  • 31. Data: 2011-08-26 20:38:41
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j38efh.5h0.1@poczta.onet.pl...
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Manipulujesz.

    To akurat Twoja specjalnosc.

  • 32. Data: 2011-08-26 20:40:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:
    > (...)
    >
    > Ponieważ to prawda.

    Nie prawda tylko Twoja ocena/opinia.
    No chyba że masz monopol na prawdę?

    > LOL - przez Ciebie to naprawdę tylko wiara przemawia. Tu nie chodzi
    > o krytykę produktów Apple-a, tylko o Twoją wiarę w ich wyższość,
    > niezależnie od prawdy materialnej.

    Wyższość produktu A nad produktem B nie jest oceniana
    jakimiś kryteriami uniwersalnej prawdy - wyższość jest
    oceniana indywidualnie przez każdego konsumenta osobno.

    > Design to jak najbardziej
    > czysty marketing, a funkcjonalność - o tym to można by długo
    > dyskutować. O wyglądzie również.

    No i robisz duży błąd oddzielając design od funkcjonalności.
    Design to nie tylko wygląd, mimo iż w takiej formie to słowo
    występuje w języku polskim. Dobry projekt oprócz wyglądu
    uwzględnia właśnie funkcjonalność i łatwość obsługi...
    Dobry design to bardzo mocne oręż w walce z konkurencją.

    >O technice to może nie dyskutujmy,
    > ponieważ ich produkty nie posiadają czegokolwiek nowego, czy
    > też niespotykanego gdzieś indziej. Są za to pięknie zaprojektowane
    > marketingowo - od specyficznych wtyczek po ograniczenia w OS.
    > Ludzie muszą wierzyć, by płacić takie pieniądze i poddawać się
    > woli "guru".

    To Twoja opinia i masz do niej prawo.
    A ja mam prawo się z nią nie zgadzać :-)

    > Nie, no skąd. Pierwsze iPod-y to w zasadzie 2002 rok.
    > Dziwnym trafem odtwarzacze MP3 pojawiły się 4 lata wcześniej.
    > Wot innowacyjność u Apple :)

    Na wystawach nowinek czy w sklepach, do kupienia od ręki?
    Bo nie przypominam sobie w 1998 roku takich urządzeń w sklepach...

    > Dziękuję. Wolę płacić mniej za większą elastyczność i funkcjonalność,
    > bądź w ogóle płacić mniej za to samo - znaczek mi potrzebny nie jest.

    TY wolisz. Ale Ty jesteś tylko jednym konsumentem.
    Firma nie utrzyma się z wyboru jakie dokonuje jeden konsument.

  • 33. Data: 2011-08-26 20:44:26
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Klient woli proste, łatwe w użyciu urządzenie które IDEALNIE pasuje"
    >
    > Nawróć się :)

    No, cos jak iPhone - jak sie kolejne wersje i funkcjonalnosci zmienialy (od
    niedopracowanego i okrojonego bedziewia poczawszy), to i wyobrazenie o
    IDEALNYM pasowaniu wyznawcow ewoluowalo.

  • 34. Data: 2011-08-26 20:45:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Co bylo przed iPodem - czytaj z mych ust: N O M A D.

    Nie widziałem nigdy takiego wynalazku. Było to do kupienia w sklepach?
    Czy tylko pokazano jako maskotkę na jakichś targach nowinek?

    > Te od "przodującej firmy technologicznej".

    Przodującą pozycję dało jej właśnie to, czego nie miała konkurencja.
    Funkcjonalny i ładny design, dbałość o detale na które nie zwracała
    uwagi konkurencja. Dbałość o poprawne testowanie sensowności
    dodatków i współgrania ze sobą akcesoriów.

    > BTW klasycznie ciagle probujesz zmianiac temat sporu,
    > a wystarczyloby sie wycofac.

    Klasycznie interpretujesz moje zachowanie po swojemu
    i wyciągasz nieuzasadnione wnioski :-)

  • 35. Data: 2011-08-26 20:47:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Mialo byc o "przodującej firmy technologicznej"

    Oglądnij sobie wykres cen akcji Appla i porównaj z wykresem np. HP.

  • 36. Data: 2011-08-26 20:48:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    > Koreańskie części, składane w Chinach to arcyamerykańskie iPhone, iPod,
    > iPad i Maccośtam. Tego nawet żenadą nie można nazwać. Ale opowiadaj dalej,
    > lubię się śmiać :-)

    Sądzisz że HP i Sony wkłada do swoich produktów scalaki
    produkowane w Polsce lub w USA?

  • 37. Data: 2011-08-26 20:49:39
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 26 08 2011 22:15, Pszemol pisze:

> [...]
    > do swojej funkcji i do tego jest bardzo przemyślanie wykonane, trwałe
    > i wyróżniające się od konkurencji stylistyką.

    I dlatego iGadżety poniosły tak spektakularną klęskę w Europie, że aż
    prawnicy Apple muszą przedkładać sądom sfałszowane zdjęcia, na rzekome
    kopiowanie? Ciekawe kiedy pozwą spadkobierców Bella, za kradzież pomysłu?

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 38. Data: 2011-08-26 20:52:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Wciąż utrzymuję że z tych białych odtwarzaczy mp3 był pierwszy :-)

    No, nie zdziwilbym sie gdyby sie okazalo, ze apple probowalo opatentowac
    bialy kolor. Oczywiscie jako epokowy wynalazek i wklad w nowoczesna
    technologie.

  • 39. Data: 2011-08-26 20:56:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Oglądnij sobie wykres cen akcji Appla i porównaj z wykresem np. HP.

    W celu? No, chyba nie zrobisz nam tu takiego przekretu i nie zaczniesz
    wmawiac, ze nie chodzilo Ci o przodowanie w technologii, a o gieldowa spolke
    technologiczna? Cos za dlugo z tym czekales by moglo zadzialac. Ale doceniam
    wysilki, w celu zmiany tematu - masz spore doswiadczenie w tych
    manipulacjach.

  • 40. Data: 2011-08-26 20:56:29
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 26 08 2011 21:12, Ghost pisze:

    > Rzeco?

    Nie psuj zabawy, niedługo dowiemy się że telefonię wynalazł Stiv, a Bell
    to złodziej ;-)