  • 431. Data: 2011-08-30 19:53:52
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3isvm$kv4$2@inews.gazeta.pl...

    > moja lustrzanka z modulem gps ma taka funkcje,

    Nie porównuję nigdzie iPhone do lustrzanki cyfrowej
    tylko do innych telefonów z podręcznym aparacikiem.

    > chyba kazde urzadzenie taka funkcje mialo od zawsze
    > (pewnie tylko w iPhone to nowosc).

    No to chyba czy pewny jesteś czy te Twoje Androidy to mają?

    > Podaj jeszcze jakis super nowatorski wg Ciebie feature w iPhone -
    > posmiejemy sie tutaj

    Najpierw ustalmy czy Android to ma w systemie.

  • 432. Data: 2011-08-30 19:55:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Taką funkcję ma byle gówno z wbudowanym GPS, nie potrzeba
    > do tego smartfona.

    Powtarzam: nie chodzi o dopisywanie współrzędnych do jpega
    tylko o prezentację tych zdjęć na mapie świata i możliwość
    kliknięcie w swoim albumie na zdjęciach zrobionych w Mediolanie
    lub Egipcie posortowanych geograficznie a nie po dacie...

  • 433. Data: 2011-08-30 19:57:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 13:57:48 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Masz je gdzieś w sieci? Chętnie zobaczę.

    A poszukaj sobie, Engadget i Ars Technika zamieszczały.

    > Nie widziałem akurat w Samsungu Galaxy ale widziałem
    > w innych androidach i budzi to moje politowanie że to
    > musieli zerżnąć.

    Mniej więcej takie samo podobieństwo jak Fiata Pandy i Hummera.

    Pfff...

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 434. Data: 2011-08-30 19:58:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    > A Golf jest za mało emejzin? Widzisz ja samochód jako dupowóz a nie
    > przedłużenie fiuta.

    Gdyby prawdą było to co piszesz to nie rajałoby Cię to że ma
    150 koni i nie chciałbyś 300 do dupowozu... Ty sobie przedłużasz.
    I to jest ewidentne. A że nie stać Cię na merca z 300 koni to
    musisz sobie je wsadzić do Golfa.

  • 435. Data: 2011-08-30 20:00:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Żadna tam większość.

    Udostępnisz nam jakieś wiarygodne statystyki?

  • 436. Data: 2011-08-30 20:02:06
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 13:58:35 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Ja używam iPhone codziennie od ponad roku - Ty ile razy iPhone
    > widziałeś skoro podobieństw nie widzisz?

    Wystarczająco wiele razy.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "You're not the same as you were before. You were much

  • 437. Data: 2011-08-30 20:07:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-30 21:38, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 30.08.2011 19:23, Ghost pisze:
    > /.../
    >
    > Opiewania Apple to trzeba się uczyć u WO. Jego enuncjacje stanowią
    > esęsję makówkarstwa. Mistrzowskie przejście na Intela he he.

    Wojtek jest przynajmniej uczciwy i potrafi uzasadnić swój punkt
    widzenia.

  • 438. Data: 2011-08-30 20:19:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 15:00:30 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Udostępnisz nam jakieś wiarygodne statystyki?

    Nie. W końcu ty też nic przekonującego nie udostępniasz.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 439. Data: 2011-08-30 20:19:17
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-08-30, o godz. 13:35:01
    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    > "MaciekBabciaDobosz" <b...@j...org.pl> wrote in message

    > Albo Ty chorobliwie fantazjujesz.

    A tak coś merytorycznie? Może wpadniesz zobaczyć? Zdziwiony że jak
    wdraża się jakiś projekt który ma działać na smartofonach to się to
    testuje na różnym sprzęcie?

    Zdrówko

  • 440. Data: 2011-08-30 20:19:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:07:25 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > Wojtek jest przynajmniej uczciwy i potrafi uzasadnić swój punkt
    > widzenia.

    Do momentu kiedy podstawowym jego argumentem staje się "kłamiesz". A to
    następuje dość szybko.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,