  • 11. Data: 2011-05-15 12:18:51
    Temat: Re: [Stolyca] Burger King Al.Krakowska - rabaty dla motocyklistów!
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 129 roku bieżącego, j...@w...pl zeznał(a) jak następuje:

    > Burger King w Al.Krakowskiej robi zniżkę dla motocyklistów: 15% zniżki
    > za okazaniem kasku do rachunku, 20% zniżki jeśli motocykliści przyjadą
    > w grupie do rachunku.
    >
    > zapraszamy!

    Hehe bylem wczoraj,
    akurat do Pruszkowa leciałem i trza było zjeść cokolwiek,
    obsługa popatrzyła na mnie jak na kosmitę jak
    zapytałem o zniżkę dla motocyklistów, aczkolwiek Pan poleciał do
    kierownika (?) i zniżka jest.

    Podobno byłem pierwszą osobą która zapytała.
    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 12. Data: 2011-05-15 13:05:47
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-05-15 14:18:51 +0200, PawelK vel Pablo said:

> [...]
    > zapytałem o zniżkę dla motocyklistów, aczkolwiek Pan poleciał do
    > kierownika (?) i zniżka jest.
    >

    > Podobno byłem pierwszą osobą która zapytała.

    toś przetarł szlak :)
    Do kiedy ta zniżka?
    --
    Glub