  • 11. Data: 2011-03-20 10:43:39
    Temat: Re: Stolik do czytania w lózku ?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    "Księga szkocka" coś Ci mówi, Animko?

    -----

  • 12. Data: 2011-03-20 12:06:12
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 20/03/2011 01:32, THX wrote:
    > Niemal wyłącznie PDF-y (trochę DOC czy RTF).
    >

    > -----

    No to żaden Kindle się nie nadaje - zostaje np. Samsung, czy inny
    iPad.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 13. Data: 2011-03-20 12:10:06
    Od: Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

    On Sun, 20 Mar 2011 12:06:12 +0000
    DooMiniK <f...@m...com> wrote:
    > No to żaden Kindle się nie nadaje - zostaje np. Samsung, czy inny
    > iPad.

    Hmm... Według mnie, najlepsze są te e-ink'owe. Z tańszych czytników polecam Oyo,
    chyba najtańsze na naszym rynku, chociaż 600zł w porównaniu z 400zł (w przeliczeniu)
    za Kindle'a... Nas to zawsze traktują jak kraj Trzeciego Świata.

    --
    Jakub Skrzypnik <j...@g...com>

  • 14. Data: 2011-03-20 12:36:16
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 20/03/2011 12:10, Jakub Skrzypnik wrote:

> [...]
    > na naszym rynku,
    > chociaż 600zł w porównaniu z 400zł (w przeliczeniu) za Kindle'a... Nas to zawsze

    Masz czytnik e-linkowy i czytasz na nim PDFy, które nie są
    przystosowane? (np. skany książek, gazet?). Zupełnie się nie nadaje.
    Dokument musi być przystosowany (mam Kindle 3-ke i uzywam tylko do
    czytania książek).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 15. Data: 2011-03-20 12:37:44
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 20/03/2011 01:34, THX wrote:
    > Właściwie 100% e-Booków to PDF-y z DRM :-((

    DRM to żaden problem - ściągasz i jedziesz
    na Kindle. Najważniejsze, żeby były to pdfy przystosowane,
    a nie jakiś nędzny skan.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 16. Data: 2011-03-20 14:01:34
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-20 13:36, DooMiniK pisze:

> [...]
    > przystosowane? (np. skany książek, gazet?). Zupełnie się nie nadaje.
    > Dokument musi być przystosowany (mam Kindle 3-ke i uzywam tylko do

    Skrzywiliście temat. On chciał stolik, który postawi sobie na łóżku a na
    nim laptopa.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-03-20 14:36:41
    Od: Jarosław Kłopotek <j...@i...pl>

    W dniu 2011-03-20 15:01, animka pisze:

    > Skrzywiliście temat. On chciał stolik, który postawi sobie na łóżku a na
    > nim laptopa.

    Nie do końca, czasami warto zaproponować inne rozwiązanie.
    Człowiek postawił problem, lecz go niedoprecyzował.

    Pozdrawiam Serdecznie
    Jarosław Kłopotek

  • 18. Data: 2011-03-20 15:32:47
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 19-03-2011 16:19, JaC pisze:
> [...]
    > byłoby podłączyć zewnętrzny monitor.
    > Monitory są, 18'' - 19'' z pivotem (przz pionowym formacie mieści sie cała
    > strona na raz, mniej przewijania).
    > Gdy monitor stoi obok łóżka, to po jakimś czasie jednak szyja nieco boli od
    > skręcenia.
    > Trafiliście na jakiś fajny stolik komouterowy, który dałoby się dobrze
    > zastosować także do "pracy" w łóżku (no trudno w weekendy siedzieć w fotelu
    > przy biurku, rodzina też chce być blisko Ciebie ;)) ?
    > Odpada "ława" na całą szerokość łóżka (m.in. IKEA), chodzi raczej o coś
    > jednostronnego łatwiejszego do odsunięcia.

    http://allegro.pl/stolik-pod-laptopa-laptop-sc69-dre
    wno-sosna-i1472017126.html

  • 19. Data: 2011-03-20 16:08:43
    Od: " THX" <j...@g...pl>

    A na Kindle da się zainstalować ADE (Adobe Digital Editions)?

    BTW w Readerze X (X jak dziesięć rzymskie) jest funkcja "Reflow" (nie
    pamiętam, czy wcześniej była).
    Funkcja jak funkcja, nawet przydatna, ale jak są nagłówki i stopki to trochę
    kapusty wrzuca.

    I przy okazji pytanko:
    Czy Adobe Acrobat w wersjach do ver. 7 czyta te e-Książki kupowane w polskich
    księgarniach (ADE zastąpiło do czytania e-Booków Readera dopiero od ver. 8)?
    THX

    -----

  • 20. Data: 2011-03-20 17:30:11
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    THX pisze:
    > O to to, nazywam to C "kaczym dziobem".
    > Gdzie widziałeś?

    w TV sat, numer kanału pomiedzy 540 a 750, czyli takie dalekozagraniczne
    TV mango. Oczywiście pokazywali jak podwozie "Wchodzi" pod 5 różnych
    łóżek i wersalek, wszystkie meble "wysoko - podwoziowe"
    ToMasz

    PS jak dlamnie to jest prostowykonalne. całość bym zrobił z takich rurek
    z jakich robi sie meble sklepowe. lekkie, srednica 25mm. są gotowe
    łączniki 90stopni. kółka bym dał z łyżworolek - mocne i tanie. blat -
    obi/castorama/praktiker. W sumie z narzędzi wystarczy wiertarka i piła
    do metalu. (choć ja bym to pospawał :))

    ToMasz