędzy jakie zarabiam z powodu
    wiem co się dzieje i z jakim prawdopodobieństwem co się stanie, lokując
    pieniądze w inwestycje które przed wydarzeniem są tanie w zakupie a po
    wydarzeniu drogie w sprzedaży.Totolotek to przy tym kwoty na waciki. Jak
    widać u niektórych sumienie pojawia się dopiero pod koniec życia, kiedy
    widzą że nie zabiorą nic z materialnego świata w dalszą podróż.

    Tyle moich przemyśleń.
    Pozdrawiam

  • 106. Data: 2012-03-18 15:24:49
    Od: Aron <a...@g...pl>

    PKB wzrosl o 15% odkad rzadzi Tusk, wiec i wzrosli ceny paliwa.
    Logiczne.

    Postawcie sie w sytuacji Wegrow, gdzie od 5 lat PKB stoi w miejscu, a
    Pb95 po 6.50 zl

    ech wy kaczysci

    aron

  • 107. Data: 2012-03-18 16:21:45
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 15:24, Aron pisze:
> [...]
    > Logiczne.
    >
    > Postawcie sie w sytuacji Wegrow, gdzie od 5 lat PKB stoi w miejscu, a

    Te PKB czasem nie zawdzięcza wzrostu przez ogólną mobilizację która się
    nazywa Euro 2012?

  • 108. Data: 2012-03-18 18:04:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ojciec" <e...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    .pl...

    > Co kol wiek Ci napiszę, odpiszesz że to bzdura.

    Dokładnie, cokolwiek w tym stylu.
    Jaranie się teoriami spiskowymi, propagowanie tego zajoba na grupach i
    konsekwetne uchylanie się od uzasadnienia tego co sam napisałeś, to właśnie
    pisanie bzdur.

  • 109. Data: 2012-03-18 19:01:39
    Od: ojciec <e...@p...pl>

    W dniu 2012-03-18 18:04, Cavallino pisze:

> [...]
    > Jaranie się teoriami spiskowymi, propagowanie tego zajoba na grupach i
    > konsekwetne uchylanie się od uzasadnienia tego co sam napisałeś, to

    Ok.Własne zdanie więc zakazane?
    Wyjaśnij.
    Dziękuje!

  • 110. Data: 2012-03-18 23:13:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ok.Własne zdanie więc zakazane?

    Nie.
    Propagowanie bzdur będących NTG jest zakazane.
    Zajobem możesz się dzielić na jakiejś grupie od teorii spiskowych, tutaj
    pisz o motoryzacji (z sensem) albo wcale.