  • 11. Data: 2015-10-03 12:13:07
    Temat: Re: Stojak na opony 235 (18")
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 2015-10-02 21:58, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > 18 stóp?

    > Ciężko znaleźć takie, które jeździ na 18-stopowych obręczach...

    Ależ Panowie, to bez znaczenia - nie mam zarówno 18' jak i 18"

    ---

  • 12. Data: 2015-10-03 12:14:37
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-03 o 10:47, maloman pisze:

    > Oczywiście że tak, podaj adres to podjadę i napluję Ci w twarz, Jestem z
    > Radomia

    órwał... nie przy kawie, znów monitor oplułem :D:D
    szkoda, ze prhn już zdechł, nadawałoby się :D

    @

  • 13. Data: 2015-10-03 15:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik _Michał m...@g...pl ...

    > Ależ Panowie, to bez znaczenia - nie mam zarówno 18' jak i 18"
    >

    > ---

    Masz za to jakiesp rzyklejone gówno...

  • 14. Data: 2015-10-03 19:40:17
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-10-03 o 08:04, maloman pisze:

    > Cwelu jak nie masz co pisać to nie pisz, wiesz doskonale że miało być
    > CALI ""

    Nie zauważyłeś, że to nie do ciebie i pyszczysz...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm