  • 391. Data: 2011-08-30 13:58:37
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > Podasz jakieś konkretne rozwiazania dostępne na rynku abym
    > sobie obejrzał w sklepie?

    weź jakiś laptop i popatrz na kolorowy obraz pod różnymi kątami.

  • 392. Data: 2011-08-30 14:11:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3io57$6ev$1@inews.gazeta.pl...

    > jak jestes grafikiem - to juz wystarczy az nadto

    No z tego co sam napisałeś wynika że grafikom to nie przeszkadza skoro
    większość z nich używa komputerów Appla.

    > dla Ciebie to pewnie nieprzekonujace (jak w tym calym watku), dla kogos
    > innego juz tak - jak najbardziej.

    Nie jestem grafikiem. Po drugie argument że produkty Appla nie są dobre
    dla grafików podczas gdy właśnie to jest główny atut reklamowy Appla
    bo taka jest "wieść gminna" jest dla mnie dosyć pocieszny...

    > a roznic jest wiecej - use google.

    Na szczęście nie jestem grafikiem, więc to zlewam sikiem prostym :-)

  • 393. Data: 2011-08-30 14:14:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > weź jakiś laptop i popatrz na kolorowy obraz pod różnymi kątami.

    Laptop akurat ma to do siebie, że używasz go oglądając na wprost.
    Nie wiem po co miałbym oglądać go pod różnymi kątami... możesz
    mi to wyjaśnić? Mam dbać o to aby kolory na ekranie podczas gdy
    oglądam film na lotnisku były też dobre dla Marka który siedzi obok
    mnie i ogląda mój film na wampirka?? :-)

    Jak obraz wygląda pod różnymi kątami jest dla mnie istotne przy
    wyborze dużego telewizora do głównego pokoju - tam się ten TV
    ogląda nieruchomy z różnych stron. Ale laptop? Laptop sobie tak
    ustaw żeby Ci się ekran podobał - masochistą nie jestem abym
    swój laptop oglądał pod kątem :-)

  • 394. Data: 2011-08-30 14:17:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Nie, to ty musisz być wyjątkowo ślepy. Mam sporo znajomych makówkarzy -
    > fotografów i żaden z nich nie ma złudzeń co do matrycy Aira.
    >
    > http://www.fabryka-pikseli.com/index.php/2011/08/03/
    macbook-pro-13-pierwsze-wrazenia/

    > http://www.anandtech.com/show/3991/apples-2010-macbo
    ok-air-11-13inch-reviewed/5
    > 46% Adobe RGB - dla grafika to parodia ekranu.

    Acha, czyli nie mówimy o Applach ogólnie tylko teraz o Macbooku Air? :-)

    > Nie, nie ma tam żadnej względności. Jasność, kontrast, kąty widzenia,
    > odwzorowanie kolorów - to wszystko da się obiektywnie zmierzyć.
    > I żadna wiara tego nie zmieni.

    Ale co innego jest ważne w telewizorze, co innego w monitorze
    dla desktopa a co innego w laptopie dla podróżnych...
    Jeszcze nie spotkałem takiej firmy co robi wszystko "naj"
    i nie ma żadnych kompromisów.

    > I co, proponujesz użyć iphone do obróbki grafiki zamiast Aira? ;)

    A Air jest laptopem dedykowanym do obróbki grafiki w labie???
    Od kiedy? Bo według mnie jest laptopem dla podróżnika do
    trzymania na kolanach w samolocie lub autobusie...

  • 395. Data: 2011-08-30 14:18:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > jestem też fotografem, spędzam często czas przed ekranem komputera i
    > potrafię ocenić jakość obrazu. Jabółka mają zwykłe standardowe kerany LCD
    > żadne cudo, jak się patry pod róznym katem to widać wyraźnie jak sie
    > zmienia jasność i kontrast obrazu :)

    To Twój laptop - trzymaj go sobie na swoich kolanach pod takim kątem
    jaki tobie pasuje... nie rozumiem o co Ci chodzi z tymi kątami patrzenia.

  • 396. Data: 2011-08-30 14:40:01
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 30 08 2011 14:11, Pszemol pisze:

    > Ktoś te problemy z zasięgiem obiektywnie zmierzył może?
    > Bo wiesz, biorąc pod uwagę rozmieszczenie anten BTSów i
    > kapryśną propagację fal radiowych to subiektywne odczucie
    > siły sygnału w danym momencie może nie być wiarygodne...
    > Jak nie zrobisz testów porównawczych to możesz błędne
    > wnioski wyciągać...

    Znaczy dalej palisz głupa, że nie wiesz co to "uścisk śmierci". A nawet
    sam Stivi rozdawał bumpery by problem złagodzić. Widać jesteś świętszy
    od papieża. Wzorcowy funboy.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 397. Data: 2011-08-30 14:42:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-30 14:34, Pszemol pisze:

> [...]
    > Chodzi mi o to że w Galaxy S, które nie wygląda identycznie jak iPhone,
    > ta szczelinka jest przy samej górnej krawędzi obudowy. W Galaxy S2
    > jest już parę milimetrów dalej od krawędzi, w TAKICH SAMYCH
    > proporcjach co jest w iPhone. Daje to podobieństwo i wrażenie
    > kopiowania wyglądu iPhone. To samo z guzikami na dole.
    > Nie mów mi
    > że nie zauważyłeś zminimalizowania dwu bocznych guzików prawie
    > do zera i wyeksponowanie środkowego, tak że z daleka wygląda to
    > jak jeden guzik na dole, tak samo jak w iPhone.

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/gale
    ria/03/
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/shwm110sgalaxy
    s/galeria/02/
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxysii/gale
    ria/02/

    gdzie Ty tam widzisz podobienstwo?

    i inni producenci, ktorych tez zaraz posadzisz - bo maja guziczek pod
    ekranem i glosnik przy gornej krawedzi ;)
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/htc/desirez/galeria/04
    /
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/huawei/u8500/galeria/0
    9/
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/alcatel/tmobilemove/ga
    leria/02/

    > Kolejny powód na
    > zwiększenie podobieństwa do iPhone. Jeszcze jedno - Galaxy S maiło
    > zaokrąglone boki obudowy. Niepodobne do iPhone. Galaxy S2 ma już
    > boki proste, DOKŁADNIE tak jak iPone. Weź sobie przed oczy połóż
    > obrazek pierwszego Galaxy S, iPhone 4 i Galaxy S2 a zobaczysz
    > podobieństwo o którym tu mowa.

    taki trend, wez idz do sklepu i wez odpowiadajace sobie produkty roznych
    producentow - zawsze bedzie gdzies podobienstwo.

    Wiesz, ze kolo wynaleziono jednoczesnie w ronych miejscach na ziemi (i
    nie bylo internetu by sie wymieniac informacjami, a jednak wynaleziono i
    o dziwo te kola byly do siebie podobne ;)

    Facet my tu dyskutujemy o ulomnosciach systemu operacyjnego jaki masz w
    tym swoim telefoniku...

    > Nie wiem jak wy, ale wstydzę się za
    > Samsunga - zeszmacili się robiąc Galaxy S2 dokładnie na wzór iPhone.
    > Lubiłem bardzo Samsunga ale teraz widzę że windują się na sukcesie
    > iPhone i to mi się nie podoba - stracili u mnie sporo punktów...

    to wez wyrzuc te telewizory jakie sobie kupiles i swojemu przyjacielowi
    (bo to tfu samsung).
    A czy ty wiesz, ze masz matryce samsunga w swoim telefoniku?
    Ale bedziesz mimo to szukal przewagi matryc w iPhonach nad tymi w
    samsungach :)

    > Dałeś sobie wmówić że te widgety są takie niezbędne :-))))

    sa funkcjonalne - ale jak ty mozesz o tym wiedziec, skoro nawet pewnie
    nie wiesz co to jest

    > Wydaje Ci się tylko. Po co pad w guziku? Coś jest nie tak z touchscreenem?
    > Ta sama funkcjonalność obsłużona jest jednym wielofunkcyjnym guzikiem.

    no widzisz - ograniczasz sie tylko do tego co wmawia Ci kosciol Apple'a.
    A to sie czasami przydaje - ale skad tym mozesz o tym wiedziec skoro
    masz tylko jeden guzik.

    > Wyślę mu wizytówkę na email szybciej niż Ty zesynchronizujesz swoje
    > bluetoothy... w czym problem?

    jestes w garazu podziemnym - nie ma zasiegu wifi ani sygnalu komorki 2g/3g)
    I co dalej ?

    > Prze dzik...

    nie, powiedz co zrobisz?
    pewnie pojdziesz do sklepu apple'a i poprosisz o przejsciowke by moc
    podlaczyc karte SD lub pendrive'a z nadgryzionym jablkiem

    > Słyszałeś o Apple Air?

    to podlacz to do swojego tv samsunga (all share) i powiedz jak dziala.
    (ten typ, ktorego wymieniles ma mozliwosc podpiecia do ethernetu)

    > Niby tak, ale przestałeś wymieniać, skończył się repertuar rewelacji?

    nie, ale jak widac po powyzszych wypowiedziach nie masz zadnego
    wytlumaczenia.
    Nie przytoczyles ANI JEDNEGO alternatywnego rozwiazania.

    > No bo nie możesz tak twierdzić skoro działają dobrze...
    > Problem w tym że funkcje Twojego telefonu nie działają zbyt dobrze.
    > Porównywałeś może z iPhonem 4 to jakie robi Twój aparat zdjęcia?

    te ktore sa i nie sa wykastrowane - dzialaja
    Niektore wykastrowane lub ich brak i - co gorsza - brak perspektyw na
    poprawe ze strony iOS.

    > Acha... zamyka się w sobie? :-)) Tak to interpretujesz?
    > A może nie chce Ci zrobić przykrości i psuć radości z zakupu szmelcu?

    a co ma zrobic - darowanemu koniowi nie patrzy sie w zeby.
    Mowi, ze nie mozna i tyle i jest na tyle inteligentny, ze nie kloci sie
    w ciemno na upartego. Ty jestes Ynteligent ;)

    > Jak masz iPhone4 to porównaj ze swoim telefonem jak robi zdjęcia
    > w nieco trudniejszych warunkach oświetleniowych niż idealne słonko.
    > Np. pomieszczenia z oświetleniem sztucznym, twarze ludzkie słabo
    > oświetlone, party urodzinowe ze świeczkami i odblaskami... itp, itd.

    tak iPhone 4 robi plastikowe zdjecia - moge Ci podeslac - ba wrzucic na
    grupe. Nie widze roznic od np. DesireZ.
    Chyba nigdy w reku nie milaes prawdziwego aparatu fotograficznego

    tu masz przyklady - wczytaj i powieksz sobie (chyba nigdy nie ogladales
    tych zdjec na ekranie wiekszym od Twojego iPhone'a)
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/zdje
    cia/Apple_iPhone_4_16GB.html

    > Biedaczek... tak się męczy...

    mniej od Ciebie

    > Bo Ty się onanizujesz ilością funkcji a nie tym jak telefon działa.

    funkcjonalnosc nie zalezy tylko od ilosci funkcji

    > Pytam Ciebie o Twoje opinie a nie opinie innych ludzi.
    > Chyba że Ty jesteś papuga i swoich opinii nie masz?

    ja juz wymienialem ich dosyc

    Ty ani jednego i pewnie Cie to meczy, skoro jeszcze sie tutaj odzywasz.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 398. Data: 2011-08-30 14:44:13
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-30 14:36, Pszemol pisze:

    > Nie wiem czy nowy, czy jest tam od początku ale mi się podoba.
    > Masz taką funkcję czy nie masz?

    moja lustrzanka z modulem gps ma taka funkcje,
    chyba kazde urzadzenie taka funkcje mialo od zawsze (pewnie tylko w
    iPhone to nowosc).

    Podaj jeszcze jakis super nowatorski wg Ciebie feature w iPhone -
    posmiejemy sie tutaj

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 399. Data: 2011-08-30 14:54:14
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-30 14:43, Pszemol pisze:

    > Chcesz powiedzieć że można zredukować wszystko co masz do
    > powiedzenia przyjaciołom i znajomym do kilku templeatów ?

    a wiesz, ze moge nagrac swoja wiadomosc i wyslac sms'em w postaci tekstu?

    pewnie to jakis kosmiczny feature, ze o tym nie wiedziales ;)

    > No odpowiedz. Co tu śmiesznego?

    bo to oczywistosc.
    a Ty oczywiscie sie tym chwalisz.

    Czy wiesz, ze moj telegon ma ekran pojemnosciowy i multitouch?
    (tak to wyglada mniej wiecej z Twojej strony)
    ;)

    > Bo nie używałeś iPhone?

    mam w rece - nie widze roznic
    skoro nie widac roznic - po co przeplacac?
    ;)

    > Skomentują tak jak Ty: jak nie używali iPhone to nie będą wiedzieć co
    > tracą.

    patrz odpowiedz wyzej.

    > Jego zajebistość na czym polega? Bo zdjęcia robi fatalne.

    kup sobie aparat w koncu - zobaczysz roznice, albo zobaczysz w koncu jak
    fatalne fotografie robi iPhone.

    Ale pewnie zaraz powstanie watek, ze iPhone jest lepszy od normalnego
    aparatu fotograficznego.

    > No zważywszy na to jak robi zdjęcia Twój telefon jest to zrozumiałe :-)

    patrz wyzej -

    iPhone robi akceptowalne zdjecia jak na aparat do gadania.

    iPhone robi GÓWNIANE JAKOŚCIOWO zdjęcia jak na sprzet do fotografii.

    Czaisz roznice?

    > Acha... jasne.

    na szybko:
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/apple/iphone416gb/zdje
    cia/Apple_iPhone_4_16GB.html

    rzuc swoimi zdjeciami (z exifem) - to porownamy i ocenimy :-D

    > Syfiaste.

    co argumento juz brakuje?

    > A pomyślałeś że tak jest po prostu wygodniej bez gniecenia kieszeni?
    > iPhone jest trochę kanciasty... Tylko że Ty masz uprzedzenia i każdego
    > posądzasz o jakiś lans - może właśnie dlatego że zazdrościsz tego
    > iPhone innym. Ten posądzany przez Ciebie o lans może sobie nie zdawać
    > sprawy z tego że tak jest przez Ciebie odbierany.

    dlaczego uzytkownicy Galaxy i innych telefonow (czesto wiekszych od
    iPhone'ow) nie maja takiego nawyku?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 400. Data: 2011-08-30 14:57:05
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pn 29 08 2011 21:42, Pszemol pisze:

    > Ja myślę, że się ukrywają aby ich ktoś nie nazwał "metroseksualni".

    O tak wręcz drżą ze strachu.

    > ???

    A bywał tu kiedyś taki wesołek. Najpierw ślinił się że najbardziejszy na
    świecie jest iP. No normalnie takie cudo że klękajcie narody. Potem mu
    się odwidziało i najbardziejszy okazał się Droid a iP zwykłym
    badziewiem. Ot taki funboy-wesołek.