  • 341. Data: 2011-08-30 05:29:26
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:slrnj5o7ef.9k6.joshua@tau.ceti.pl...

    > Kolejny który wmawia mi bzykanie się z telefonem...

    Bzdura, "milosc do" nie oznacza bzykania.

    Taaa....

  • 342. Data: 2011-08-30 05:30:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Mam właśnie 3GS i IOS 4.01. Działa o niebo lepiej niż wcześniej posiadany
    > HTC Artemis i zauważalnie lepiej od pożyczonego HTC Diamond.

    No wiec moja zona ma tego HTC, tylko 2 nie widze zadnego laga.

  • 343. Data: 2011-08-30 05:31:33
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Sprzedawana jest właścicielom Samsunga za duże pieniądze?

    Odpocznij sobie.

  • 344. Data: 2011-08-30 06:33:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Ty napisałeś że gwarancja działa tylko w Polsce i nie pokazałeś kart.

    Gdzie tak napisalem?

  • 345. Data: 2011-08-30 06:42:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > A dlaczego Apple miałby się przejmować tym kto jest właścicielem
    > tego egzemplarza? Telefon jest bez wątpienia wyprodukowany
    > przez Apple, po numerze seryjnym można dojść do tego że był
    > wyprodukowany mniej niż rok temu, więc obejmuje go gwarancja
    > więc można wymienić go na nowy temu kto trzyma go w ręce...
    > Dlaczego producenta miałoby obchodzić kto jest właścicielem?

    Bo mozna odmowic zlodziejowi?

    > A co mnie to obchodzi?
    > Sądzisz może że właściciele iPhone nie umieją
    > przemieszczać się z miasta do miasta?

    > No to już Twój wybór, po co nas o tym informujesz? Czy nas to obchodzi?

    Bo to byla Twoja propozycja - "szukaj salonu applea"?

    > Ja miałem okazję reklamować niepewnie działający guzik "Home"
    > w moim telefonie

    Ojej, ziepsiół sie? Najniezawodniejsi telefonik? No paczpan.

    > po 11 miesiącach i nikt w sklepie Apple nie
    > poprosił mnie ani o dokument tożsamości ani o żadną kartę
    > gwarancyjną ani o dowód zakupu... Wszedłem do sklepu Apple
    > w Orland Park, IL, zalogowałem się do serwera swoim AppleID
    > i podpisałem odbiór nowego telefonu swoim imieniem i nazwiskiem.

    To jest nic - w Angli jezdza po lewej stronie, tadaaa!!!

  • 346. Data: 2011-08-30 06:49:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Jeszcze Ci się nie znudziło?
    > A może znowu będziesz podniecal się jakimś wydumanym szczytowaniem?

    Kontynuuj.

  • 347. Data: 2011-08-30 06:58:37
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Pa, szkoda czasu na dyskusje z takim fanatykiem jak ty.

    - wylali cie?
    - nie to ja ich wylem!!!!

  • 348. Data: 2011-08-30 07:04:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-29 21:21, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Podasz jakieś konkretne rozwiazania dostępne na rynku abym
    > sobie obejrzał w sklepie?

    najprosciej: wyswielt palete barw i porownaj przejscia tonalne

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 349. Data: 2011-08-30 07:29:28
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-29 21:41, Pszemol pisze:

    > Podasz mi autora tego wydechu?

    wczoraj 13:41

    > Acha :-)
    > A zauważyłeś że Galaxy S2 wygląda IDENTYCZNIE co iPhone tylko
    > ma większy ekran? Nawet szczelinkę głośnika ma w tym samym
    > miejscu a nie na krawędzi... Odmałpowali wygląd toćka w toćkę.

    a czy ty masz ucho w innym miejscu niz ja - nie potencjalnie mamy w
    podobnych miejscach - jak wiekszosc doroslych ludzi na swiecie - wiec
    dlaczego posadzasz w tym wypadku samsunga, ze szczelinke na glosnik
    umiesza na gorze a nie na dole swojego wyrobu?
    (na takich niuansach opieraja sie roszczenia applea przeciwko swojej
    konkurencji)

    > Funkcjonalność NIE POLEGA na dużej ilości funkcji tylko na tym jak
    > łatwo dostępne są funkcje które używasz najczęściej...
    > A więc umiem sobie wyobrazić telefon z 1000 funkcji których brakuje
    > iPhone a mimo to iPhone będzie day-to-day bardziej funkcjonalny.

    np. masz widgety w iOS?
    nie masz - wiec gdzie ta dostepnosc funkcji?

    masz jeden guziczek w iPhone? - a ja mam 4-ry + pada z guziczkiem (nie
    licze guziczkow glosnosci) i wole to rozwiazanie, bo pod nim kryje sie
    wieksza szybkosc dostepu do niektorych opcji aparatu

    jak bede chcial znajomemu na parkingu przeslac kontakt lub wizytowke po
    BT, albo - co gorsza plik/zdjecie/whatever - to co zrobie majac
    iPhone'a? Zaproponuje mu dropboxa ;) (smiech na sali)

    A jesli chcialbym wykorzystac telefon jako magazyn danych-plikow na jego
    karcie SD - bo akurat nie mam pendrive'a przy sobie?
    Z normalnym telefonem to zrobie - a z iPhonem ?

    Chcialbym podlaczyc sie do swojego TV w domu po DLNA, aby wybrac sobie z
    magazynu mediow film do odtwarzania (np.zapodzial mi sie pilot od TV) -
    z androida lacze sie po DLNA share ze skrzyneczka i przekierowuje
    strumien danych wprost na TV (TC podlaczony z domowa siecia ethernet)

    I mozna by tak wymieniac i wymieniac.....

    Ale dopoki bedziesz ograniczony w tych paru funkcjach, jakie oferuje Ci
    iPhone, to nigdy nie zobaczysz, ze poza nimi jest cala masa innych
    funkcji, ktore to proste urzadzonko moze z powodzeniem zrobic.
    (i zauwaz, ze nie twierdze, ze te funkcje jakie ma wbudowane iPhone zle
    dzialaja).

    > Zrobiłeś duży błąd sugerując się tym przy wyborze...

    zrobilem bardzo dobrze obserwujac jak szef klnie na swojego iPada a
    kolega, ktory dostal iPhone'a 4 gen. zamyka sie w sobie jak mu pokazuje
    jakis feature dostepny w androidzie (wpierw na moim starenkim G1, teraz
    na DesireZ)

    > Ale o funkcjonalności iPhone nie masz pojęcia bo go nigdy nie
    > używałeś. Znasz go tylko z opowiadań.

    tak, co chcesz abym Ci sprawdzil w iHonie - dawaj.
    Zaraz Ci odpowiem - biore telefon lezacy obok mnie na biurku :)

    > Gdybyś poużywał i miał wyrobioną opinię na jego temat to
    > mógłbyś go krytykować...

    kolega ma iPhona i go uzywa - bo dostal (trudno, nie ma wyjscia wiec go
    uzywa - nie narzeka, ale zna jego ulomnosci i ich nie neguje jak Ty) -
    byl lepszy od jego nokii.
    Ja mialem juz wczesniej telefon z androidem - jak porownalem co iOS moze
    a czego nie - podziekowalem.

    > Jakie? Konkretnie!

    przeczytaj ten watek raz jeszcze - od poacztku i notuj sobie w punkcikach

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 350. Data: 2011-08-30 07:31:11
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-29 21:53, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    >
    > Nie przedstawiłem tego jako zalety.

    > Nie chodzi tylko o wpisanie współrzędnych do fotki tylko o prezentację
    > fotek na mapie.

    buaaaaaaahhhaaaaaaaa

    to taki nowy feature w iOS, prawda ?

    --