  • Data: 2012-03-19 12:43:51
    Temat: Re: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 45 wrote:

    > Nie mamy szklanej kuli i nie zobaczymy jak by było gdyby było...
    > W zależności od poglądów i opcji politycznej możemy widzieć na równi
    > same prawie sukcesy, lub same prawie porażki. Tylko fakty pokazują że
    > tych drugich jest bardzo dużo.
    >
    > Na tle innych państw które uwolniły się z komunizmu źle wyglądamy.

    Ależ skąd. Wyprzedziliśmy Węgry, Estonię (która była ho-ho przed nami), jesteśmy
    tuż za Słowacją (na Czechosłowacji już za komuny był wyższy poziom życia, nie
    mieli Gierkowo-Jaruzelskiego kryzysu).

    > Jesteśmy politycznym pośmiewiskiem i w wielu sprawach petentem a nie
    > partnerem na arenie międzynarodowej.

    Raz jesteśmy petentem, raz partnerem, raz ciągniemy w swoją stronę. To jest
    normalne.

    > Nie traktują nas poważnie.

    Jak najbardziej traktują.

    Bardziej niż za czasów św. p. Kaczyńksiego który bez sensu wymachiwał szabelką
    na Kaukazie wspierając anty demokratycznego lokalnego kacyka-rozrabiakę. On
    istotnie był śmieszny.

    > Nawet w
    > tak bardzo ważnej dla Polski sprawie jak katastrofa Smoleńska, staliśmy
    > się niewolnikami politycznych układów bez godności i niezależności.

    Tak, tak, to był zamach, oczywiście...

    > Bardzo źle posprzątaliśmy nasze mieszkanko. Pozostawiliśmy po kątach
    > mnóstwo gówien. W prawdzie prawie ich nie widać, ale śmierdzą
    > niemiłosiernie i otwieranie okien oraz wietrzenie nie pomoże. Co wpadnie
    > trochę świeżego powietrza, ten smród z nim sie miesza. Zawsze będzie
    > śmierdziało nawet jak będą nowe firany, tapety, farba na suficie. Zawsze
    > będzie smród i wszyscy to będą czuć tak długo, aż tego gówna się nie
    > zutylizuje.

    Twe gówna to są w znacznej części wynalazki typów z okolic "niezależna.pl" i
    innych kręgów idiotycznych które zwą siebie "patriotyczne" (z pariotyzmem
    nieustanne plucie na własną Ojczyznę i wywlekanie a co gorsza wysysanie z palca
    samych czarnych rzeczy, nie ma nic wspólnego).

    \SK