    Date: Thu, 01 Sep 2011 19:53:39 +0200
    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Steve odchodzi!
    <j...@p...onet.pl> <j390up$avr$1@inews.gazeta.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3aft0$a9b$1@mx1.internetia.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3aulj$dki$1@news.onet.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3b17e$ot5$1@news.onet.pl>
    <j...@p...onet.pl> <j3cph2$uef$1@news.onet.pl>
    <1i9869vomgpfc.35156zvccacp$.dlg@40tude.net> <j3d7c0$h47$1@news.onet.pl>
    <f1s5qjbhscxm$.dlg@lepper.institute.com>
    <gulhcrawmcbd$.19aol1jxdbd9w.dlg@40tude.net>
    <1iir0yyrf7n55$.dlg@lepper.institute.com>
    <1dx1wzt78r3qd$.dlg@lepper.institute.com> <j...@p...onet.pl>
    <1...@4...net> <j...@p...onet.pl>
    <9c172m1vy9vv$.1t3991o52rmff$.dlg@40tude.net>
    <j...@p...onet.pl>
    <4e5f8d74$0$2444$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@p...onet.pl>
    <4e5facfc$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-01 18:48, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Znowu próbujesz okazywać brak szacunku do rozmówcy.

    Nie, nie próbuję. Ja zwyczajnie nie mam dla ciebie szacunku.

    > Ile razy trzeba tłumaczyć że rozmiary urządzenia przy
    > określaniu podobieństwa do innego urządzenia nie są istotne?

    > O czym Ty mówisz? Rozumiesz w ogóle powyższy argument?

    Nie i chyba nie chcę rozumieć, jak można porównywać tu człowieka z rzeczą.

    > Błaznujesz bo nie potrafisz merytorycznie odeprzeć rzeczowego argumentu?

    Nie widzę z twojej strony żadnego rzeczowego argumentu. Jestem jednak
    pewien, że jak przedstawisz swoje tezy sędziom orzekającym w sprawie
    Samsung - Apple to chętnie powołają biegłego, który je oceni. Będzie
    zapewne psychiatrą.