  • 441. Data: 2011-08-30 20:24:32
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 14:53:52 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > Najpierw ustalmy czy Android to ma w systemie.

    To oczywiste

    I nawet juz mi ladnie po polsku mowi kto dzwoni - to tak dla
    informacji z innej czesci tego watku.

    --
    AL

  • 442. Data: 2011-08-30 20:42:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Libiszewski wrote:

    > Czyli generalnie jest pożądany efekt taki, że dzięki marnym kątom
    > widzenia ekranu ten sam kolor ma inne odcienie na górze i na dole
    > ekranu?

    tak ma być i koniec każdy mac user to rozumie i w pełni akceptuje.

  • 443. Data: 2011-08-30 20:43:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > To Twój laptop - trzymaj go sobie na swoich kolanach pod takim kątem
    > jaki tobie pasuje... nie rozumiem o co Ci chodzi z tymi kątami
    > patrzenia.

    bosko...

    swego czasu mordowałem sie jakiś czas praca na laptopie i kurwica mnie blada
    brała dziekuję.

  • 444. Data: 2011-08-30 20:49:58
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 14:49:04 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    naskrobał przy słoiku:
    > No podobieństwo S2 do iPhone jest drastyczne.
    > Nie rozumiem jak można go nie widzieć.
    > Nie tylko przesunęli szczelinę głośnika nieco dalej od krawędzi to
    > nawet widzę że kamerę przednią przenieśli z prawej na lewą stronę.
    > To są po prostu jaja...

    Ty idz sie leczyc
    Albo wez do reki oba telefony to moze zauwazysz roznice.

    Na razie masz pretensje w stylu: dlaczego 90% telewizorow jest do
    siebie podobna, ma prostokatny ekran, guziki wlaczania z prawej
    strony pod ekranem, etc

    > Wiem, wiem... mam nawet jeden taki w iPhone, ikona kalendarza
    > zmienia numer codziennie... Też mi wielkie coś.

    To wez niech Ci ktos pokarze jak wygladaja widgety w androidzie i jak
    mozna nimi spersonalizowac telefon.
    Bo jak na razie to wyglada na to, ze Ty telefonu z androidem w zyciu
    niebuzywales albo nie umiales wykorzystac podstawowych cech tego
    systemu.

    > Nie napisałeś do czego się przydaje? Do obsługi kursora??
    > Bo touchscreen jest nieprecyzyjny?

    M.in. do selektywnej selekcji elementow - jest to wygodniejsze niz
    mazanie paluchem.
    Do obslugi myszki np. w VNC
    I do wielu innych rzeczy

    > To jemu ta wizytówka na co w tym garażu?
    > Dostanie ją jak wyjdziemy z tego garażu...

    No tak potrafi odpowiedziec tylko osoba nie wiedzaca o czym mowi :)

    > No więc?

    Aaaaa podlaczenie telewizora do sieci tez Cie juz przerasta?
    Wiesz co to DLNA i na czym polega funkcja AllShare w Twoim TV
    samsunga?

    > Jakie? Flash?

    Tez, ale powiedz mi dlaczego nie mozesz przeprowadzic video rozmowy z
    uzytkownikiem innego telefonu niz iPhone?
    Podpowiem Ci: bo iPhone zostal wykastrowany z videorozmow po UMTS.

    Zdziwiony?
    Pewnie zaraz bedzie jakis kontrargument podobnie jak z wykastrowanym
    sms'em czy BT.

    > Nie zrozumieliśmy się - ja nie porównuję aparatu w iPhone do
    lustrzanki.
    > Ja go porównuję do aparatów w innych, podobnych telefonach.
    > I iPhone zawsze wychodził na plus.

    I robi gowniane zdjecia - nadaja sie do fotografowania towarow i cen
    w sklepie.
    Zobacz sobie jak miazdzy Twojego super Iphona taka Nokia N8.
    IPhone wyglada przy tym slabiutko.

    --
    AL

  • 445. Data: 2011-08-30 21:15:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-30 22:19, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Do momentu kiedy podstawowym jego argumentem staje się "kłamiesz". A to
    > następuje dość szybko.

    Obawiam się, że to dość powierzchowna opinia, oparta na małym
    doświadczeniu. Chyba, że Wojtkowi się ostatnimi czasy zmieniło
    po atakach hord trollowatych, ale jakoś nie zauważyłem.

  • 446. Data: 2011-08-30 21:17:24
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 23:15:22 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Obawiam się, że to dość powierzchowna opinia, oparta na małym
    > doświadczeniu. Chyba, że Wojtkowi się ostatnimi czasy zmieniło
    > po atakach hord trollowatych, ale jakoś nie zauważyłem.

    Dawno nie zaglądał na pl.rec.fantastyka.sf-f i pl.comp.advocacy, ale wątpię
    by się zmienił.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    God created Arrakis to train the faithful.

  • 447. Data: 2011-08-30 21:50:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    > W dniu 2011-08-30 16:11, Pszemol pisze:
    > (...)
    >
    > LOL - większość... Masz jakieś wsparcie, czy pozostaje tylko
    > powtarzanie zasłyszanych opinii?

    Córka przyjaciela, w szkole dla artystów malarzy, boczyła się
    gdy jej chciałem doradzić workstation Della bo wszyscy jej
    koledzy/koleżanki mają makówki...
    Nauczycielka doradza jakiś software który jest dostępny
    tylko dla makówek. W końcu z trudem wielkim dała się namówić
    na Della i była jedyna w klasie która nie miała makówki.
    Są to tylko zasłyszane opinie, niestety.

    > Standardowe zagranie wyznawców - wiesz, jak nie jestem grafikiem,
    > ale mam w domciu biedne 20" monitory Formac Gallery 2010.
    > O zdjęciach to nawet nie wspominam, ale różnice widać nawet przy
    > składzie tekstu, czy różnych kolorowankach w Excel-u.

    No i po jasnego grzyba ta różnica przy Excelu?
    To dopiero przejaw fanatyzmu kupować drogi monitor
    do pracy w Excelu :-) Dużo szmalu na niego wydałeś?

  • 448. Data: 2011-08-30 21:56:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nie. W końcu ty też nic przekonującego nie udostępniasz.

    Tak, ja przyznaję otwarcie że znam tylko zasłyszane plotki.
    Czy Ty też tylko plotki czy masz coś co zaprzecza tym plotkom?

  • 449. Data: 2011-08-30 21:56:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli generalnie jest pożądany efekt taki, że dzięki marnym kątom widzenia
    > ekranu ten sam kolor ma inne odcienie na górze i na dole ekranu?

    Nie, to nie jest porządany. Ale takich mocnych efektów chyba nie ma?

  • 450. Data: 2011-08-30 21:57:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Twój poziom sięgnął dna, więc ja wymiękkam.
    Nie będę się kopał z koniem.