  • 21. Data: 2011-08-26 20:23:45
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j38d93.4ds.1@poczta.onet.pl...
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Jakie znowu fakty? Urojenia i uprzedzenia.

    Dobrze, ze sie przynajmniej przyznajesz.

  • 22. Data: 2011-08-26 20:28:47
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:
    (...)
    > Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.

    Ponieważ to prawda.

    > Czyżbyś nie zapoznał się osobiście z żadnym ich produktów zanim
    > zaczniesz je krytykować? Bo według mnie ich produkty wyróżniają się
    > znacznie na rynku zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność jak i wygląd.

    LOL - przez Ciebie to naprawdę tylko wiara przemawia. Tu nie chodzi
    o krytykę produktów Apple-a, tylko o Twoją wiarę w ich wyższość,
    niezależnie od prawdy materialnej. Design to jak najbardziej
    czysty marketing, a funkcjonalność - o tym to można by długo
    dyskutować. O wyglądzie również. O technice to może nie dyskutujmy,
    ponieważ ich produkty nie posiadają czegokolwiek nowego, czy
    też niespotykanego gdzieś indziej. Są za to pięknie zaprojektowane
    marketingowo - od specyficznych wtyczek po ograniczenia w OS.
    Ludzie muszą wierzyć, by płacić takie pieniądze i poddawać się
    woli "guru".

    > Nie wiem czy przed iPodem były odtwarzacze mp3 - chyba nie było
    > takich na pamięć wewnętrzną.

    Nie, no skąd. Pierwsze iPod-y to w zasadzie 2002 rok.
    Dziwnym trafem odtwarzacze MP3 pojawiły się 4 lata wcześniej.
    Wot innowacyjność u Apple :)

    > Myślę że nie doceniasz że innowacyjność produktów Apple siedzi
    > właśnie w szczegółach. Słyszałeś powiedzonko "małe a cieszy"?
    > Czasem jeden drobny drobiazg zyskuje klienta. A jak produkt ma
    > 5-6 takich miłych drobiazgów które wyróżniają go od konkurencji
    > to klient nie tylko kupi taki produkt właśnie zamiast konkurencji
    > to jeszcze gotów będzie zapłacić za niego dużo więcej.

    Dziękuję. Wolę płacić mniej za większą elastyczność i funkcjonalność,
    bądź w ogóle płacić mniej za to samo - znaczek mi potrzebny nie jest.

  • 23. Data: 2011-08-26 20:30:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Toś teraz pokazał orientacje w rynku elektroniki konsumenckiej, ja
    > pierdziu - weź kiedyś do ręki odtwarzacz np Irivera i posłuchaj różnicy w
    > dźwięku w stosunku do twego technologicznie zaawansowanego
    > ipoda a potem wrzuć na tego ipoda kolekcje mp3 ...

    Nie słyszałem o Irivera- co to za wynalazek? Był produkowany
    w 2001 roku gdy Apple wypuścił na rynek pierwszy iPod z hdd?

  • 24. Data: 2011-08-26 20:31:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Dobrze, ze sie przynajmniej przyznajesz.

    Manipulujesz.

  • 25. Data: 2011-08-26 20:32:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-26 22:11, Pszemol pisze:
    > "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Jakie znowu fakty? Urojenia i uprzedzenia.

    A tak, to widać. Faktów na pokrycie swych teorii nie masz, elementarne
    braki w wiedzy widać na każdym zakręcie, do tego histerycznie
    podchodzisz do każdej wypowiedzi, która podważa Twoje teorie o
    innowacyjności i super zaawansowaniu technicznym wyrobów Apple.

    Jakoś mnie to nie dziwi :)

  • 26. Data: 2011-08-26 20:33:12
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > No co? Jaką konkurencję miał pierwszy iPod, ten z dyskiem twardym?

    Co bylo przed iPodem - czytaj z mych ust: N O M A D.

    > O jakie konkrety Ci może chodzić? Przecież dla każdego te drobiazgi
    > będą inne.

    Te od "przodującej firmy technologicznej".

    BTW klasycznie ciagle probujesz zmianiac temat sporu, a wystarczyloby sie
    wycofac.

  • 27. Data: 2011-08-26 20:33:28
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Stosujesz kryterium oceny produktów w nieodpowiedni sposób.
    > Doświadczenie Apple uczy nas że klient nie chce mieć uniwersalnego,
    > zaawansowanego produktu który może wiązać krawaty i usuwać ciąże.
    > Klient woli proste, łatwe w użyciu urządzenie które IDEALNIE pasuje
    > do swojej funkcji i do tego jest bardzo przemyślanie wykonane, trwałe
    > i wyróżniające się od konkurencji stylistyką.

    Mialo byc o "przodującej firmy technologicznej"

  • 28. Data: 2011-08-26 20:35:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Jakos nikt tych przykladow nie zauwazyl, oczywiscie zapewne teraz
    > bedziesz w kolko powtarzal, ze przeciez podales przyklady.
    >
    > Zauwazono natomiast, ze wydawalo Ci sie, ze iPod byl pierwszy.

    Wciąż utrzymuję że z tych białych odtwarzaczy mp3 był pierwszy :-)

  • 29. Data: 2011-08-26 20:37:26
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-26 22:33, Ghost pisze:

    > Mialo byc o "przodującej firmy technologicznej"

    Nie czytasz ewangelii?

    "Stosujesz kryterium oceny produktów w nieodpowiedni sposób."

    Nawróć się :)

    "Doświadczenie Apple uczy nas że klient nie chce mieć uniwersalnego"

    Nawróć się :)

    "Klient woli proste, łatwe w użyciu urządzenie które IDEALNIE pasuje"

    Nawróć się :)

    Pamiętaj:
    "wyróżniające się od konkurencji stylistyką"

    Nawróć się :) Zostaniesz częścią kościoła :)

    :)

  • 30. Data: 2011-08-26 20:38:38
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 26 08 2011 18:20, Pszemol pisze:

    > Zapoznaj się proszę z historią firmy Apple.

    Widziałem, Jobs ściągnął CEO Coca-Coli do Apple, który wywalił Stiva i o
    mały włos doprawadziłby Apple do bankructwa. Niezły ze Stiva wizjoner.

    > Przypomnij sobie co się z nią działo gdy odszedł Jobs.

    Nie odszedł, tylko został wywalony z hukiem.

    > Przypomnij sobie co się z nią stało gdy Jobs wrócił...

    Widziałem. Jak hamburgerom zamknęli napstera, to nagle nie ma skąd brać
    mp3. Bo hamburgery nawet płyt cd nie potrafią ripować. Ot i cały sukces
    AppStore.

    > Zerknij jakie ma ona od kilku lat notowania na rynku akcji.

    Widziałem.

    > Zobaczysz jakie to ja kawały opowiadam...

    Koreańskie części, składane w Chinach to arcyamerykańskie iPhone, iPod,
    iPad i Maccośtam. Tego nawet żenadą nie można nazwać. Ale opowiadaj
    dalej, lubię się śmiać :-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D