  • Data: 2011-09-19 16:31:28
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX napisał:

    > Tu nie chodzi o błędy wieku dziecięcego, tylko o jakąś takąś
    > dziecinność. I garb linuksów.

    Dziecinność i błędy wieku dziecięcego są ze sobą nierozerwalnie
    powiązane. Problem w Google jaki IMO widać, jest taki że tam chyba nigdy
    nie było naprawdę solidnego kontaktu z użytkownikiem. Brak wsparcia
    i pomocy przy wszystkich usługach - niech sobie ludzie dadzą radę. To
    się powoli zmienia. Przestają projektować Androida dla siebie
    a zaczynają dyskusję z klientami.

    > Uważasz że iP4 serwuje więcej niż n8?

    Tak. Dla mnie najważniejszy jest ekran i nadal iP4 przeważa.

    > Aż tak źle? Nokia wydała ostatnio n9 z Meego.

    Takie były zobowiązania kontraktowe starej Nokii wobec Intela. Sam
    Intel zaczyna współpracę z Google (a może odwrotnie) i kolejne wersje
    Androida będą optymalizowane także na procesy Intela.

    > Na razie mam Annę i widoki na Belle, może na następcę. A co będzie potem
    > obaczy się

    Oficjalne info jest takie, że jakaś forma wsparcia dla Symbiana będzie
    do 2016 roku. Dużo zależy od przyszłości Qt. O ile nikt nie zaora
    projektu to będzie można liczyć na ciekawe programy aż do rozsypania się
    sprzętu ze starości.

    m.