  • 691. Data: 2011-09-03 11:37:45
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j3svag$os6$2@inews.gazeta.pl...

    > Z juesej ;-)

    A no tak, tam do girlfriendek zwyczajowo mowia per bitch.

  • 692. Data: 2011-09-03 12:52:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    > 2011-09-02 22:06, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > I jeszcze tego błędu nie usunęli? Skandal! I kpina!

    Ale Cię to niezdrowo podnieca...
    Gdyby to był POWAŻNY problem to pewnie by się tym przejęli.
    Problem jest tylko rozdmuchany przez media i przeciwników
    Apple a nie jest poważnym problemem dla użytkowników.

  • 693. Data: 2011-09-03 12:56:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Dla mnie, to Ty jesteś taką "młodzieżą".

    Nie skumałeś dowcipu, dziadku.

    > Kompleksy? Nie wiem jak JoteR (choć pewnie podobnie), ale ja tam
    > takowych nie posiadam. Jednak Twoje wypowiedzi i powoływanie się
    > na wykształcenie inżynierskie są dla mnie zwyczajnie żenujące
    > i ja bym się osobiście czegoś takiego wstydził. Na szczęście
    > nie mam specjalnych problemów - tak w jednym, jak i w drugim.

    Nie masz problemów bo nie masz na co się powoływać, prawda?
    Widzisz - będąc sam inżynierem wiem jak się poprawnie testuje
    software bez potrzeby zwalania winy na jakieś znane od dawna
    wady hardware które mają do tego łatwy sposób zapobiegania im.

  • 694. Data: 2011-09-03 13:34:59
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Generalnie GPS w iphonie jest taki sobie (chyba że to
    > aplikacja do google maps na iphone ma takie opóźnienia w wykrywaniu
    > pozycji), więc niespecjalnie używam...

    wiec nareszcie zmierzamy do celu. Najfajniej sprzedaje sie coś czego
    nikt nie potrzebuje. taki wymagajacy klient użyje, nie zadziała,
    przyjdzie z reklamacją. a jak babcia kupi wrotki - święty spokój dla
    sprzedawcy/producenta.
    Nie powiedziałeś tego wprost, ale zgadzam sie z Tobą ze iPhone to
    najbardziej rozbudowana i najlepsza forma telefonu którynie oferuje
    niczego. taki simens s35 z dotykiem. w tej konkurencji - zwycięstwo.
    smsy jakośtam, gps prawie wcale, przeglądarka w połowie.... MAsz już
    odpowiedz dlaczego 90% tej grupy Cię nie rozumie.

    ToMasz

  • 695. Data: 2011-09-03 14:35:22
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-03 13:12, ALEX wysłał(a) wiadomość:

    lle-pr-3-0-a-t20963.html>

    > THX, poczytam :-)

    Jedyna zaleta tego trollowania w tym wątku to to, że przynajmniej
    człowiek jakichś ciekawostek się dowie (nie to, żeby ucieranie nosa
    użytkownikowi Apple, przekonanemu o wyjątkowości i nadzwyczajnej
    konstrukcji sprzętu Steve'a Jobsa nie było miłe ;-))

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 696. Data: 2011-09-03 14:41:34
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    ALEX napisał:

    > Warto czekać na Belle?

    W jakim sensie "czekać"? Czy aktualizować mając telefon z Symbianem?
    Zdecydowanie tak, cały czas poprawiają wydajność i różne drobne
    szczegóły. Dodają darmo różne fiuczery do Map oraz innych aplikacji itd.

    Czy warto wstrzymywać się z kupnem telefonu na innym systemie? Nie jest
    to killer - nie będzie nagle lepszy od Androida czy iOS. Po prostu
    dopracowanie pewnych szczegółów.

    m.

  • 697. Data: 2011-09-03 14:47:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie pierwszy bo zastrzeżenie jest gotowe wzięte z innej umowy.

    Co innego jest ogólne i oczywiste zastrzeżenie "dla idiotów", że
    internet w aplikacji będzie działał tylko wtedy gdy urządzenie
    na którym aplikacja działa będzie z internetem połączone, a co
    innego zastrzeżenie że moja aplikacja nie działa 480metrów od
    wieży komórkowego bo tym byś się mocno wygłupił i skompromitował.

    > Czyli stary nierozwiązany problem przestaje być problemem i należy
    > przyjąć że go nie ma? Wybacz ale jak argumentacji w stylu Steve-a nie
    > przyjmuję do wiadomości i uważam że jest to usterka.

    Nie, nie tak... Czyli stary, nierozwiązany problem, o którym wszyscy
    już wiedzą od ponad roku nie powinien być przytaczany jako jakieś
    nowe odkrycie które nagle Ci w czymś przeszkadza przy testowaniu
    aplikacji bo od roku wiadomo co z tym problemem zrobić i nie ma
    sensu robić z siebie cierpiętnika który biedaczek musi coś pisać
    pod iPhone...

    > Chłopcze - pozwolisz że tak Cię nazwę bo jesteś wyraźnie młodszy -

    Wzmacniasz w ten sposób swoją nadwątloną pozycję stawiając
    się ponad mną próbując górować wiekiem i doświadczeniem? :-)))
    Jakie zabawne bywają niektóre postawy i reakcje ludzkie :-))))

    > przeszukaj archiwum grupy zanim po raz kolejny napiszesz
    > że jestem tu od niedawna.

    Nie napisałem że jesteś tu od niedawna. Napisałem że zachowujesz
    się jakbyś tu był od niedawna skoro tak popularnych wątków o iPhone
    (najpopularniejsze wątki na tej grupie) nie czytałeś.

    > Co do wiedzy po sprzęcie - wybacz ale masz żadne o tym
    > pojęcie.

    Ty sam mi powiedziałeś o swojej (nie)wiedzy o sprzęcie.
    Ale z niewiedzą jest tak, że łatwo jej zaradzić ...dowiadując się :-)

    Teraz, już dowiedziawszy się że iPhone jest czuły na zwieranie
    wilgotną ręką miejsca gdzie dwie zewnętrzne anteny (będące
    jednocześnie metalową ramką obudowy), odizolowane od siebie
    cienką warstewką plastiku zbiegają się w rejonie lewego dolnego
    narożnika zrób ponowne testy swojej wspaniałej aplikacji
    i napisz czy iPhone dalej traci zasięg 480m od nadajnika...

    Swoją drogą to ja nie wiem co myślał sobie inżynier który
    wpadł na pomysł że dotykanie gołej anteny nadającej
    w paśmie od 800MHz do 2100MHz przewodzącymi palcami
    nie będzie żadnym problemem... Przecież taka antena dotknięta
    palcem będzie miała totalnie zmienione parametry elektryczne,
    nie mówiąc już o zwieraniu anteny GSM z inną anteną palcem...
    No chyba że inżynier tego nie wymyślił a wynikało to ze
    specyfikacji nie uzgodnionej z działem technicznym: "tak będzie
    ładnie wyglądało z metalową ramką, nie mamy miejsca wewnątrz
    na antenę, musicie jakoś metalową ramkę wykorzystać jako
    antenę" - no i inżynierowie zrobili biedaki co mogli aby jako tako
    zadowolić szefa-tyrana... Już tam widzę jakiegoś inżyniera który
    na wieść o odkryciu tej słabości zakrzyknął "a nie mówiłem!" :-)

  • 698. Data: 2011-09-03 14:58:55
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 03 Sep 2011 14:41:34 GMT, Mikolaj Machowski napisał(a):

    > Czy warto wstrzymywać się z kupnem telefonu na innym systemie? Nie jest
    > to killer - nie będzie nagle lepszy od Androida czy iOS. Po prostu
    > dopracowanie pewnych szczegółów.

    to jest potężny eufemizm, bo znaczyłoby, że poprzednie dotykowe symbiany
    były niedopracowane, co nie jest prawdą. One nie były niedopracowane.
    One były koszmarną pomyłką.

    Skądinąd dobry system, z wciśniętym na siłę, bez żadnego ładu i składu
    dotykowym interfejsem, zarżnięty wysoką rozdzielczością, do której nie był
    przystosowany dały wynik taki jaki dały - TRAGICZNY.

    Belle ma pewne zadatki być pierwszym dotykowym Symbianem. Zadatki, bo na
    razie tylko filmy widziałem, z interfejsem żywcem zerżniętym z Androida. Z
    drugiej strony - lepiej że zerżęli to, niż mieliby dawać to co dawali
    wcześniej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 699. Data: 2011-09-03 15:05:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Kłamiesz.
    > Wszak sam powiedziałeś, że nie ma porównywalnych telefonów.
    > iPhone jest najlepszy.

    Jesteś nielogiczny :-) Jeśli napisałem że iPhone jest najlepszy to
    musiałem go z innymi porównać, inaczej napisałbym że jest jedynym.

  • 700. Data: 2011-09-03 15:08:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    > Dokładnie, to co jest teraz dostępne na rynku w telefonach, zadziwia
    > jakością. Mimo że przez optykę, a właściwie jej brak, zastosowanie tych
    > aparatów jest bardzo ograniczone. Patrząc jednak na zachodzące zmiany
    > widać
    > że postęp jest ogromny. Całkiem szybki AF i 720p jest już właściwie
    > standardem, i to na mnie robi wrażenie z perspektywy ostatnich lat.

    Nie przeszkadza to niektórym "betonowcom" napisać że nie wyobrażają
    sobie dobrych zdjęć pochodzących z aparatu w telefonie komórkowym.
    Cieszę się że zgodnie sprzeciwiamy się takim niedoinformowanym
    komentarzom :-)