  • 641. Data: 2011-09-02 15:22:27
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 16:54:33 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie robiły dobrych zdjęć.

    N95 jak na tamte czasy robiła nawet bardzo dobre.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł

  • 642. Data: 2011-09-02 15:34:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-02 17:22, Waldek Godel pisze:

    > N95 jak na tamte czasy robiła nawet bardzo dobre.

    Jak na telefon robiła dobre. W porównaniu z byle kompaktem - nie.

    --
    Andrzej Libiszewski

  • 643. Data: 2011-09-02 15:35:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-02 17:21, Waldek Godel wysłał(a) wiadomość:

    > ale oprócz tego sugerowałeś, że od 5 lat juz nie produkują telefonów z
    > dobrymi obiektywami (Zeissa w szczególności), co jest oczywistą nieprawdą -
    > bo robią i to znacznie lepsze niż do tej pory.

    Oj nie nie, nie uciekaj(my) w retorykę "pszemolową". Mówiąc krótko - nie
    pszemol(my)! ;) Nie napisałem, że od 5 lat nie produkują telefonów z
    dobrymi obiektywami, ale że od tamtego czasu zwiększyła się liczba
    telefonów, w których optyka soczewki została zastąpiona plastikiem. Że
    tak znowu siebie zacytuję: "Teraz się niestety pcha więcej plastiku,
    zamiast szkła w optykę aparatów telefonicznych." (Nad czym tak naprawdę
    ubolewam, ale cóż, cięcie kosztów inna technologia wytwarzania itp.
    itd.) Pewnie, że da się znaleźć modele ze szklaną optyką, ale w tych
    tańszych to już w zdecydowanej większości plastik. I generalnie ze
    zdjęciami z telefonów to szału nie ma tak, czy siak.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 644. Data: 2011-09-02 15:39:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Niestety - to są właśnie te urojenia, którym innym przypisujesz.
    > Nie pisałem, że szukałem 12", jak również nie pisałem, ze sprawdzałem
    > 12". Już parę razy Ci pisałem, ze błądzisz i nie potrafisz
    > czytać ze zrozumieniem. To co przedstawiłeś to cytat - tak
    > się składa, że to cytat wypowiedzi innej osoby.

    Nie urojenia - zwykła pomyłka i już. Mogłeś ją sprostować dawno
    temu ale wolałeś czerpać chorą radość z prostego nieporozumienia.
    Pomyliłem się - przepraszam.

    > Niczego Ci nie muszę wmawiać, a jeśli teraz sugerujesz jakieś
    > przemyślenia to zaadresuj je do siebie w pierwszej kolejności.
    > Człowiek tłumaczy, daje linki, opisuje, a Ty bezczelnie
    > wycinasz co niewygodne, nie odnosisz się do tego co pisał
    > interlokutor, a jak masz napisać cokolwiek co by udowodniło
    > Twoją tezę, to piszesz, że szkoda Ci czasu szukać itd.
    >
    > Baw się dobrze...

    Wyluzuj trochę - nie rób dramatycznych scen z jednej pomyłki.

  • 645. Data: 2011-09-02 15:47:27
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 17:34:26 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Jak na telefon robiła dobre. W porównaniu z byle kompaktem - nie.

    Może z markowym.
    Sporo chińszczyzny, również tej pod markami kiedyś znanymi a później
    odkupionymi przez chińczyków (jak Vivitar, Praktica itp) robiło takie same
    albo gorsze.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 646. Data: 2011-09-02 15:50:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    > 2011-09-02 02:12, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Przeciwnicy Apple'a (albo po prostu ludzie, którzy nie są ślepo zapatrzeni
    > w produkty tej firmy) dawno już przeszli do porządku dziennego nad tymi
    > ułomnościami iPhone'a.

    Słuchaj, proszę - nie rozśmieszaj mnie... Nie ma fizycznej możliwości aby
    iPhone tracił zasięg 400 metrów od nadajnika - to jest bujda na resorach.

    > 5 lat temu to były Nokie z optyką z linii produkcyjnych nadzorowanych
    > przez techników Zeissa (te, które robią m.in. dla SONY) z autofokusem.

    Co z tego? To, że Zeiss może zrobić ciut lepszą kroplę plastiku
    niż inna firma nie zmienia sytuacji że to wciąż będzie kropelka
    plastiku a nie obiektyw montowany w dużych aparatach.
    Mało tego, soczewka to tylko jeden z komponentów jakie mają
    wpływ na jakość uzyskanej fotografii cyfrowej... nie ulegaj
    marketingowi który za wszelką cenę będzie podpierał się na
    dobrej marce aby zabałamucić klienta...

    > I zdjęcia były przyzwoitej (nie rewelacyjnej, tylko przyzwoitej, bo
    > zachwycać się nie ma czym) jakości. Teraz się niestety pchła więcej
    > plastiku, zamiast szkła w optykę aparatów telefonicznych. Jak się kupuje
    > smartfon do robienia nim zdjęć, to wypada znać jego ograniczenia. Żaden,
    > choćby najlepszy smartfon nie pobije aparatu foto, nawet tzw. małpki czy
    > mydelniczki.

    Następny nie doczytał, a trąbię od dawna że nie porównuję iPhone
    do lustrzanki cyfrowej tylko do innych aparatów w telefonach...

  • 647. Data: 2011-09-02 15:50:33
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 17:35:17 +0200, Krystek napisał(a):

    > itd.) Pewnie, że da się znaleźć modele ze szklaną optyką, ale w tych
    > tańszych to już w zdecydowanej większości plastik. I generalnie ze
    > zdjęciami z telefonów to szału nie ma tak, czy siak.

    Zależy jak patrzeć. Takie jak N8 powodują, że nie ma się już problemu typu
    "czy nosić z sobą małpkę", dosyć ważne też ostatnio jest kręcenie filmów.
    A te kręci zdecydowanie lepsze niż większość kamer sprzed kilku lat, nie
    tylko VHS czy SVHS ale nawet Hi8 czy sporo miniDV

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 648. Data: 2011-09-02 15:56:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 2011-08-30 14:43, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > No i to jest argument nie do zbicia.

    No nie jest do zbicia, bo to subiektywna ocena...
    Taka mniej więcej jak ocena "przyzwoitości" zdjęć z Nokii
    przez Ciebie, fanboya Nokii.

  • 649. Data: 2011-09-02 16:01:35
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-02, o godz. 07:22:11
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > Acha, czyli celowo ręką zwierasz anteny i wtedy gubisz łączność?

    Hmmmm... To coś zwieram? Trzymam ten telefon tak jak setki innych
    modeli. Czyli co? Mam nie trzymać iPhone podczas korzystania w ręku tak
    jak inne telefony? Przyznasz że np. nachylanie się nad telefonem
    leżącym na stole jest ciut niewygodne. No i jak korzystać z niego idąc
    jak nie można trzymać w ręku? Zwłaszcza jak się ma palcem po ekranie
    jeździć?

    Zdrówko

  • 650. Data: 2011-09-02 16:07:23
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-09-02, o godz. 15:45:10
    Krystek <s...@k...art.pl> napisał(a):

    > 2011-09-02 14:22, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > No widzisz, Babcia? Słaby z Ciebie programista, skoro pisząc
    > aplikację nie jesteś w stanie przeskoczyć problemów sprzętowych ;-)

    Ja akurat nie programuję tylko szefuję projektowi ale to szczegół.
    Coraz ciekawiej się robi. Właśnie się dowiedziałem że trzymając
    zwyczajnie telefon w ręku coś zwieram i nie powinienem telefonu trzymać
    ręką. Emejzing - jak to mówią w Północnej Karolinie...

    Zdrówko