  • 21. Data: 2011-03-20 17:43:58
    Temat: Re: Stolik do czytania w lózku ?
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 20.03.2011 DooMiniK <f...@m...com> napisał/a:

    > No to żaden Kindle się nie nadaje - zostaje np. Samsung, czy inny
    > iPad.

    A co, kindle nie umie PDFów?
    --
    Samotnik

  • 22. Data: 2011-03-20 18:32:32
    Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl>

    > No to żaden Kindle się nie nadaje - zostaje np. Samsung, czy inny
    > iPad.

    O przepraszam. Kindle DX do pdf jest OK. Wiem, bo sam używam. Artykuły z
    czasopism (oryginał B5-A4) czyta się przyzwoicie, na pewno lepiej niż na
    nawet dużym lcd. Poza, jak już pisałem, zdjęciami.

    --
    Krzysztof

  • 23. Data: 2011-03-20 20:51:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-20, o godz. 12:06:12
    DooMiniK <f...@m...com> napisał(a):

    > No to żaden Kindle się nie nadaje - zostaje np. Samsung, czy inny
    > iPad.

    Miałeś Kindle w ręku czy teoretyzujesz? ;-) Bo ja używam intensywnie. W
    tym ~50% to PDF-y

    Zdrówko

  • 24. Data: 2011-03-20 20:54:13
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-20, o godz. 13:10:06
    Jakub Skrzypnik <j...@g...com> napisał(a):

    > Hmm... Według mnie, najlepsze są te e-ink'owe. Z tańszych czytników
    > polecam Oyo, chyba najtańsze na naszym rynku, chociaż 600zł w
    > porównaniu z 400zł (w przeliczeniu) za Kindle'a... Nas to zawsze
    > traktują jak kraj Trzeciego Świata.

    Kindle to 139$ z dostawą w 48h do domu. Chyba najtańszy e-ink na
    polskim rynku. Tylko nie kupować na Alledrogo bo tam po znalezieniu
    jelenia robią to co można samemu - kupują w Amazonie a naiwnym liczą
    prowizję.

    Zdrówko

  • 25. Data: 2011-03-21 07:40:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110320215413.6036db89@babcia-workstation...
    Dnia 2011-03-20, o godz. 13:10:06
    Jakub Skrzypnik <j...@g...com> napisał(a):

    >Kindle to 139$ z dostawą w 48h do domu.

    Dostal ktos rzeczywiscie w 48 godzin?

  • 26. Data: 2011-03-21 07:42:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110320215147.692f0e3e@babcia-workstation...
    Dnia 2011-03-20, o godz. 12:06:12
    DooMiniK <f...@m...com> napisał(a):

    >Miałeś Kindle w ręku czy teoretyzujesz? ;-) Bo ja używam intensywnie. W
    >tym ~50% to PDF-y

    Maly sie slabo nadaje.

  • 27. Data: 2011-03-21 07:56:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-21, o godz. 08:40:05
    "Ghost" <g...@e...pl> napisał(a):

    > Dostal ktos rzeczywiscie w 48 godzin?

    Tak - ja. Jakiś miesiąc temu zamawiałem dla kolegi. Log z DHL-a - czas
    jest UTC:

    Thursday, February 17, 2011 Location Time
    18 Delivered - Signed for by : XXX WARSAW -
    POLAND 15:30
    <...>
    1 Shipment picked up LOUISVILLE, KY - USA 16:42

    Poprzedni na początku grudnia też mniej więcej w takim czasie choć był
    to okres przedświąteczny.

    Zdrówko

  • 28. Data: 2011-03-21 07:57:26
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-21, o godz. 08:42:08
    "Ghost" <g...@e...pl> napisał(a):

    > Maly sie slabo nadaje.

    Wiesz jakoś nie zauważyłem - choć może ja dość specyficzne PDF-y czytam
    bo głównie instrukcje różnych urządzeń sieciowych.

    Zdrówko

  • 29. Data: 2011-03-21 08:01:00
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-03-21, o godz. 08:56:47
    Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał(a):

    > Thursday, February 17, 2011 Location Time
    > 18 Delivered - Signed for by : XXX WARSAW -
    > POLAND 15:30
    > <...>
    Tuesday, February 15, 2011 Location Time
    > 1 Shipment picked up LOUISVILLE, KY - USA
    > 16:42

    Za dużo wyciąłem ;-) Przy okazji - wszystkie ewentualne opłaty celne są
    wliczone w cenę urządzenia i cena w Amazonie jest ceną ostateczną.

    Zdrówko

  • 30. Data: 2011-03-21 09:34:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20110321090100.0b33a709@babcia-workstation...

    Tuesday, February 15, 2011 Location Time

    >Za dużo wyciąłem ;-) Przy okazji - wszystkie ewentualne opłaty celne są
    >wliczone w cenę urządzenia i cena w Amazonie jest ceną ostateczną.

    A to wiem. Mojego kindla trzymali na cle i bylo zdecydowanie dluzej niz 48
    godzin.