  • Data: 2012-03-15 18:06:55
    Temat: Re: Stop wysokim cenom paliw w Polsce - odsłona druga
    Od: ojciec <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po pierwsze terroryści nie atakują "swoich" ale "obcych". Palestyńczycy
    Dobre sobie. Najbliżej zamachy w Londynie 2005 przeprowadzone przez
    Pakistańczyków, jak ty myślisz oni wiedzieli w tym tłumie który został
    rażony odłamkami bomb że nie ma kogoś z ich Pakistanu, kolegi, siostry
    kolegi, wujka siostry brata ?!
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zamach_w_Londynie_%287_
    lipca_2005%29

    Patrz: Perl Harbor, dwie wierze, pentagon w którym zniknął ogromny
    pasażerski samolot.

    Pytanie kto jest dla Ciebie swój. Bo według "swój", ruch liczy się na
    takich co nie stać "już" na paliwo i swoją frustrację odreagowują
    blokując nie"swoim" drogi. Wiem mogli by nie jeździć. Ty mógł byś nie
    żyć, ale chcesz żyć? Oni chcieli by jeździć jak kiedyś.Wiedzą że da się,
    że większość pieniędzy z paliwa jest trwonionych na podatki i akcyzy.
    http://www.wykop.pl/ramka/631803/za-50mld-z-akcyzy-p
    aliwowej-powinno-powstac-7-tys-km-autostrad-i-drog/

    > nie porywają palestyńskich samolotów, IRA nie podkłada bomb w Dublinie
    > i.t.d. Więc jeśli mamy podział biedni kierowcy kontra
    > mafia/politycy/rafinerie czy kto jest tym wyimaginowanym wrogiem karanie
    > innych kierowców jest nielogiczne.

    > Po drugie terroryści zwykle żądają czegoś realizowalnego. To że zwykle
    > nich tych żądań nie realizuje to nie zmienia faktu, że ich żądania są
    > potencjalnie możliwe do spełnienia. Jak sobie wyobrażasz tańsze paliwo?
    Jak ty sobie wyobrażasz benzynę po 20 groszy/litr w Egipcie?Ja sobie nie
    wyobrażam a po tyle tam jest na legalnej stacji.
    > Dzwonimy do OPEC aby zwiększyli dostawy, czy może do Brukseli aby
    > obniżyli minimalne stawki podatków? Czy może wprowadzamy centralnie
    > sterowaną gospodarkę i każemy Orlenowi sprzedawać poniżej kosztów?
    > Sprawa wygląda tak, że nasi politycy mają tu bardzo niewielkie pole
    > manewru. Możemy oczywiście wystąpić z UE, ale nie wiem, czy dokładnie
    > tego chcą ci protestujący, a jeśli nawet to wystarczy zebrać "trochę"
    > podpisów by zwołać referendum.

    Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie, więc Ci nie powiem jak. Wiem
    natomiast że jeżeli rzesza niezadowolonych przekroczy 60% musi się
    zmienić w innym wypadku dojdzie do przewrotu.

    > Próbowałem czytać wypociny organizatorów, ale to się nie trzyma kupy.

    Widziałeś policje podczas tych manifestacji? To już całkiem spora grupa,
    trudno już huknąć w ryj i zawieźć na komisariat.

    > Nie proponują żadnych rozwiązań tylko protestują dla protestowania.
    > Używają jakiś kretyńskich porównań cen paliwa do zarobków tak jakby to
    > miało jakiekolwiek znaczenie. Czy skoro zarabiamy 4 razy mniej niż włosi
    > i francuzi to znaczy, że Fiat i Renault mają u nas sprzedawać samochody
    > czterokrotnie taniej?

    Nie! Zarabiajmy czterokrotnie więcej!Skoro jesteśmy windowani z cenami
    do unijnych do zarabiajmy tyle co w uni.

    > Trzeba być dzieckiem albo idiotą aby domagać się cen zależnych od
    > zarobków. Skoro mamy takie same podatki, porównywalne koszty surowca i
    > minimalnie mniejsze koszty rafinerii to cena końcowa może być tylko
    > minimalnie niższa i tak jest. Elementarna matematyka.

    Powiedz mi czemu ta elementarna matematyka nie działa w Afryce, Iraku,
    Pakistanie, Afganistanie, Iranie. Wymienione kraje mają diamenty, złoto,
    ropę od których cały świat jest zależny a prosty lud tam mieszkający
    jest zlany krwią i głodem.Czemu, ja się pytam?
    Czemu Niemcy przegrali wojnę a są bogatsi od Polski?!
    Czemu włoscy kierowcy dostają talony na paliwo jako zadość uczynienie
    eksplorowania ich ziemi przez BP, a Irakijczycy dostają płomienie i
    zniszczenie?