  • 711. Data: 2011-09-03 18:59:22
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:j3tt3k$rm1$1@mx1.internetia.pl...
    > W dniu 2011-09-03 14:56, Pszemol pisze:
    > (...)
    >
    > Pewnie tak samo jak Twoich wywodów o doskonałościach sprzętu
    > z wiadomym logiem.

    > LOL - nie wiedziałem, że poprawne testowanie software jest w stanie
    > naprawić błąd hardwarowy, który skutkuje spadkiem/zanikiem
    > sygnału po wzięci iPhona do ręki.

    Nic takiego nie napisałem i dziwi mnie że tak mogłeś zinterpretować
    to co napisałem... Mając w pamięci ZNANE wcześniej błędy
    hardwareowe można ominąć a nie naprawić przy testowaniu software.
    Innymi słowy uwzględnić to jakie efekty biorą się z hardware a jakie
    z software. Na dodatek zwieranie anteny palcem, nawet jeśli osłabia
    zysk anteny, niekoniecznie musi powodować zerwanie połaczenia...
    No chyba że jesteś gdzieś w bezludnej części Alaski i ledwie łapiesz
    sygnał z odległej o kilkanaście km wieży - ja używam iPhone od
    ponad roku i muszę przyznać że nie zauważyłem dużych różnic
    w zasięgu w porównaniu do słuchawek jakie używałem poprzednio
    (Motorola Razr, Samsung A737 i kilka innych dumbfonów...) a jeśli już
    różnicę widzę to jest raczej lepszy - ale nie wiem czy nie wynika to
    przypadkiem z tego że AT&T ciągle rozbudowuje sieć i dodaje nowe BTSy...

    > Twoje dowcipy są coraz bardziej elitarne ;)

    No super - śmiech to zdrowie... Problem w tym że śmiejesz się
    nie z tego co napisałem tylko z tego co Ci wyszło z Twojej
    kulawej interpretacji tego co napisałem. Śmiejesz się sam z siebie.

  • 712. Data: 2011-09-03 19:15:43
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 3 09 2011 17:12, Pszemol pisze:

    > A gdzie ja napisałem że Ty napisałeś turbo? :-)
    >
    > Turbo to ja zgadłem, bo przecież nie mogłeś zmieścić
    > wolnossącego silnika 150KM o dużej pojemności skokowej
    > pod maskę samochodu o wymiarach zabawkowych... :-)

    No to zgaduj dalej.
    A co do pogiętych i zdrowo poharatanych blach umiesz się odnieść, czy
    dalej będziesz znikał niewygodne tematy?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 713. Data: 2011-09-03 19:23:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > No to zgaduj dalej.
    > A co do pogiętych i zdrowo poharatanych blach umiesz się odnieść,
    > czy dalej będziesz znikał niewygodne tematy?

    To Twoje "Mam coś czego nie ma nikt :-)" co kosztowało majątek
    ma jeszcze pogięte i zdrowo poharatane blachy? Dziwny jesteś...

  • 714. Data: 2011-09-03 19:27:10
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > palcem będzie miała totalnie zmienione parametry elektryczne,
    > nie mówiąc już o zwieraniu anteny GSM z inną anteną palcem...
    > No chyba że inżynier tego nie wymyślił a wynikało to ze
    > specyfikacji nie uzgodnionej z działem technicznym: "tak będzie
    > ładnie wyglądało z metalową ramką, nie mamy miejsca wewnątrz
    > na antenę, musicie jakoś metalową ramkę wykorzystać jako
    > antenę" - no i inżynierowie zrobili biedaki co mogli aby jako tako
    > zadowolić szefa-tyrana... Już tam widzę jakiegoś inżyniera który
    > na wieść o odkryciu tej słabości zakrzyknął "a nie mówiłem!" :-)

    Jaka firma tacy inzynierowie. Pisalem juz, ze hamerykanski inzynier to jak
    polski technik, albo i mniej.

  • 715. Data: 2011-09-03 19:28:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Widzisz - będąc sam inżynierem wiem jak się poprawnie testuje
    > software bez potrzeby zwalania winy na jakieś znane od dawna
    > wady hardware które mają do tego łatwy sposób zapobiegania im.

    Pewnie tak wiesz, jak wiedzial jak sie testuje produkt ten glupek, ktory
    wykoncypowal antene iPhone'owi.

  • 716. Data: 2011-09-03 19:33:40
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 3 09 2011 16:41, Mikolaj Machowski pisze:

    > W jakim sensie "czekać"? Czy aktualizować mając telefon z Symbianem?

    Owszem aktualizować Annę do Belle. Ale nie beta ale pełną.

    > Zdecydowanie tak, cały czas poprawiają wydajność i różne drobne
    > szczegóły. Dodają darmo różne fiuczery do Map oraz innych aplikacji itd.

    I niestety różne drobne szczegóły coraz bardziej pieprzy :-/ Zniknęły
    alarmy ustawiane na konkretny dzień tygodnia w s60, w Annie zniknęły
    profile czasowe. Coraz czarniej widzę przyszłość Symbiana :-(

    > Czy warto wstrzymywać się z kupnem telefonu na innym systemie? Nie jest
    > to killer - nie będzie nagle lepszy od Androida czy iOS. Po prostu
    > dopracowanie pewnych szczegółów.

    Droid to taka popierdułka, miał być Destroyer Droid wyszedł Jar-Jar, ios
    jest na przedpotopowym sprzęcie, pamiętającym ostatnie dinozaury. No
    nic, jak Nokia dalej będzie tak pieprzyć Symbiana to zobaczę co to za
    cudo Maemo/Meego, mimo że uważam Linuxy za totalną kupę, albo te
    koreańskie wynalazki jak Bada, czy najnowsze wcielenie Windowsa. Coś tam
    się zawsze znajdzie :-)

  • 717. Data: 2011-09-03 19:45:55
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 3 09 2011 21:23, Pszemol pisze:

    > To Twoje "Mam coś czego nie ma nikt :-)" co kosztowało majątek
    > ma jeszcze pogięte i zdrowo poharatane blachy? Dziwny jesteś...

    A coś taki zdziwiony jakbyś zobaczył drewniane 5 dolców w aerozolu?
    Pisałem przecie że to dupowóz a nie przedłużenie fiuta. Slinky ma mieć
    moc silnika, a nie emejzin-metroseksualny wygląd. Podobnie jak fon ma
    mieć wszelkie dostępne funkcjonalności, a nie świecić się jak psu jajca.

  • 718. Data: 2011-09-03 19:56:08
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu So 3 09 2011 16:35, Krystek pisze:

    > Jedyna zaleta tego trollowania w tym wątku to to, że przynajmniej
    > człowiek jakichś ciekawostek się dowie (nie to, żeby ucieranie nosa
    > użytkownikowi Apple, przekonanemu o wyjątkowości i nadzwyczajnej
    > konstrukcji sprzętu Steve'a Jobsa nie było miłe ;-))

    Prędzej tygrysa namówisz do wegetarianizmu/weganizmu, niż przekonasz
    fanboja że jego iCudo to beznadziejnie zacofana technologicznie i
    wykastrowana parodia smartfona/tabletu/laptopa. Za to emejzin świeci się
    jak psu jajca i to jego jedyna przewaga nad konkurencją.

  • 719. Data: 2011-09-03 20:50:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-03 20:59, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Nic takiego nie napisałem i dziwi mnie że tak mogłeś zinterpretować
    > to co napisałem...

    Dobre, dobre. Jakim cudem software może zapobiec problemom z
    transmisją, skoro przyczyną jest wada hardwarowa i nie da się
    tego ominąć? To zdaje się metodologia rodem z Apple - taki
    marketingowy inżynierek, który tłumaczy, że wszystko jest dobrze,
    ale to ludzie źle telefon trzymają i w sumie to ich wina.

  • 720. Data: 2011-09-03 21:12:02
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ALEX napisał:

    > I niestety różne drobne szczegóły coraz bardziej pieprzy :-/ Zniknęły
    > alarmy ustawiane na konkretny dzień tygodnia w s60,

    Żartujesz 8)

    > w Annie zniknęły
    > profile czasowe. Coraz czarniej widzę przyszłość Symbiana :-(

    Niestety.

    > Droid to taka popierdułka, miał być Destroyer Droid wyszedł Jar-Jar,

    Nie przesadzajmy - mnóstwo niedoróbek, ale rozwija się w mniej więcej
    dobrym kierunku.

    > ios
    > jest na przedpotopowym sprzęcie, pamiętającym ostatnie dinozaury.

    I tak nowszym niż to serwuje Nokia.

    > No
    > nic, jak Nokia dalej będzie tak pieprzyć Symbiana to zobaczę co to za
    > cudo Maemo/Meego,

    Intel przygotowuje publikę do wyciągnięcia przewodu z kontaktu.

    > mimo że uważam Linuxy za totalną kupę, albo te
    > koreańskie wynalazki jak Bada,

    Bada jest autorskim tworem Samsunga z mocnymi korzeniami w... Symbianie.
    Nie widzę przed tym przyszłości poza featurephone'ami.

    > czy najnowsze wcielenie Windowsa. Coś tam
    > się zawsze znajdzie :-)

    Nie wiem jak to mi przechodzi przez klawiaturę, ale z tych wszystkich WP
    ma chyba najciekawszą przyszłość. Jednak telefon na tym kupować to
    najwcześniej za kilka lat kiedy miną choroby wieku dziecięcego.
    W dodatku MS coś kręci w sprawie kompatybilności najbliższych generacji
    oprogramowania - lepiej odczekać 2-3 lata.

    m.