-
X-Received: by 10.31.120.9 with SMTP id t9mr535834vkc.7.1510949201885; Fri, 17 Nov
2017 12:06:41 -0800 (PST)
X-Received: by 10.31.120.9 with SMTP id t9mr535834vkc.7.1510949201885; Fri, 17 Nov
2017 12:06:41 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-medi
a.com!news.highwinds-media.com!g35no196257qtk.1!news-out.google.com!v55ni86qtc.
0!nntp.google.com!g35no196255qtk.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.google
groups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 17 Nov 2017 12:06:41 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5a0eb3ce$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.29.195;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 89.70.29.195
References: <59ffedc0$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<5a06b8fc$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5a098291$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5a0ad81d$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5a0eb3ce$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Stilo 1.6 po wymianie rozrządu, jest inaczej
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Fri, 17 Nov 2017 20:06:42 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Body-CRC: 3365218755
X-Received-Bytes: 3629
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2619137
[ ukryj nagłówki ]On Friday, November 17, 2017 at 11:02:55 AM UTC+1, Trybun wrote:
> Żadne wyliczenia - tu trzeba mieć doświadczenie jako kierownik,
Wzory sa trywialne, predkosc w 3 potedze przy wymaganej mocy do osiagniecia danej
predkosci maksymalnej nie daje wiekszego pola manewru (np. wyliczenia JF zgadzaja sie
z danymi fabrycznymi idealnie)
> aby wiedzieć że wiatr nigdy z osobówki nie zrobi rakiety, czy na odwrót -
> ślimaka w smole.
hm... my tu mowimy o roznicach rzedu 30 km/h ;) ani to rakieta, ani slimak
>Jakby nie patrzeć 200km/h to już jest parametr
> zarezerwowany dla poważnych aut.
moja ciezarowka (znaczy sie diesel kombi) ma maks. 215 km/h wg instrukcji, a nie jest
to jakis "powazny" samochod
> W swoim czasie miałem pyszałkowatego
> znajomego, otóż ten znajomy przechwalał się jak to on swoją Sieną 1.6
> bez trudu osiąga i przekracza 200km/h... żeby nie było - świadkowie
> potwierdzali.. do czasu aż miałem jechać za nim Sierrą z Gdańska do
> Poznania. Sierra na maksa osiągała 180/h, gość nie był w stanie oderwać
> się nawet na kilkadziesiąt metrów - prędkość na możliwych odcinkach
> wynosiła co najwyżej 170km.
o, dokladnie, widac, ze roznice rzedu 30km/h przy zakresie 180-200 sa "na oko" malo
zauwazalne, wiec z tym wiatrem to pewnie podobnie
BTW ~2lata temu mialem okazje jechac do Chorwacji, juz prawie na miejscu pod silny
wiatr. Standardowo jechalem autostrada ~150 km/h , zorientowalem sie, ze naprawde
mocno wieje po szacowanym zasiegu wyswietlanym przez kompa-) wir w baku ;) I
faktycznie rekawy na wiaduktach wskazywaly, ze jade praktycznie pod wiatr...
a wcale nie wialo tak, ze magistrale adriatycka zamykaja dla motocykli
WS
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=