    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Tue, 30 Aug 2011 09:29:28 +0200
    <j38ah8$343$2@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38ujm$428$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j390up$avr$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aft0$a9b$1@mx1.internetia.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3aulj$dki$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3b17e$ot5$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3cph2$uef$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3e35i$rv8$4@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3g6ku$b3l$1@news.onet.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j3gb9t$bnf$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-29 21:41, Pszemol pisze:

    > Podasz mi autora tego wydechu?

    wczoraj 13:41

    > Acha :-)
    > A zauważyłeś że Galaxy S2 wygląda IDENTYCZNIE co iPhone tylko
    > ma większy ekran? Nawet szczelinkę głośnika ma w tym samym
    > miejscu a nie na krawędzi... Odmałpowali wygląd toćka w toćkę.

    a czy ty masz ucho w innym miejscu niz ja - nie potencjalnie mamy w
    podobnych miejscach - jak wiekszosc doroslych ludzi na swiecie - wiec
    dlaczego posadzasz w tym wypadku samsunga, ze szczelinke na glosnik
    umiesza na gorze a nie na dole swojego wyrobu?
    (na takich niuansach opieraja sie roszczenia applea przeciwko swojej
    konkurencji)

    > Funkcjonalność NIE POLEGA na dużej ilości funkcji tylko na tym jak
    > łatwo dostępne są funkcje które używasz najczęściej...
    > A więc umiem sobie wyobrazić telefon z 1000 funkcji których brakuje
    > iPhone a mimo to iPhone będzie day-to-day bardziej funkcjonalny.

    np. masz widgety w iOS?
    nie masz - wiec gdzie ta dostepnosc funkcji?

    masz jeden guziczek w iPhone? - a ja mam 4-ry + pada z guziczkiem (nie
    licze guziczkow glosnosci) i wole to rozwiazanie, bo pod nim kryje sie
    wieksza szybkosc dostepu do niektorych opcji aparatu

    jak bede chcial znajomemu na parkingu przeslac kontakt lub wizytowke po
    BT, albo - co gorsza plik/zdjecie/whatever - to co zrobie majac
    iPhone'a? Zaproponuje mu dropboxa ;) (smiech na sali)

    A jesli chcialbym wykorzystac telefon jako magazyn danych-plikow na jego
    karcie SD - bo akurat nie mam pendrive'a przy sobie?
    Z normalnym telefonem to zrobie - a z iPhonem ?

    Chcialbym podlaczyc sie do swojego TV w domu po DLNA, aby wybrac sobie z
    magazynu mediow film do odtwarzania (np.zapodzial mi sie pilot od TV) -
    z androida lacze sie po DLNA share ze skrzyneczka i przekierowuje
    strumien danych wprost na TV (TC podlaczony z domowa siecia ethernet)

    I mozna by tak wymieniac i wymieniac.....

    Ale dopoki bedziesz ograniczony w tych paru funkcjach, jakie oferuje Ci
    iPhone, to nigdy nie zobaczysz, ze poza nimi jest cala masa innych
    funkcji, ktore to proste urzadzonko moze z powodzeniem zrobic.
    (i zauwaz, ze nie twierdze, ze te funkcje jakie ma wbudowane iPhone zle
    dzialaja).

    > Zrobiłeś duży błąd sugerując się tym przy wyborze...

    zrobilem bardzo dobrze obserwujac jak szef klnie na swojego iPada a
    kolega, ktory dostal iPhone'a 4 gen. zamyka sie w sobie jak mu pokazuje
    jakis feature dostepny w androidzie (wpierw na moim starenkim G1, teraz
    na DesireZ)

    > Ale o funkcjonalności iPhone nie masz pojęcia bo go nigdy nie
    > używałeś. Znasz go tylko z opowiadań.

    tak, co chcesz abym Ci sprawdzil w iHonie - dawaj.
    Zaraz Ci odpowiem - biore telefon lezacy obok mnie na biurku :)

    > Gdybyś poużywał i miał wyrobioną opinię na jego temat to
    > mógłbyś go krytykować...

    kolega ma iPhona i go uzywa - bo dostal (trudno, nie ma wyjscia wiec go
    uzywa - nie narzeka, ale zna jego ulomnosci i ich nie neguje jak Ty) -
    byl lepszy od jego nokii.
    Ja mialem juz wczesniej telefon z androidem - jak porownalem co iOS moze
    a czego nie - podziekowalem.

    > Jakie? Konkretnie!

    przeczytaj ten watek raz jeszcze - od poacztku i notuj sobie w punkcikach

    --
    pozdr
    Adam (AL)