eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSteve odchodzi!Re: Steve odchodzi!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    Date: Fri, 26 Aug 2011 22:28:47 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <j38vpr$gip$1@mx1.internetia.pl>
    References: <j36cbe$484$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38d9g$c41$1@inews.gazeta.pl> <j...@p...onet.pl>
    <j38jur$ieb$1@news.dialog.net.pl> <j...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-125-213.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1314390651 16985 77.253.125.213 (26 Aug 2011 20:30:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Aug 2011 20:30:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j...@p...onet.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1015302
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:
    (...)
    > Przypisujesz marketingowi cały sukces produktów Apple.

    Ponieważ to prawda.

    > Czyżbyś nie zapoznał się osobiście z żadnym ich produktów zanim
    > zaczniesz je krytykować? Bo według mnie ich produkty wyróżniają się
    > znacznie na rynku zarówno jeśli chodzi o funkcjonalność jak i wygląd.

    LOL - przez Ciebie to naprawdę tylko wiara przemawia. Tu nie chodzi
    o krytykę produktów Apple-a, tylko o Twoją wiarę w ich wyższość,
    niezależnie od prawdy materialnej. Design to jak najbardziej
    czysty marketing, a funkcjonalność - o tym to można by długo
    dyskutować. O wyglądzie również. O technice to może nie dyskutujmy,
    ponieważ ich produkty nie posiadają czegokolwiek nowego, czy
    też niespotykanego gdzieś indziej. Są za to pięknie zaprojektowane
    marketingowo - od specyficznych wtyczek po ograniczenia w OS.
    Ludzie muszą wierzyć, by płacić takie pieniądze i poddawać się
    woli "guru".

    >> Nie mów mi, że przez iPadem nie było odtwarzaczy mp3 a przed iPhonem
    >> telefonów z dotykowym ekranem...
    >
    > Nie wiem czy przed iPodem były odtwarzacze mp3 - chyba nie było
    > takich na pamięć wewnętrzną.

    Nie, no skąd. Pierwsze iPod-y to w zasadzie 2002 rok.
    Dziwnym trafem odtwarzacze MP3 pojawiły się 4 lata wcześniej.
    Wot innowacyjność u Apple :)

    > Myślę że nie doceniasz że innowacyjność produktów Apple siedzi
    > właśnie w szczegółach. Słyszałeś powiedzonko "małe a cieszy"?
    > Czasem jeden drobny drobiazg zyskuje klienta. A jak produkt ma
    > 5-6 takich miłych drobiazgów które wyróżniają go od konkurencji
    > to klient nie tylko kupi taki produkt właśnie zamiast konkurencji
    > to jeszcze gotów będzie zapłacić za niego dużo więcej.

    Dziękuję. Wolę płacić mniej za większą elastyczność i funkcjonalność,
    bądź w ogóle płacić mniej za to samo - znaczek mi potrzebny nie jest.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: